Kırpık

Saçlarımı yine kestirdim hee, iyice kısaldılar

Ama artık daha fazla kısalmamalılar yoksa 80li yılların amerikan traşına dönüş yaşamak zorunda kalabilirim dostlar. Bakınız aşağıdaki resim. Saçım şu an bundan bile kısa :


Çok mu kısalttım nedir, ne yapayım, alıştıkça kısalıyor valla :)

Bunun dışında bütün hafta sonu yayıp yatarak iyileşmeye çalıştım, epey işe yaradı, sadece sümük üretme merkezlerim kapanmadı bir türlü, zaten şu hayatta sümük üretme potansiyelime başka bir alanda sahip olsa idim, herhalde şimdiye zengin olmuş idim.

Yediğim bir başka halt ise , ebay.co.uk üzerinden Kanada'dan birinden LEGO STAR WARS bilgisayar oyununu aldım. Paypal'den ödeme ile ilgili mail geldi ama Ebay'den ya da satıcıdan birşey gelmedi. Bilemiyorum, adama mail atayım barim. Şu internetten dünyaları aldım hala öyleyken böyle :)

Yorumlar

  1. Yaaaa, boşver saç dediğin hemen uzuyor bebeğiiim :) Panik yapma, problem yapma :) Ayrıca güzel de olmuş modeli :)))

    YanıtlaSil
  2. haklısın bebeğim yaa :)
    bu modeli ben de beğendim, hele ilk sefer ustura ile kat atıldığında harika olmuştu.

    YanıtlaSil
  3. Hatta usturayla kazıtınca bir başka oluyor:) tecrübeyle sabit, o kadar memnunum ki 10 küsür yıldır uzatamıyorum :))))))

    YanıtlaSil
  4. saç kadının en büyük süsüdür... gündüz toplanıp kaldırılır, gece erkeğiyle başbaşayken açılır...
    püaahahahahah

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar