yağmur altında Boğaz yeşili ve kedi dili pembesi

Sizlerle bir kaç N86 fotosu paylaşmak ister bu deli gönlüm:

Cumartesi günü marketten dönüyordum ki, Bo
ğazın yemyesil sulari aklimi basimdan aldi dostlar. Hemen torbalari kenara koyup canim N86'imla size su fotolari cektim:))) (torbalar calinacak diye fazla yaklasamadim kenara ama)





Bunu da dün gece çekmis idim, bu kedicik uyurken o kadar sevimli bisey oluyor ki, dayanamayip mincikliyorum her seferinde taciz ediyorum keratayi






Size asil anlatmak istedigim Cumartesi gecesi ve Pazar gunu ama o fotolar makinede kaldigi için aksama.

xoxo

Yorumlar

  1. ya bunların uyurken dillerinin dışarı çıkması çok şirin bişey. benimki de bi süredir evde yalnız kaldığından mıdır nedir ben kanepede bişey izlerken göğsümde tam kalbimin üstünde yatıyor ve akşamları tv karşısında birlikte uyuyakalıyoruz. benim en sevdiğim şey minik bir itmeyle gerinmesini başlatmak. o zemen bütün eller ayaklar uzuyor gizlenen pençeler açığa çıkıyor ve makina çelışmaya başlıyor: purrr purr purrr:)

    YanıtlaSil
  2. gerinmeye başlayınca da top gibi göbeği ortaya çıkıyor ya hırsshhh diye ımcıklıyorum, sürekli taciz altında yavrucak:))bi de benim tosun artır purrrlamayı bıraktı, resmen horluyor, burnundan ıslık falan çıktı dün gece , bildiğin adam gibi horladı hahahaahahahahha

    YanıtlaSil
  3. benimki uykusunda konuşuyor judy sen ne diosun:)))resmen cümle kurdu geçen gece.artık rüyasında kimi gördüyse angelina mı charlize mi:)

    YanıtlaSil
  4. yaa süper, ne güzel bir şeymiş:))) uyurken kıpırdaşıyor değil mi??? bizimkinin bıyıkları oynuyor, çok gülüyorum. kesin etli mamasını görüyor o an:))))

    YanıtlaSil
  5. kızım ne tatlı bu yaw...ağzı ayrı güzel mıncıklanası göbüşü ayrı güzel....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar