Ve Bon Jovi İstanbul'a tekrar geliyor : 8 Temmuz 2011

Bon Jovi'nin sitesinde resmen açıklandı :

Tarih : 8 Temmuz 2011 Cuma (pek güzel, Pazartesi akşamı değil konser)
Yer : Abdi İpekçi Arena ??????????

http://www.bonjovi.com/story/news-uk/bon_jovi_announces_2011_uk_and_european_dates

Nasıl yani ya???? İstanbul'da temmuz ayında KAPALI spor salonunda Bon Jovi konseri mi olur arkadaşım? Valla ben bu işi anlamadım, olmaz çekilmez yani kapalıda bu konser. Bon Jovi stadyum konseri grubudur, İnönü'yü sallar "you give love a bad name" ile...

Nerede olursa olsun da Olimpiyat stadında olmasın ahahahaah, bir daha o rezilliği çekemeyiz herhalde.

Vay be, şu hayatta pişman olduğun birşeyi söyle deseniz 1993'deki Bon Jovi konserine gitmemek derim , çocukluk işte, aptal kafam. Şşalla yaleppim işalla dinimiz amin şimdi bu kaybın bir telafisi söz konusu :)))) O yüzden nerede olsa giderim bu konsere diye hayal etmekteyim.

Bakalım abimi kandırayım da beraber gidelim, Seksenli yıllar nostaljisi yapalım. Tabii bu totoşlar klasik şarkıları çalarlarsa...

xo xo

Yorumlar

  1. biletler satışa çıkınca haber sal bize, güvercin yolla olmadı:)))

    YanıtlaSil
  2. Geçen sefer gemideydim, kaçırmıştım tüm o konser furyasını... Bu sefer ben de varım, tabii gene abudik gubidik bir ülkede olmazsak.

    YanıtlaSil
  3. kaptanım bu tam bizim konserimiz, bütün şarkıları söyleriz, eskilerden çalarlarsa ehi :)
    güleşelim mi?

    YanıtlaSil
  4. hadi u2dan sonra bir de bon bojiyi deneyelim:D

    YanıtlaSil
  5. Miacım, U2 çilesinden sonra bu bize çıtır çerez gelir:)))

    YanıtlaSil
  6. Yeee, çok özlemişim, canım bon jovi..=)

    YanıtlaSil
  7. ben o eski taytlı, kabarık saçlı hallerini özledim :)

    YanıtlaSil
  8. Ohaa kesinlikle süpppepeeer! Bir sen var daha ama olsun şimdiden ayarlamak lazım, hemen telefona not etmeliyim! :)

    YanıtlaSil
  9. not et valla , o tarihte tatil organizasyonu yapmamak lazım:)

    YanıtlaSil
  10. Öncelikle totoş sensin ulan!

    İkinci olarak eğer sakat ya da ölü olmazsam bu konsere giderim hacı! Taparım bon jovi'ye.İlk aşklarımı onlarla yaşadım,ilk biralarımı bed of rosesla never say goodbye'la içtim.wanted'la,blaze of glory'le billy the kid'e aşık oldum.(ruhen)

    Çok mutluyum lan çoooooook

    Not:reader da neden senin yazıların çıkmıyo adresi düzeltmiştim oysa ki.

    YanıtlaSil
  11. lanlı lunlu konuşma bak mirasımdan çıkartırım ona göre :)
    Grubun en ibiş daytlı fotosunu da mahsusçuktan koydum yazıya oh olsun eheheehh :)))

    ya o saydığın şarkılar için gideceğiz konsere, ben Bon Jovi'nin Cross Road sonrasını bilmiyorum. Hatta bu tur neyin turu , yeni albüm mü yapmışlar haberim yok yav. Halbuki bunların son şarkısını kaydedeyim diye power fm başında günlerce mesai harcamış insanım zamanında:))))
    valla ben de çok sevindim gelmelerine, Bon Jovi ukte olmuştu içimde.

    YanıtlaSil
  12. reader niye olmuyor bilemedim , neden olmuyor neden??

    YanıtlaSil
  13. Ölünce arkandan derim sen çıkartma mirastan! hıh:))

    Tur albüm turuda olsa bir çok eski şarkısını söylüyor.Evet yeni albümleri de var bu arada sevdim ben adamım.Benim blogda kızancıklarda da senin güncellemeler çıkmıyo galiba.Nedennnn nedeeeeen judim. Günahımız neydi..boynu bükükleeeeeer

    YanıtlaSil
  14. kızancıklarda çıkıyor güncelleme
    hahahaha

    o zaman bon jovi'nin son albümünü alıp dinleyelim mi , sever miyiz hocam? kesin son albmden şarkı söylerler. şarkıları bilince konser 10 kat zevkli oluyor:)))

    YanıtlaSil
  15. Hey Jude!Bu habere pek bi sevindim şimdi:)

    93te konsere Pepsiden topladığım kapaklar sayesinde gitmiştim sanırım. Lisedeki arkadaş grubumuzla okul çıkışı Çiçeğe gidip biraya boğulup öyle gittikti stada. Bu arada adı minnetle anılası sınıf arkadaşlarımdan biri masadaki kırmızı biber kavanozunu ben farketmeden arkadan pantolonumun içine dökmüş olduğundan bütün konseri kıçı yana yana izlemiş eve dönder dönmez küveti buz gibi suyla doldurup coss diye içine oturmuştum.(O zamanlar give me something for the paini henüz yazmamışlardı ama orda çalsaydı cuk oturacakmış bence:))

    uzun lafın kısası queen'in ardından en fazla dinlediğim grup Bon Joviye bir kez daha bir ağızdan eşlik etmek için 2011da tekrar konserde olacağım!Artık rsatlaşırız

    YanıtlaSil
  16. judyy kazlıçeşme diye bir yerde açıkhava sahnesi yapılıyormuş. orada olma ihtimali yüksekmiş konserin

    YanıtlaSil
  17. Mehmetcim, rastlaşmak olmaz, artık bu konsere real fiesta ahalisi olarak beraber gideceğiz.

    Gürültü : Ayy çok sevindim inşallah açıkhavada olur şekerim.

    YanıtlaSil
  18. Resmi sitede senin dediğin yazıyor ama daha bir sene var değişir belki anacım.İnşallah

    YanıtlaSil
  19. işalla yaleppim işalla süpaneke dinimiz amin!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar