Güzel Bi Hareketlenme Oldu Bende:))

Dün akşam bütün ekip tam kadro toplandık, pek cümbüşlü oldu buluşmamız dostlar. Buluşma mekanımız Taksim Midpoint idi tabii. Yahu bu Midpoint açılmazdan evvel biz nerede oturuyorduk, nerede yemek yiyorduk hiç hatırlamıyorum, MÖ - MS olarak Beyoğlu tarihçemiz ikiye ayrılacak neredeyse:)

Mekana ilk biz vardık Arzuşka ile. Terasta 6 kişilik yer bekliyoruz, diğer yer bekleyenler de tren olmuşlar , ben aman eyvah söylenirken Arzu bir anda coştu "Aaa Kerim Kerim, Kerim değil mi o kıızz" diye zıplamaya başladı, bir de baktım ne göreyim, Fatmagül'ün Kerimo'su Engin Akyürek bütün boyu posu endamı ve de yağlı saçları ile karşımızdaydı. Arzu'yla bekleme masamıza yanyana oturduk mal gibi, sanki tiyatro izliyoruz ahaahah, başladık Kerimo'yu izlemeye. Yavrucak ayakta birileriyle konuştu, gülüştü; sonra meğersem tuvalete gidecekmiş, saçlarını savurtarak yanımızdan geçip gitti, bize de bön bön izlemesi düştü ahahaah çok komikti halimiz:)

Sonra bir karambol oldu, masa bulundu diye bizi terasa dehlediler "aman Kerim'e yakın olsun" dedik, dinlemediler, zaten meğersem masa filan yokmuş ortada. Tam garsonların gelip geçtikleri köşede dikelip beklemeye koyulduk, sağlam küfür yemişizdir geçiş yolunun ortasında durduğumuz için:))) Lady Charlotte ve Denizo da gelmişlerdi o esnada, ayakta dikelen grubumuz genişliyordu. Yüzü tanıdık gelen garson kardeşlerden birinin beynini yiyip nihayet masamıza kavuştuk. 6 kişi olacağımız için maalesef o alçak, göçük masalara oturtulmuştuk ve pek rahatsızlardı ama olsun. Sevo ve Sino da gelince; telefonun tellerine yanyana dizilmiş tombul güverciler gibi masaya sığıştık, ciyak ciyak konuşup gülüşerek; minik garsonu da kendimize hayran bırakarak siparişlerimizi verdik. Bir ara düşündük, bir önlük takıp gitsek Kerimo'nun masasına, sipariş alsak, sana açık büfe desek... ahahaahah:))

Sonra Denizo başka bir plan yaptı: Tam Kerimo yanımızdan geçerken, Denizo ayağa kalkıp "Ben Fatmagül"üm diye bağıracaktı. Çocukcağız şaşırınca da "3 aydır sezon tatilinde biraz kilo almışım, ondan tanıyamadın sen beni" diyecekti. Sonra da bizler ayağa fırlayıp "hepimiz Fatmagül'üz" diye bağıracaktık :))) Çok şükür kendi çılgıncasına komik muhabbetimize o kadar kapıldık ki bu plan suya düştü, Kerimo fırt diye gitti. Ay ama biz çok eğlendik:))

Gece boyu yedik içtik, ben de peynirli salata yedim, pek salata değildi epey kuvvetli bir tabaktı aslında. Üzerine kızların tatlılarından (hem tiramisu, hem mudpie, hem de karayip düşü aldılar !) biraz tırtıkladım. Finalde de kendime bir kıyak geçmeye karar verip mojito patlattım oooo beybi ondan sonra güzel bir hareketlenme oldu bende:)))) Ve Sino gecenin finalinde bize son inanılmaz  maceralarını anlatırken artık hepimiz masanın üzerine serilmiş öyle gülüyorduk, şıngır şıngır güldük, kahkahaları patlattık! Gözümüzden yaş geldi valla çok şükür:))))



Haftaya mutlaka tekrarlanası, şahane bir geceydi. Ama bir daha o kendini salata zanneden peynir kumkumasını yemem, durduk yerde kalori manyağı olmuşumdur. Amaann, şimdi Perihan düşünsün! :))) (Perihan'ın vizitası da 150 tele olmuş yuhhhh)


heyyooo Cuma neşesi ile dolu güzel bir gün ve haftasonu bizi bekler:)

xo xo


Yorumlar

  1. Bakiim şu kerim kimmiş, hangi kıl tipmiş :))

    YanıtlaSil
  2. Aslıcımm!

    bence biz seninle taksim midpointte karşılaşıcaz bi gün çünkü biz de hep ordayız :)

    ayrıca yağlı saçları evet aynen öylee! :)

    YanıtlaSil
  3. şıngır şıngır gülmek ne yahu :))) bayildim bu lafa ilahi Judy :D
    yazarken bile gecenin nesesi yansimiz yaziya bende gulumseyerek okudum, bana ne oluyorsa :P

    YanıtlaSil
  4. Aynı neşe bana da yansıdı ağzım kulaklarımda okudum vallahi. Ayy neşeniz daim olsun Judycim^^

    Bu arada Kerim'e bağırdınız diye korktum bir an gerçekten:) Gözümde canlandı da o an>_<

    YanıtlaSil
  5. rock lee : ahaha gördün mü kerimo'yu:))))

    Mia : canımmm karşılaşsak keşke, ben cumartesi çoğunluk oradayım, bazen de hafta içi:)

    A-H : ah ne güzel, ne güzel:) kahkaha bulaşıcı ne tatlı değil mi:)

    particle : Allah korudu bağırmadık ahahah hepimiz fatmagül'üüüzz :))

    Buket : sağol canımm:)

    YanıtlaSil
  6. 1- ne kadar güzel yazmışsın my dear,

    2- gerçekten Allah korumus, it is still Taxim:)

    3- Özledim seni cadı..

    YanıtlaSil
  7. Özgerciğim eğlence Taksim'de hala yavrum benim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar