13 Ekim 2011 Perşembe

13 Ekim Laneti

Bilmem daha önce bahsetmiş miydim? Ben her ayın 1'inde hiç üşenmem, açıp astrologyzone.com sitesinden Susan Miller aplanın aylık burç yorumlarını okurum. Hem de yıllardır okurum, bi cacık çıkmaz tabii ama elimde değil her ayın 1'i merakla siteyi açar, güncellenmiş mi diye kontrol eder, çılgınca F5'e basarak sayfayı tazeleyip taze fallara ulaşmaya çalışırım.

Bu ayın 1'inde Ekim fallamasını okuyunca beni bir düşüncedir almıştı. Karı yememiş, içmemiş balık burcuna felaket senaryoları yazmış. 6 Ekim'de dikkatli ol, çok fena bir gün. Onu atlattın mı, sıçtın, 13 Ekim daha da beter bir gün! Anam neymiş bu 13 Ekim, artık kafama meteor mu düşecek, bütün hafta sulu ishal geçirip kuruyarak mumyaya mı döneceğim, cinler çarpacak da ağzım yüzüm mü kasılacak ne olacak bilemedim. Çok da kızdım tabii, böyle kötü kötü şeyler yazılır mı, ya sonra kafama takarsam, negatife odaklanırsam?? İnsan düşüne düşüne oldurur, başına getirir valla. Ben de bu fena falları hiç düşünmemeye çalıştım, bir yandan da merak ediyorum acaba ne olacak diyorum... sonra yok yok bunları kafana takma, pozitife odaklan yavru Jedi diye düşünüyorum...


Derken 13 Ekim günü geldi çattı. Ne olacaksa olsun diyerek evden çıktım:))) Önce otobüste şişko bi amcanın yanına oturdum. Ama az şişkoydu, rahatsız etmedi. Sonra sabahın köründe ofiste kahvemi içip kendime gelmeye çalışırken muhasebeden H. yanıma gelip parmaklarımın çöp gibi olduğunu söyledi, kötü birşey olarak söylüyormuş bunu. Teallaaammm... Sonra da çok işim vardı, tapi tapi çalıştım, yoruldum. Öğlen yemekte nohut çıktı.. ama güzel pişmişti,... başka?? Eh birşey olmadı çok şükür, gece uyuyana kadar uzaylılar bizim evi istila etmez, odamı kuduruk ergenler basmaz ve yeni sürdüğüm müthiş Pastel 123 numara oje kururken bozulmazsa inşallah bugünü salimen bitirmiş olacağız.



Falın devamında ise, ayın 26'sında ennn mutlu günü yaşayacağımı söylemiş Susan Apla. Kızım kızım, belli mi olur, belki ayağıma uygun hem de rahat bir topuklu ayakkabı bulurum. Sormayın şişmiş vaziyetteyim. 30 Ekim'de kızçeler grubumuzun prensesi Seval'i evlendiriyoruz! Zara'dan saks mavisi bir elbise de almış bulunuyorum. Ama ayakkabı işini halledemedim bir türlü. Zaten topuk giyemem, son senelerde hiç de giymeyince iyice yeteneğimi kaybettim. Yok yok, öyle yüksek şeyler denemiyorum, kısa topuklu ayakkabılar deniyorum ama 38 sıkıyor, 39 büyük oluyor filan bulamadım bir ayakkabı! Üstüne bir de üniversiteden eski bir arkadaşım aradı, 3 aydır tanıdığı sevgilisiyle 29 Ekim'de evlenmeye karar vermiş! Hoppaaaa! Oraya da kıyafet lazım, öyle bir de ayakkabı almalıyım ki, dolapta duran saks mavi kıyafete ve inşallah birkaç gün içinde bulup alacağım meçhul kıyafete uygun olmalı. Ühühüh! Ekim bunalımı bu muydu yoksa?

Ya işte böyle dostlar, haftasonu mutlaka gidip bir çift ayakkabı almalıyım. Çok ümitsiz durumdayım.

xo xo

12 yorum:

  1. Hahaha bende okuyorum aklima geldikce Susan aplayi ama pek tutmuyor hakikaten :D
    Aslinda tutmadigina sevinmek lazim cunku ona kalirsa gecen ay bizim evi su basacakti, tutmadi cok sukur :)))))
    Birde ne zaman ayin en romantik gunu dese biz adamla mutlaka kavga ediyoruz :D hani romantizm derken ne demeye calisiyor Susan apla, bu mu romantizm sormak lazim :P

    YanıtlaSil
  2. Bu diet, alışveriş,film,seyahat, kitap,işyeri maceraları güzel de umarım yeni yılda senin de romantik yazılarını okuruz Aslıcım :)

    YanıtlaSil
  3. A-H : ahahaah deli bu Susan apla , patır patır felaket haberi yazıyor, hem de çok spesifik, şu gün iflas edeceksin, şu gün çırçır olacaksin, şu gün hayatının aşkını bulacaksin filan diyor:))) Ama yine de kumaktan kendimi alamıyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. Coldmarch : cümletten AMİİİİİİNNNNNNNNN diyoruz canım:))))

    YanıtlaSil
  5. Walla hayatımda bu kadar net ve doğru bir burç yorumu görmemiştim. Hiç inanmam ama yine de yuh diyorum. Ben tırstım, okumayacağım artık.

    YanıtlaSil
  6. rock lee : nee nasıl ya?? tuttu mu gerçekten??? ne demişti, ne oldu?? pek meraklandım.

    YanıtlaSil
  7. çok fena tuttu da boşver judycim:)
    haftasonu kitap klübü yorumlarını okudum biraz.montague amca'nın dehşet hikayelerini almaya kara verdim idefixten.

    YanıtlaSil
  8. judyy ben hiç okumuyorum onları ya çünkü sonra kesin kötü şey olcak olcak diye başıma geliyo bence:D bu arada ben de balık burcuyum ama ayın 13ü hayatımın en güzel günlerinden biriydi bence :D

    buarada ninewest'te güzel ayakkabılar oluyor ve en önemlisi buçuklu numaralar var. yani oraya bir bak dene derim

    YanıtlaSil
  9. rock lee : sevdin mi Montagü amcayı? :))

    YanıtlaSil
  10. gürültü: amanın minik balığım benim, sen de bendensin demek.

    ayakkabı aldım en sonunda ince topuklu değil maalesef, onlardan ayağıam uyduramadım, böyle rahat bi ayakkabı işte:)))

    YanıtlaSil
  11. oh oh çok sevindim. bu arada kevin spacey'den sonra al pacino'da tiyatrosuyla istanbul'a geliyormuş http://www.sinefesto.com/al-pacino-istanbulda-perde-aciyor.html

    YanıtlaSil
  12. ya koptum delisin:) susan aplaya ben de bakarim zaman zaman:) ama beni asil uyuz eden twitburc! abicim bi kadin benim burcum hakkinda hic mi guzel bisey soylemez. merkur gidiyo yandiniz merkur geliyo goctunuz senii de merkuruu deee diye twitleyecem bigun hahaha
    www.pelininstyle.com

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...