24 Ağustos 2012 Cuma

Real Fiesta Seyyahları Bodrum'da

Heey dostlar:)))

Pazartesi gününden beri Lady Charlotte ile Bodrum'da yaz tatilimizi geçirmekteyiz, haftaya Cuma akşamına kadar da buradayız inşallah.

Buraya Pazartesi sabahı uçakla geldik, THY ile uçtuk. Hayatımda ilk kez ülke içinde uçağa binmiştim. Binmemle de inmem bir oldu zaten:))

Otelimiz merkezde Atrium Hotel, 3 yıldızlı. Gariban bir yer, ufak bir havuzu ve gün boyu göt kadar havuzdan çıkmayan gariban turistleri var idi. Ama 3 dakikada plajların oraya, 10 dakikada marinaya yürüyerek gidebiliyoruz ve temiz. Yalnız klima çok gürültülü, gece kulak tıpaçlarımızla yatıyoruz. Bir de pike çok sert, gofret deseni çıkıyor her sabah dötüme:))

İlk gün çarşıda dolandık, meşhuuur Sünger pizzacısında yemek yedik. İkinci gün halk plajında karpuzları suya saldık:) Meşhuuur Körfez Restoranda sofra kurduk:)  Üçüncü gün tekne gezisine gidip koyları gezdik. Dördüncü gün yani dün Yalıkavak'ta idik:) Bugün de sabahtan beri yine halk plajında yüzüp güneşlendik, bol bol kitap okuduk. Sonra Şirin'de sebzeli döner yedik, bir de Yunuslar Karadeniz Pastanesinden inanılmaz tatlılar aldık. Akşama da Mazhar Fuat Özkan konserine gidiyoruz.

Yarın da günübirlik Rodos adasına gideceğiz inşallah dostlar, size herşeyi ayrıntılı olarak bol fotolu postlarla anlatacağım, merak etmeyin:)

Hazır buradayken başka nerede ne yiyelim, tavsiye var mı?

xo xo

1. hahahahah gofret deseni hahahaha tatilsizlikten ölürken gülmekten geberdim

1. zoikuş darısı başına inşallah, valla kendime geldim:)))

2. aayy ne kadar tatlısın ve çok eğlencel komik anlatmışsın :D

ablamla sesli okuduk ehe

iyi tatiller bebeğim :*

1. az önce anlatılmaz yaşanır bir tatlı yedim Miacım:)) yemeden bir sürü fotosunu çektim, yok böyle dans dedim:))
      öptüm abloşla seni:)

3. Ohooo, daha olimpiyat değerlendirmesi yazcaksın, düşes kate'in olimpiyat hallerini yazıcaksın ondan sonra Bodrum!
    Yazı bekliyoruz, seni okumayı seviyoruz.

1. çok teşekkür ederim Tospikciğim, olimpiyat kapanışını ve derlemesini yazamadım, halbuki yazmayı çok istiyor idim, Bodrum'dan bir alay malzeme çıktı, hele bugün Rodos'ta yüzlerce fötö çektim, yolda güzel yazılar var kısmetse:)

4. Pikeyle kese yap döneceğin gün güneşte yanan ölü derilerin dökülsün:))Sefan olsun, iyice eğleş, ye, iç, gez. Ha bir de ricam var, Rodos'ta kahve içmek için bir mekana girersen mekanın ve kahvenin fötösünü rica ediciiim, kahveli blogda arz-ı endam etmesi için, çekemezsen canın sağola.
    Tuzun bol, güneşin sarı, neşen taşkın olsun:))

1. ay kuşum, valla aklıma gelmedi kahve içmek Rodos'ta iki tane Mitos birasını dikledim:))biralı blog yaparsan malzeme bol çok şükür:))
      tuzdan bayılicim neredeyse, havlumu duşa atıp şampuanla köpürtüp çiğnedim ahahaha:)))

5. iyi tatiller bol eglenceler Judycim ;)

1. kuzuum sağolasın, çok yoruldum bugün gezmekten:)
      yorgunluk böyle olsun di mi ama:)

6. Yalıkavak köftecisi'nde köfte yemeden dönersen ayıp olur Judy, valla yüzlerce yerde, çeşit çeşit köfte yemişimdir ama oranın köftelerinin tadını hiçbir yerde bulamadım. Bu arada merhaba tabii, bloğunu keyifle okuyorum;)

Köftecinin linki varmış, belki yardımcı olur; http://www.kavaklikofteci.com/index.php

1. canım çok teşekkürler, dün gittik Yalıkavak'a özellikle o köfteci için:)) piyazı çok sevmedim ama o kızarmış tereyağlı ekmek ile o köfteler neydi öyle anacım, bayıldım:)

7. jud:)))
    pike işine çok güldüm ya...
    Rodos gezisi ayrıntılarını beklemedeyim:)
    iyi tatiller......

1. cepaynacım bir sürü fötöm ile dönüyorum Bodrum'dan haftasonu yazacağım inşallah:))