26 Şubat 2013 Salı

2013 Oscar Töreni Kıyafetleri

Ağanın poku üstüne pok; Leylak Dalımın muhteşem yazısı üstüne de Oscar yazısı olmaz dostlar. Ama sağolsun yaz didi, valla didi, tatlı tatlı söyleyince de ben de cesaretimi topladım, rüküşler parodisi başlasın bari dedim:)))

Blogumuzun moda ikonu Nicole'ün yaşattığı hezimeti ayrı bir postta incelemiştik. Şimdi gecenin diğer kıyafetlerine göz atalım:

Genç irisi güzelimiz Jennifer Lawrence, şahane bir Dior kıyafet ile prenses gibi süzülmekte idi. Büyüyünce de düğününde giyer herhalde, gelinlik gibi birşey ama valla çok beğendim. Kızcağız ödülü kazanınca merdivenlere kapaklanmasa eyiydi tabii. Allahtan etekleri uzundu da dötünü cümle aleme göstermek zorunda kalmadı:)))




Prenses gibi

Hadi Jennifercik düğünden kaçıp geldi, peki The Newsroom dizisinin karizmatik Sloan'ı Olivia Munn, kınadan mı çıkıp geldin kızım sen buraya? Bunu herhalde ilk kez Oscar'a çağırmışlar, o da kıçına kına yaka yaka gelmiş püüüü, olmaz böyle rezillik:

Kına kaçkını

İşlemeli mayosunun altına çarşafları dolayıp apar teper kaçmış gibi görünmüyor mu? :)))

Ama beterin beteri var : Bu adını sanını bilmediğim abla ise, Olivia'nın kınasındaki evde kaldığı için neresini açacağını şaşırmış çılgın görümce kılığında törene katılmıştı dostlar. Ne yapmış, dekolteyi memelerine japon yapıştırıcı ile mi tutturmuş bilemedim. İnsan bi aynaya bakar yahu evden çıkmadan:

Paçozun başkanı

Helen Hunt ise benim bile cüret edemeyeceğim bir iş karıştırmış, ayyy koskoca kadın H&M 'den aldığı yamuk yumuk elbiseyle gelmiş Oscar törenine dostlaaaarrrr



Ayol elbise reyonda kırışmış, karıların alışveriş sepetine düşe kalka götüme benzemiş, bizim şirketin yılbaşı eğlencesine bile giyemezsin, sen Oscar törenine nasıl giydin bunu ablacığım yaaa ahahahah:)))

Yıllarca en güzel haliyle Oscar kırmızı halısında süzülen zarif Anne Hathaway, tam da ödül kazandığı sene en çirkin elbisesi ile gelmesin mi? Şansına sıçayım senin :))) Artık ne diyeceğimi şaşırdım. Ay kötü, kötü, kötüüüüü. O yakaya o kolye ne zaten görgüsüz müsün kızım. Her tarafı ayrı telden çalıyor elbisenin. Şaşırdım kaldım.



Beğenmedimmm


Halbuki bakınız, birkaç ay önceki Altın Küre Ödül Töreninde nasıl zarif:

2012 Altın Küre'de Anne


Veeee, Anne'in Altın Küre'de giydiği Chanel'in benzer Dior versiyonu ile dün gecenin en şıklarından biri olan kim?

Charlize Theron! Saçları bile kısacık Anne gibi!

2013 Oscar'da Charlize
Valla zaten Charlize'i biraz kopyacı bulmuşumdur hep.. 2005'te mint yeşili giydi diye ortalık çalkalanmıştı:

Charlize 2005

Halbuki 1 sene önce, 2004'te bu rengi kim giymişti sanıyorsunuz?

Nicole 2004

İşte o tarihten beri Charlize'i pek sevmem. Nicole'e ise hiç birşey demiyorum daha. Ah ah!

Hazır düğünden, kınadan dem vurmuşken, şu ablanın da nişandan kaçıp gelmiş haline dikkatinizi çekmek istedim. İşte bir Oscar töreninde nasıl giyinilmeze acıklı bir örnek daha:


Ahahahah, kalas gibi çantayı da almış, eteğin altına da Amerika'ya kaçıracağı minik Çinli bebeleri saklamıştır herhalde ne diyeyim, manyak:))

Ay pardonn, manyak burada:


Bizim titreşmeli vampircik Bellamız hoş bir elbise giymiş; ama o etekten fışkıran tülleri yolasım geldi. Bunun da aynısı geçen sene biri giymişti ama şimdi resimleri tek tek bulamayacağım bağışlayın. Hey yavrum ya, kaç punto topuklu giydiyse, yine ayakta duramıyor, kalça çıkığı oldu kırmızı halılarda. Bir de bu ayağını kesmiş, topallayarak çıktı sahneye. Çıkmaz olaydı rezil. O cami sikime minare götüme havaları ile MTV ödül töreninde popcorn almaya layık, hiç işi yoktu bence Oscar sahnesinde. Hıh.


Başka başka...

İşte Nicole Kidman'ın kıyafetinde kullandığı altın suyu Catherine Zeta Jones'dan arta kalanmış meğersem dostlar:) Tabii Zeta'nın kocası yaşlı ve zengin Michael Douglas olduğu için, altını bol bulmuş, baştan aşağı bulanmış, Nicole'cük de kalanıyla idare etmiş herhalde ne bileyim. Ama "All That Jazz" performansın ile Affettim seni Catherine:)



Yaşlandıkça ibişe dönen George Clooney'in birkaç senedir törenlere getirdiği kız arkadaşını bu sene de beğendim, heykel gibi olmuş:



Bu sene herhalde metalik modası var. Halle Berry de bu tarz zırh gibi bir kıyafet giymiş ama her sene giyip içimizi baydığı tüllü, kuyruklu sıkıcı elbiselerden sonra bu sert hatlı kıyafeti çok yakıştırdım. Sahnede hareket halinde de çok hoş görünüyordu.



Selma Hayek kırk yılın başı güzel giyinmiş. Epey de zayıflamış sanki. Fakat bu sefer de kafası kocaman görünüyor. Canııım, yine olmadı!



Yakın zamanda Prenses Diana'yı canlandırdığı filmle beyazperdede göreceğimiz güzel Naomi Watts ise saçı başı ve nefis kıyafeti ile bu deliler panayırında gerçekten bir lady gibi hoş ve klas görünüyordu.



Bir de canımız birtanemiz, ister kaçık Bellatrix'i; ister ana kraliçe Elizabeth'i oynasın, hep bayılarak izlediğimiz Helena Bonham Carter var ki, bunun da deli sikmiş tavus kuşu hallerinden bana bıkkınlık geldi. Yeter uleyn. Başım tuttu kadın!

çüşşşş

Törenin tekrarı bitmek üzere, ben de bittim dostlar, fakat şunu söylemeden geçemeyeceğim: En İyi Erkek Oyuncu ödülünü vermek üzere sahneye yürürken Meryl Streep götünü kaşıdı! Kameraların önünde!! Elbisenin payetleri araya kaçtı herhalde ne bileyim aayyyy ahahahahah . Şoke oldum dostlar :)))




Oh çok şükür uykusuz kalıp bu sıkıcı programı izlememişim dedim valla, son yılların en rüküş ve en sıkıcı töreni olmadı mı sizce de?

xo xo

29 yorum:

  1. bence de çok bayık ve rüküş bi oscardı judym!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oh iyi ki sabaha kadar oturup canlı yayını izlememişiz:))

      Sil
  2. Beklediğim yazıııııııı. Ellerine sağlık Judycim. Gece gece (saat 1.30) kahkahalarla güldürdün beni. O zincirleme isim tamlamaların(!) harika ötesi. ahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte öyle doğaçlama geliyor gece yarısı aklıma:))) ama kavga ederken, tartışmalarda filan uçup gidiyor tamlamalar , böyle meh diye kalıyorum:))

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. helena bonham carter yorumun çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  5. sabah sabah kahkahalar atarak okudum kız, o düşen kızcağızın eteği mini olsaydı! hiç düşünmemiştim bak, salma hayek boynuna kelepçe takmış gibiydi, bir de ben bunlara deli paralar ödeniyor diye düşünüyorum bu kıyafetleri giymeleri o milyon dolarlık takıları takmaları için, ondan yakışmayan da hayır diyemiyordur belki de, ha olamaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii bunlar para ödemiyordur bu elbiselere, mücevherlere. Artık ne gelirse, kim daha çok para verirse giyinip geliyorlardır. Öyle önüne geleni giyince de sonuç bu oluyor işte:))))

      Sil
  6. sıkıcı bi işyerinde güne böyle bi yazıya başlamak çoksper oluyormuş!
    :)
    helena iyi ki, herrr yerde giydiği iki farklı renkli ayakkaplarını giymemiş bu kez.(gerçi izlemedim belki de giymiştir)

    bi de, catherine'in elbisesi vav'lı mı sanki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helena iyiydi hoştu, kaçık maçık, süper tarz diyorduk ama her ödül törenine aynı kuş yuvası saçlar, aynı deli kızın çeyizi elbiselerle katılınca sıkıldım ben artık. Harika bir kadın, keşke daha güzel giyinse, gözlerimiz bayram etse.

      Sil
  7. Kız manyaksın (iyi anlamda kullanıyorum ha:) sen, zaten ağa olarak ilk cümleden başladım gülmeye, içerde uyuyanı uyandırmayım diye sessiz gülerken çamaşır kazanı gibi kaynadım, anneannem geldi sandım, o da öyle gülerdi:)
    Demek Meryl kıçını kaşıdı, ben onu uykusuzluktan kaçırmışım tüh şimdi üzüldüm bak, neyse sen benim kaçırdıklarımı bulmuşsun da mahrum kalmadım. Ha bir de şu minare-cami meselesinde yere düşecektim, ülen bu laf anneanemde bile yoktu. Valla şappadak öperim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya valla kaşıdı, törenin tekrarını izle bak, sahneye çıkarken arkadan eteğini çeke çeke geldi , hatta ödülü sunmadan eteğime bastım filan dedi. yalannn. Resmen kaşındı, avuçladı, tuttu çekti:))) ama bile senede çok kilo almış, birden çökmüş gördüm meryl 'i , üzüldüm. Çok severim ben onu.

      Sil
  8. çoğunu tanımıyorum artık çıkanların. herhal yaşlandım. zeta jones un kıyafeti görgüsüz zenginlerin perdeleri gibim bişey anacığım. altın suyu süzülüyor, herifine de altın bir baston vereymiş iyiymiş. hey gidinin michael i hortlağa dönmüş amca. nicole petrole bulanmış deniz kuşlarına benziyordu. gülsem mi yoksa çevre felaketlerini düşünüp ağlasam mı karar veremedim. kristen swtewart da bir çene anomalisi var da parası mı yok nedir anlamadım. gitsin çene aparatı neyim taktırsın. eski mısırda firavunların çeneye taktığı borumsu şey hatunda doğuştan var yahu. biz ortadoğuluların burunları iricedir. bu cavurların çene ve kulakları bir acayip oluyor (bunu da belirteyim dedim :) george clooney şirin baba ile bizim hacı dedeler arası bir şey olmuş, yabancılaşma yaşadım kendisiyle, ok biz de yaşlanıyoruz ama ııh bu amca çabuk yaşlanmış, benim ruhum genç daha. hıh. ıyyy çoğu bizimle deyıl bence. ne bunlar ayol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah, hay çok yaşa canım ya, işte iki gündür Nicole'ün neye benzediğini bulamamıştım. Aynen petrole bulanmış deniz kuşu olmuş:))) Kristen'i tören esnasında koltuğunda gösterdiler, gözleri akmış, saçları tülermiş... Ne işi var orada benim yerime anlayamadım gitti. Ben olan ağzım kulaklarımda, yüzüm pırıl pırıl otururdum bütün gece, bu kızçe çenesini eğdi oturdu, bütün gece somurttu. Meh. Boru çene:)))))
      Clooney olayı yanlış anlamış, gitmiş abdullah gül'e benzetmiş kendini. O iş öyle olmayacaktı hacı amcaaaa!!!

      Sil
    2. sonradan farkettim. nicole cüğümün üstüne bakmaktan eteklere bakamamışım :) bu petrole bulanmış deniz kızı olmuş. alttan pulları fırlamış altın renk. yahu elbise o kadar korkunç ki detaylı incelemeyi başaramadım ilk etapta. içim ürperdi, midem bulandı. ıyy. abartma değil valla bir tuahf oldum.

      Sil
    3. Elbiseyi dongoz kocası seçmiş ya, kırmızı halıda dedi ki "çok güzel oldu, çok yakıştı, harika görünüyor". Boyun bosun devrilsin herif!!! dior, balenciaga giyip tanrıça gibi gezinen kadını çevre felaketine benzettin:((

      Sil
  9. ahaha tam bir yazı yayınladım onun üstüne gördüm bunu; keşke okuyup yazsaymışım şu Helena Bonham Carter tarifine o kadar güldüm ki!

    YanıtlaSil
  10. inan okurken en az yedi kez işemek istedim, böyle elini karnıyla kukusu arası bi yere bastıranlar var ya, na onlara döndüm. sindirim sistemimi yerle bir eden helena bonhem carter yorumuna içtenlikle katılıyorum. çünkü çok afedersiniz insanı öyle garip bişey sikmeden bu hale gelemez kimse. yıllardır kadını gördüğümde gözlerimi kapayıp kaçıyordum valla. artık acıyarak bakacağım.
    kristen stewart eroini vurmuş gelmiş gibi, saçları sekiz haftanın yağıyla iki yana düşmüş, straplez elbise, olmayan memesinden kayıcak kaydırıgubbakcemilem olacak gibi. gibi gibi de insan gibi olsaydı keşke.
    ben aralarında en çok george clooney'nin manitayı beğendim, hatun ağzını açmadan ortalıkta bomba etkisi yaratacak güzellikte.
    helen hunt'ı kredi kartına koyduğu limitlerden ötürü kutluyor, özgüvenine hayran kalıyorum.
    yazın süperdi, zaten okuma listemdesin bişey yazdın mı hamburgere saldıran obeze dönüyorum. ehueheheh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Püahaha ben de yorumlara bayılıyorum, okurken yanaklarım heidi gibi oluyor:)))))

      İşte insanı george clooney mikince tanrıça gibi giyiniyor, deli yapınca helena gibi ne yapacağını şaşırtıyor demek ne bileyim:)))))) ahahah oscar töreninden böyle bir çıkartama yaptığım için kendimden tissskindim:)))

      kristen o pis saçlar bir kenara , odun belli ile kapkalın görünmeyi nasıl becermiş şaşırdım, incecik bir kız halbusem.

      Sil
  11. Koptum... eline emegine saglik hele o helena bohem carter. Hala guluyorum. Meryl streep i yanlis mi gordum o gece dedim ama senin tespitinle de dogru oldugunu anladim. Bence gecenin ayibi o oldu. Ve o gece en guzel sey ise naomi watts di. Tekrar ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet Meryl o gece bunu yaptı, araya kaçan donunu çekiştire çekiştire çıktı sahneye:)))

      Sil
  12. Selam Aslı, senin de yorumladığın gibi kıyafetler gerçekten berbat. İnsan düşünmeden edemiyor, bu insanlar milyonlarca dolar kazanıp her bir yerlerine bakım yapıp anca bu hale gelebiliyorlar ki geldikleri nokta da ortada. İnsan bu kadar mı zevksiz olur !Naomi Watts 'a gelene kadar gözlerime işkence ettim. Gerçekten çok modern ve zarif bir elbise, 2 çocuktan sonra da kadın müthiş duruyor. Sen memleketlisi Nicole'ü, ben de bu kadını beğeniyorum. Bir de 35'li 40'lı yaşlardan sonra kadınların luneparklardaki ballerinalar gibi kabarık prenses elbiseleri giymelerinden nefret ediyorum. Bu tür elbiseler bence genç kızlara yakışır o taze güzellikleriyle.Helen Hunt beni dehşete düşürdü!! Elbise korkunç kötü duruyor. Kristin de ne tarzıyla ne de olmayan oyunculuğuyla bu törende olmaması gereken biri, çok sırıtıyor. Jennifer Lawrance da çok overrated biri , ben Sally Field'ın almasını beklerdim ödülü. Gerçekten de Oscar ödülünün ancak tuhaf, garip,hasta karekterleri oynayarak kazanılabileceğinin bu yılki kanıtı gibi. İyi ki seyretmemişim töreni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir sene bu kadar zevksiz elbiseleri bir arada görmemiştik. Naomi Watts hakikaten harika. Bu çirkinlerin içinde ışıl ışıl parlamıştı.
      Filmlerini izlemediğim için Jennifer mı Sally mi almalıydı yorumu yapamam ama Breaking Dawn'ı izlemiş biri olarak Kristen orada olmamalıydı kesinlikle diyebilirim:)))

      Sil
  13. ay evet ya bu ne şaka falan herhalde paralar suyunu mu çekti zevkleri mi pörtledi bilemedim ama olmamış en olmamış da Anne olmuş garibim Şeytan Marka Giyer filmindeki kostümünü giyseymiş o daha iyi olurmuş ayıp etmiş öperim canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne çok şaşırttı, sonradan öğrendik ki, Valentino buna şahane bir tuvalet hazırlamış ama Amanda Seyfried'in Alexander McQueen elbisesine benziyor diye giymemiş. Büyük hata, harikaymış o Valentino elbise.

      Sil
  14. O yukarıdaki mechul sarı abla madmen, xmen ve unknown daki January Jones galiba? HBC hamile mi yoksa yeni bi role mi hazırlanıyor, kendisini tanıyamadım? Bir de "cami sikime minare götüme..." ilk kez sizden duydum, bildireyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy yazıyı yazarken içimden fışkırdı, aklıma geldi kullandım o laf öbeğini, iyi hoş oldu da, böyle düpedüz yazınca töbe töbeeeee çarpılmayalım yahu ahahaha:)))))

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.