1 Mart 2021 Pazartesi

ALTIN KÜRE ÖDÜLLERİ KIRMIZI HALI

Eskiden Oscar olsun, SAG olsun, Golden Globes olsun takip eder blogda milletin kıyafetine laf sokardım. Covid yüzünden törenler de iptal edildi, insancıklar oturma odalarında tafta tuvalet giyip canlı yayın yaptılar, nasıl bir yokluk bu yaleppim?


Kimseye laf sokamayacağım, beğendiklerimi koyup kaçayım:


Hükümet kadın, bu kırmızı halı yazılarına ilk başlama sebebim Nicole Kidman, yine heykel gibi:


Ay bu kızı çok beğendim, eski Hollywood yıldızlarını, 1930'ları anımsattı bana, Elle Faning:



Törenin sansasyonu, Vezir Gambiti'nin harika yıldızı Anya Taylor Joy ve de Dior tuvaleti idi. Hayatında giyip giyeceği en iyi tuvaleti sanal ödül töreninde harcadı yazık:



Viola Davis tam bir Afrika Kraliçesi olmuştu: 



Emily in Paris ile biraz olsun Paris özlemimizi dindiren Lily Collins de Saint Laurent giymiş:


Ben bunları beğendim, aman ne törenin ne halının tadı var. Millet evde diz yapmış eşofmanlarla oturmaktan bıkmış, bahaneyle giyinip süsleniyor işte.


Siz kimi beğendiniz?


Xo Xo

2 yorum:

Yaz ki muhabbet olsun.