30 Ocak 2005 Pazar

O duştan sonra beyaz havluya basar ben köpeğimle yatakta yatarım bu zıtlıktan birbirimizi çekiyoruz

işte barbaros şansal , yaşını 10 sene eksik yazmışlar:) , samimi söylüyorum seviyorum ben bu adamı, deli, çok birikimli, sanatkar biri, çok etkileyici!

Allah neler demiş, röportajı okuyun:
"Okan beni keşfetti, ben de onun çift cinsiyetli zekasına aşık oldum"
"taşradan gelmiş eşcinseller modacı olarak ortalarda gezdiler ve terzihaneleri aşağıladılar"
"podyumlardaki tekdüze güzellikten sıkıldım, ben onlara silikonize botokse birlikler diyorum."
Hürriyet Pazar - Barbaros Şansal röportajı

 

2 yorum:

  1. ben bu çift cinsiyetli zekaya inanmıyorum,yok öyle bişey, bunu literatüre sokmaya çalışan bu arkadaşları desteklemeyelim.
    çift cinsiyetli yani erselik olma durumunun aslında neylen ilgili olduğunu biliyoruz ve bunun zeka ile bir ilgisi yok.
    okandaki zeka da çift cinsiyetlilikten mi ileri geliyor , ben mi yanlış anladım???

    YanıtlaSil
  2. okanı bilmem ama barbaros beyde bir ikinci cinsiyetten söz edebiliriz. hiç değilse konuşurken.. gördüm bunu ben yakınen, zeki ama küstah. ama fazla oldu sanırım. zeki olan herkes az buçuk küstah da oluyor, değil mi? tabi ben ne anlarım bu işten.. benim küstahlığım zekamdan ziyade güzelliğimden geliyor. =)(kahretsin! gece gece yine şımardım..)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.