19 Ocak 2005 Çarşamba

sevgili günnük...

bir arefe günü, kırmızı rujumuzu sürüp canımız Sami beyle bayramlaştık, o da bize iyi eğlenceler diledi , böylece hayır duamızı da alıp kendimizi nişantaşılara zor attık a dostlaaarrr yetişiiinnnn yangıınn vaaarrrr diye bağırmak istedim birden oooooffffffff

kırıntı’da uzunca bir süre ayakta dikelek vaziyette yer bekledik, bu arada bir ikram bir izzet sormayın, cipsler, sosisler, minik bardakta mercümük çorbaları, hani bi de içkiyle tatlı verseler ben oradan tamam çıkar giderdim artık, neyse tam çökelek hale gelecektik ki, yerimiz hazırlandı, geçtik oturduk, yedik yedik yedik... sipeniş börgır, lazanya ve fişençips vardı mönümüzde.

bu arada yan masada sosyetik bi karı, yanında 2 piçirikle oturmakta, piçiriklerden birincisi hamburger yedi, sonra “bakaaarrr mıısınııızz” diye bağırarak garsonu çağırıp boyama getirtti, kalem getirtti, oturdu boyamaya

ablası piçirik ise fahita yedi ve evlere şenlik, o küçücük kızın SAĞLAM BİR FAJİTA YEME TEKNİĞİ vardı dostlar, ulan biz 20 yaşımızda öğrendik, bu öteki törkiya piçlerindeki formasyon durumu nedir yani? anlayan varsa beri gelsin? zaten bunlar büyüyünce o sevmediğimiz acayip tiplere dönüşüyor, böyle cilalı, sana bana benzemeyen tuhaf tipler, sabah beşte zaga’dan dönerken etiler’de gördüğümüz berbat tiplere dönüşüyorlar.



hasılı, o kadar doyduk ki, çıktığımızda rustic’e fenalık geldi, sonra ben topşop’tan ipli don alırken o dışarda bekledi, bi havalandı, sonra mango’ya gittik, tüyloş bi çanta aldım, oradan konak pastanesi’ne gittik ve meşhur acıbadem kurabiyesi ile mantar kurabiyesi’nden aldım, çünkü babam geçen hafta takır takır benim fişleri yazdı a dostlar aaaaa, çılgın bi iş yahu, kurabiye fırınını alsam yetmez ahahahahah

derken glorya cins nişantaş üssüne uğradık, birer krem bürüle latte içtik, böyle yazınca ne iğrenç oldu canım, bürüle ahahahahah, hiç te beğenmedim nişantaşı’ndaki glorya’yı, pis, berbat bi yer, en güzeli taksim’de bu meretin....

hülasa akşamı akşam ettik, ben oradan beşiktaş’a uğrayıp ruj aldım, aklımdaydı 3 haftadır, ve işte bugün de böyle geçti sevgili günlük

xo xo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.