1 Ocak 2005 Cumartesi

yılbaşı eğlencesi, daha doğrusu rezaleti

yılbaşı pirokramimda değişiklik yaptım ve özgür arkadaşımızla erol’un partisine gittik... (ana real kermit’in kedisi erol adam olmuş parti veriyor demeyin, bu erol başka, cervantes’ten, miyavlamıyo ahahahaha) ortaköy’de titanik ucuzluk pazarı yanında bilmemne apartımanına girdik, alt kata indik, Allah girişte kırmızı pavyon lambası, , abiler askılık koymuş, koridora alçak masa ve iskemleler yerleştirmiş, ortam tam bar ve fuhuş havasında, bi tane küçük mutfak, alkol ve doritos alaturka dolu, bi tane dj odası, ama aslında orada bi yüklük var, yer yatakları toplanmış üzerine, bi de çıplak marley bi oda, tam bi bekar evi, ışık yok, mumlar yakılmış, bangır bangır müzik... müzik başarılıydı, başladık şarap içmeye, abiler gassaray mezunuymuşlar ama beğenmedim tiplerini, bu erol kesin abaza bence, bi de haluk vardı, bütün gece zıpladı arkadaş, aman aman bence o da! Sonra bi oğlan tequila dağıtmaya başladı, ben de bi shot içtim önce, çok hoşuma gitti, “buralarda tequila dağıtan sempatik bi çocuk vardı, nerede o?” diye sordum birine, ana çocuğun ta kendisine sormuşum, tesadüfe bak hahayt, ben bi tane daha shot içtim ve herhalde alkolun etkisiyle çocuk bana bi sempatik gelsin, bi sempatik gelsin sormayın a dostlar, sekiz (8) tane tequila içtim tövbe 2’den fazla içmem ben!!! Haliyle gece yarısı olunca çocuğu öptüm bi güzel, ve sonra koptum, bulut gibi oldum, zurrrrnaa gibi sarhoş oldum, başladım kusmaya, önce bi tabak doritosun üzerine yallah, sonra özgür beni dışarı koridora taşıdı, Allahım bi saat kustum, böle kusmuk içinde başlayan bi yıldan hayır gelmez ben size söyleyeyim ahahahaha, neyse kusmuk tükendi ama ben yılmamışım, safra boşalttım, zaten beni o mahvetti... sonunda özgür beni aldı, taşıdı resmen garibim, arabaya koydu , eve getirdi, yatağa yatırdı... ulan bu iki oldu, bi kere de üniversiteden mezun olurken bu kadar içip kusmuştum, çito beni yatırmıştı yatağa... sonra 1 ocak günü öğlen 12’de kalktım, bi posta daha safra boşalttım , hiçbişi yiyemedim, yattım 3 saat daha uyudum, kalktım bi tabak çorba içtim, ama mide berbat, biraz uzandım, sonra esti bana, atladım beşiktaş’a gittim, 2005 günlüğümü aldım, ardından kendime kırmızı, kıpkırmızı bi ruj aldım dostlar, bu sene dağıtacam ortalığı herkes sıkı dursun, kırmızı rujlu site taratoru geliyooorrrrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.