16 Haziran 2005 Perşembe

ah ayacıklarım

Tahmin edersiniz ki ofisteki tüm kızlar aynı ayakkabıdan alıverdi: apartman topuk espadril sandaletler! Eh pek hoş, herkes kazık gibi uzadı, milli voleybol takımı gibi dolanıyoruz şirkette, ama ayaklar yamuldu, minik su kabarcıklarıyla bezeli, acı içinde yanıyor! Çünkü ben bugün tur şirketine pasaportumu almaya gittim ve Harbiye'den yürüyerek döndüm Taksim'e... Ah ah ah ayacıklarım! Bir otobüse atlayıp Akmerkez'e geleyim dedim, çünkü buradaki Garanti geç saatlere kadar açık olur, işimi hallederim dedim, trafik vardı, 1 saatte geldim, ayaklarım o kadar acıdı ki anlatamam. Neyse banka açıktı, işimi hallettim, marketten de seyahat için pil, şampuan, kıldan tüyden şeyler, 20li paket yara bantı falan aldım. Çünkü Real Fiesta blogerları çok yakında yine yollara düşecek benim canımdan çok sevdiğim dinleyenlerim! Bizi izlemeye devam edin, maceralar yakında bu ekranlarda!

Of ben bir Star Wars filmi seyredeyim, ancak kendime gelirim. Yarın da flip flop giymeyeni eşşekler ..... E mi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.