5 Haziran 2005 Pazar

kermit orta dünya'da

Zeytinburnu'ndan Bostancı'ya uzun bir yolculuktan sonra , minibüs caddesinden dolmuşa binip Kadiköy'e geldim. Allah aşkına Bahariye'de Garanti Bankası yok mu? Moda'ya kadar yürüdüm eşşek gibi, aç susuz, bitap düştüm. Para çekebildikten sonra bir şişe su alıp, sırt çantam ve sus şişemle turist kız gibi yürüyüp Orta Dünya'ya geldim, Star Wars Episode 1-2-4-5-6 ları satın aldım, oh ne kadar mutluyum, artık istediğim kadar hayal alemlerinde kendimi kaybedebilirim. Sonra Kadıköy sokaklarında dolana dolana Hacıoğlu'na geldim, 2 lahmaç attırdım ooohhhhh. Vapura bindim, püfür püfür, deniz şahane görünüyordu, çok hoşuma gitti.

Beşiktaş'ta boş bir Ortaköy otobüsü gelince ona bindim ki, Ortaköy'deki sıkışık trafikte oturabileyim. Ortaköy'den de tekrar otobüse binip Kuruçeşme Migros'un önünde indim, Migros'tan yüklendiğim torbalarla da bir taksiye atlayıp eve geldim, cips ve Efes Şişe Fıçı bira eşliğinde Star Wars Episode VI : Return of the Jedi'ı seyrettim, ağzım kulaklarımda... Sonra başa dönüp Episode I : The Phantom Manace'ı seyrettim. Oh oh oh...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.