2 Ocak 2006 Pazartesi

2006

uyuyarak girdiğime göre yeni yıla
çok şey beklememeli
2005 bittiği için içim rahat
acı günler geride kaldı
unutmayı ne zaman başaracağım?
arkama bakmamayı!
ne zaman kendime bakıp
gurur duyacağım
ne zaman
2006'dan pek umudum yok
o mutluluk bombası bir daha içimde patlayacaksa
2006'da olmayacak, kendimi kandıramam
eksilmeden bitirmek istiyorum bu yeni yılı
beni iyi yapan özelliklerimi kaybetmesem
tembelleşmesem yeter!
2007 içinse umutlarım ayakta
hiç gerçekleşmeyecek bile olsa
en azından bir hayalim var
size söylemem
henüz kimseye söylemedim
ama bu fikir aklıma geldi ve bunu istediğimi kabul ettim,
evet bunu istiyorum, ne yapalım dedim
hergün bu düşü kuracağım
2006'ya bu hayale ulaşmak için dayanacağım
2007!
ben bu gelecek yeni yılı bekliyorum!

enter tuşunu da bozdum laptopun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.