9 Ocak 2006 Pazartesi

Prior the prophet

Nihayet Angels in America DVD'mi aldım ve de baştan aşağı seyrettim cumartesi, pazar tekrar seyrettim, bugün bir kere daha seyredeceğim. Tabii bu vesileyle CNBC-e'nin kestiği sahneleri de incelemiş olduk, görelim :

Louis, Prior'ı terkettikten sonra kendini cezalandırmak için koşarak Central Park'a gider ve iri yarı azman bir oğlancıya götünü verir. Bu sahne tamamen uçurulmuş tabii,

Mormon joe ile Louis'in ateşli öpüşmeleri, çünkü CNBC-e'de asla erkek erkeğe ya da kadın kadına öpüşme sahnesi göremeyiz, netekim kiminle yatacağından başka sıkıntısı olmayan şımarık di osi veletlerinin dizisinde Marissa'yla punk kızın öpüşme sahnesi de uçurulmuştu,

Prior hastanede muayene olurken pipisinin göründüğü tüm sahneler, çünkü CNBC-e'de popo görebiliriz ama asla pipi göremeyiz,

Messenger kendini ilk gösterdiğinde Prior'la ulvi bir birleşme yaşar, bu sahne de uçmuş çünkü messenger ve Prior tamamen çıplak görünüyor,

Harper'ın Jo'nun karşına çırılçıplak dikilip "bana bak, ne görüyorsun" dediği ve "hiçbirşey" cevabını aldığı "finally, the truth" sahnede, Harper'ın cepheden çıplak göründüğü sahne, çünkü CNBC-e'de popo görebiliriz ama asla kuku göremeyiz,

Son bölümde messenger Emma Thompson Prior'ı alırken , yatağın arkasında saklanan mormon ana Hannah Meryl Streep'i görür ve onu dudaklarından ateşli bir şekilde öper, tabii sadece DVD'de, çünkü CNBC-e'de asla erkek erkeğe ya da kadın kadına öpüşme sahnesi göremeyiz,

fakat Sezar'ın hakkı Sezar'a, CNBC-e'nin diziyi mükemmel şekilde montajladığını düşünüyorum. Ama neden eşcinsel öpüşmeleri göstermediğini anlayamıyorum, bu yokmuş gibi davranmak çok ikiyüzlüce, evet efendim Türkiye'de eşcinsellik var, yokmuş gibi davranmayın sayın rtük!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.