28 Şubat 2006 Salı

aşırı tüketim laksatif etkiye yol açabilir

Evet sanırım bunun ne demek olduğunu biraz anladım sayın seyirciler. Ne zamandır farketmiştim ki, hafta içi yediklerime dikkat ettiğim halde, haftasonu kendimi kaybediyor, delicesine yiyor yiyor yiyordum. Bu haftasonu artık bu gidişe dur demeye karar verdim, fakat akşam üzeri korkunç bir yeme isteği benliğimi sardı. ÇİĞNEMEK istiyordum! Ne yapacaktım? Gittim Migros'tan paket paket Vivident ve First çiklet aldım ve eve gelir gelmez ağzıma 5 tane sakız atıp papuç gibi olana kadar çiğnedim, sonra onu attım ağzıma taze sakızlar doldurdum... Bu 2 gün devam etti, dün sabah ekmek bile yiyemedim, çenem o kadar ağrıyordu ki... Kalan sakızları da dün işten dönünce çiğneyince ... yatağa yattığımda neler olduğunu tahmin edersiniz... Korkunç kavurucu gaz kütleleri ve pırtlamalar eşliğinde bir gece! Midemde sanki gök gürültülü sağnak yağış vardı a dostlar, ben böyle sesler duymamıştım bu güne dek. Oy oy oy.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.