21 Şubat 2006 Salı

GO MONGO

Dün akşam Suadiye Park'ta bulunan GO MONGO restoranına gittik sayın seyirciler.

Yediklerimizi sıralıyorum :

Spring rolls - çıtır ve nefasetti
Vietnam gözlemesi - hafif ve lezizdi
Karidesli noodle - bayıldım, muhteşem bir tat
Şangay noodle - çok lezzetli
Dana wok - sunumu da tatı da mükemmel
Tavuk curry - tabağın görüntüsü de , tadı da enfesti
kazandibili krem bürüle - üzeinde krem şantiye olmamalıydı, beklediğim gibi değildi
doluca öküzgözü şarap - ben bira içtim
bira - tabii ki Efes

yediklerimizin nefasetinden içmeyi unuttuk, mükemmel bir restorandı. Garsonlar da çok güleryüzlü ve yardımseverdiler. Koltuklar rahat, ambiyans hoş, müzikler keyifli, konsepti olmuştu yani sizin anlayacağınız. Ve de bu kadar yemeğe ve şaraba 155 ytl hesap geldi. Tabii ben ödemedim, Sami Bey ödedi ve o da ben de çok memnun kaldık bu hesaptan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.