20 Ağustos 2006 Pazar

6 saatik maraton sona erdi

hala kendime gelemedim, 6 saat kesintisiz Rose of Versailles izlemek beni bitirdi, öğlene kadar uyudum yine de kafam açılmadı, afyonum patlamadı, ne çizgi filmmiş oy oyyy oyyy işte 40 bölüm arasından seçme 15 bölümde Oscar'ın, Andre'nin Marie Antoinette ile Fersen'in maceralarını izleyip Fransız İhtilaline kısaca değindik. Jeanne ile Rosalie'nin hikayelerini ve Elmas Kolye davasını olduğu gibi atmak zorunda kaldım tabii. Şiştik resmen off.















1 yorum:

  1. Merhabalar ^^
    Rastgele gezerken blogunuzu buldum ve Oscar benim de idolümdür! *-* 10 yıldır onun kostümünü yapmak için canımı dişime takmış cosplay üzerine kendimi ve insanları eğitmek, organizasyonlar düzenlemek gibi işleri çalışıyorum. Buyrun Oscar ıma bir göz atın! *-*
    http://www.senseecosplay.net/2012/05/oscar-francois-jarjeyes-berusaiyu-no.html

    Bu albümde de son çekimizdeki yeni kostüm versiyonumu görebilirsiniz, mail veya yorumlarla tepkilerinizi beklerim:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.629438460417790.1073741835.173426359352338&type=3

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.