12 Ağustos 2006 Cumartesi

Abur cubur partisi


dün markette dolanırken deneysel tüketici olacağım tuttu ve hiç bilmediğim birtakım abur cuburlar aldım sayın seyirciler. Bunlar Çin'den ithal soyalı pirinç çerezleri, etoburlar için etlee diye birşey, Çin malı susamlı musamlı, fıstıklı karışık başka bir çerez, bir de bunları bastırsın diye koca bir kutu jelibom şekerleme idi! Neyse eve gelip yayıldım, sonra önce o Etlee denen şeyi yedim, fırınlanmış sosisten ibaret ama birayla iyi gidebilir. Sonra o Çin şeylerini denemeye başladım, pek tatsızlardı. Ben ne bileyim, Japonya'da yediğim pirinç patlağı gibi birşey sanmıştım bunları. Neyse pirinç çerezleri çöpü boyladı. Öbür o bademli, susamlı şey de midemi bulandırdı. Karışık kova şekerlemeden de marshmallowlar ile kolalı birkaç jelibom yeyince, midem iyice altüst oldu. Bir kova şekeri, kalan tüm Çin çerezlerini çöpe attım. O mideme sanki bir gülle oturmuştu, pişmanlık kafama dank etmişti ama son pişmanlık ne zaman fayda etmişti ki, şimdi bana yarasın? Üühühühüüü , ben o berbat Çin çöplerini yemiştim! hani pazardan 3 liralık adi Çin malı almak gibi değil, ben resmen o çöpü yedim abicim, bu pişmanlıktan kurtulmak için bu gece meyhaneye gidiyorum. İçelim güzelleşelim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.