hayret , nihayet bir İspanyol filminden hoşlandım

biliyorsunuz yıllarca İspanyolca kursunda bize Almodovar'ı dayadılar. Yok hayatı, yok şu filmi, yok şusu, busu... Ben de Hable Con Ella - Konuş Onunla'dan nefret ettim sonunda. Fakat bu hafta sonu 3 tane Almodovar filmi izledim sayın seyirciler :

1-Çıplak Ten : öyküsü çok zekice, bravo dedim Pedro'ya
2-Sinir Krizinin Eşiğindeki Kadınlar : muhteşem bir film, çok sevdim herşeyiyle
3-Annem Hakkında Herşey : Harikulade bir film, ağlatır insanı. All About Eve en sevdiği filmlerden olunca Todo Sobre Mi Madre'yi daha çok seviyor insan.

Yorumlar

  1. ben annem hakkinda hersey filmini izledim ve cook begenmistim. basroldeki kadin( anne) muhtesem bir oyuncu bence ve filmin kuguru da cok iyi.

    YanıtlaSil
  2. filmin kurgusu diyecegime kuguru demisim. ne alakaysa...
    kugur kugur
    hahahaaaa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar