17 Haziran 2007 Pazar

Tatil günü

Bugün çok ilginç birşey başardım : güzel bir Pazar günü geçirdim.
Öncelikle makul bir saatte uyandım, kahvaltıdan sonra gazeteleri okuyup kendimi sokaklara attım sayın seyirciler. Allahtan güzel bir esinti vardı yoksa öğlen vakti güneş fena kavuruyordu. Taksim'e gidip Real Fiesta'dan atılmış olan Özger arkadaşımızla buluştum. Beyoğlu İş Merkezi'nin alt katlarına inerek 10 liralık tişörtler, penye şortlar falan aldık. Sonra Mado'da oturup dondurma yedik. Nerelere aksak ne yapsak derken metroya binip Kanyon'a gitmeye karar verdik, hem gölge hem esintilidir orası. Ben Kanyon'a 2 kere gitmişim, bir kere geçen sene Ceyda'yla bizim Fransız abiyi götürmüştük, bir kere de kızlarla yemek yemiştik. O yüzden bir şaşırdım, nerede hangi dükkan var bilemedim. Biz de birer harita alıp maloş maloş Mango'yu aradık hahahahayyt. Bu asortik alışveriş merkezindeki Mango bile farklıydı, diğer mağazalar gibi karıştırılmamış, Salı pazarı kıvamına gelmemişti, pek kibardı canım. Neyse ben Deria ile pasajdan aldığımız penye elbisenin altına giymek için bir tayt aldım, Özger de birkaç basic atlet aldı. Oradan doğruca Birkenstock'a gittik. Bunu uzun zamandır planlamaktaydım ve nihayet kendime bir çift Birkenstock sandal aldım sayın seyirciler. Bütün yazı bunlarla geçirmeyi, Paris'in ve Lizbon'un tüm sokaklarını kendileri ile arşınlamayı düşünmekteyim.



Bu mağazadan da çıktıktan sonra karşımda Teknosa'yı gördüm. Yine uzun zamandır bir adet Sony Cyber-Shot fotoğraf makinesi almayı hayal ediyordum. İstediğim model DSC W35 idi , yarın maaş alınca nakit olarak alayım demiştim ama kredi kartı ile tek çekim %10 indirim yaptılar! Ve işte artık hem seyyahat terliğim, hem seyyahat şortum (dün aldığım diz boyu rakat denim şort) hem de yıllardır hayalini kurduğum mükemmel fotoğraf makinem vardı. Real Fiesta seyyahları yola çıkmaya hazırdı. Ve inanılır gibi değil, çok neşeli bir pazar günü geçirmiştim. henüz almadığım maaşı çatır çatır harcamıştım. Neşemizin sebebi odur herhalde, ne dersiniz? Penye şort da 10 kilo alarak şişmiş totoma dar geldi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.