2 Ağustos 2007 Perşembe

işte

işte geçen hafta patronun tatilde olmasını fırsat bilip bol bol şirketten kaçtık, Cevahir'e yemeğe gittik, o yüzden bu hafta fazla yemiştik, iki gecedir soda içiyorum.

işte geçen akşam bütün bu öğle yemeklerinin üstüne, Sinem ve Ceyda ile iş çıkışında yine Cevahir'e gidip Schiller kafesinde oturmuş, orman meyveli cheesecake yemiştik.



işte nihayet kahvenin yanında çikolatadan kaşşık veren kahveciyi bulmuştum amma o kadar kalabalıktı ki oturup o kaşşığı kemirememiştim


işte Birleşik Krallık vizesine başvuruyorum, hadi hayırlısı

işte yine ayıla bayıla Kadın Kokusu'nu, Baba'yı, Scarface'i izlemiştim, Lady Charlotte didi ki "Al Pacino yüzünden evde kaldın" haksız mı?

işte bu akşam yine Sinem ve Deniz'le Cevahir'e gidip La Senza doncusundan artık indirimin dibinden kalan çamaşır takımlarını toparlamıştık. Ben bir siyah dantelli bir de açık mor dantelli takım almıştım.

işte laptopumun bluetooth'u çaışmıyordu , telefondaki fotoğrafları aktaramıyordum

işte bu akşam İstanbul'u saran ineklerle fotoğraf çektirmiştik, en güzeli de Cemil İpekçi'nin sürmeli gözlü Cemil ineği idi.

işte Real Fiesta'nın http://www.radyomydonose.com.tr/ da tanıtımı yayınlanmış

işte yine çok yorulmuştum dostlar

ben çok bunaldım

tatil

oof.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.