14 Mart 2008 Cuma

vee sürprizz

sürpriz üstüne sürpriz geliyor dostlar

normalde biz yarın hep beraber doğumgünümü kutlayacağız. Nişantaşı Kırıntı'ya gidip bayılana kadar yemek yiyeceğiz. O yüzden bugün başkaca bir hareket beklemiyordum. Ama...
Oturmuş Haydar Bey ile bir rapor üzerinde çalışıyorduk. Telefon çaldı, Haydar Bey konuştu, Taner Bey bizi aşağıya çağırıyor dedi. Ne götürmem gerek dedim, hiçbirşey dedi, olacak şey değil, Taner Bey'in yanına inerken ya ödeme, ya imalat ya da koleksiyon raporu götürülür yani eli boş aşağıya inilmez. Tabii hemen gerildim, Haydar Beyin arkasından pıt pıt indim, elimde de bir kalem, hani büsbütün eli boş görünmeyeyim diye püahahaah


Aman aşağıya bir indim ki, sürprizzzz, üzerinde 3 mumlu pastaaa. Üzerinde de TAŞ GİBİSİN İYİ Kİ VARSIN yazıyor, Taner Bey de kapı arkasında saklanmış bizi bekliyor haahahah

Bir sürü fotoğraf çektik, framboazlı pasta yedik... Günün en mutlu insanı benim artık. Bütün moral bozukluğu uçtu gitti. Sürpriz çiçek, sürpriz parti.. Ah ah ben bu jestlerin kadınıyım püaahahah
Hem insan hergün 30 yaşına basmıyor değil mi dostlar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.