11 Eylül 2010 Cumartesi

Ezel pazartesi günü başlıyor

ATV sitesindeki yeni bölüm özeti:

Kenan tüm dengeleri değiştirecek. Peki nasıl?
Ramiz yerine Ezel'i karşısında bulduğunda ne yapacak?
Kenan Birkan'ın her şeye gücü yetiyor. Peki bu güç, Ezel'i kendi tarafına çekmeye yetecek mi?
Kenan bir yolunu bulabilir. Öyle bir şey ki, Ezel Ramiz'i terk etsin…
Şu gün de gelecek. Kenan, Ramiz'e bir gün şöyle bir cümle kuracak. 'Bana Ezel'i ver, peşini bırakayım' Ramiz o zaman ne yapacak?
Kenan'ın Ezel'le baş etmek için bulduğu çözüm, her şeyi alt üst edecek. Ama Ezel'in de bir karşı hamlesi var. Ve bu hamle Kenan'ın canını çok yakacak.
Zaman tüm yaraları sarabilir mi? Kenan ve Eyşan. Kenan Birkan'ın yeniden aşık olması mümkün mü?
Kenan, bir noktada Azad'ı öldürmekten vazgeçebilir. Ama karşılığında ne isteyecek?
Cengiz ve Ali, bu hikayenin neresinde duruyor? Kenan'ın yanında mı, Kenan'ın karşısında mı?
Taraf seçmek de bir sorun. O tarafı korumak da…


Ezel.gen.tr sitesindeki yeni bölüm özeti:

Zaman durduğunda, Ali katille baş başaydı. Ramiz Kaya’yla. Ezel Cengiz’le. Eyşan ise büyük düşman Kenan Birkan’la. Zaman şimdi tekrar akmaya başlıyor. Her şeyden önce Ezel ve Kenan Birkan’ı karşı karşıya getirmek için. Ezel bu adamı bulacak. Çünkü ona söyleyecekleri var. Sonra da görülecek bir hesabı. Cengiz ve Ali’yle. O hesap daha bitmedi. Eyşan Kenan’ın yanında, başına geleceklerden habersiz, zamanının gelmesini bekliyor.
Kenan birden hayatına giren bu insanları izleyecek. Hepsini dinleyecek. Ama karşısında görmek istediği bu insanlar değil. Ramiz Karaeski. Aslında zaman sadece bunun için akıyor. Çünkü Kenan’ın Ramiz için belirlediği tarih. Artık geldi…


ezel.gen.tr

bu sezon Kenan Birkancıyız sanırsam yeğen:)

12 yorum:

  1. izlemiyorum ama bie behlül transferi haberleri dolaşıyor :) way kenan imirzalıoğlunun haline eehehehe

    YanıtlaSil
  2. gelirken sakalını evde bıraksın Behlül mümkünse püahahaha:)))

    YanıtlaSil
  3. Ya evet Kıvanç gelmesin ha ilk bölüm hoşluk olsun reyting tavanı delsin diye konuk oyuncu olabilir. Ama bütün sezon Kıvanç çekemem yavvvvv..

    YanıtlaSil
  4. sanki ağzını yaya yaya "eeaammcacığıımm" diyecekmiş gibi geliyor:))) ramiz kırar o ağzı:))

    YanıtlaSil
  5. tek bölümünü bile izlemedim, hatta yıllar önce bir kampüsistan faciası sonrası kendi kendime bundan böyle yerli dizi izlemek yok diye söz verdirmiş, bu zamana kadar da tutmuştum sözümü ama film ve dizi zevkine acayip güvendiğim insanlar deli gibi seviyor ezel'i, artık çok merak ettim ben de. ciddi ciddi indirip en azından ilk bölümünü izleyeceğim!

    YanıtlaSil
  6. Çavlann döndünüz mü tatilde nasıl geçti dinlendiniz mi? :)

    bana da deselerdi ki imirzalıoğlu'nun dizisini izleyeceksin, kahkahalarla gülerdim. ama işte ekrana yapışarak izliyorum, oyuncular, senaryo harika :)

    YanıtlaSil
  7. evet canım döndük, çok güzel geçti ama sanki hemen bitti :) ilk bölümü indirmeye başladım bile, yüzde 23'lerde :)

    YanıtlaSil
  8. Ay Judy az önce bitti dizi. Finali gördün mü? Sakalını alıpta gelmiş Kıvanç ama faça filan o biçim. Bakalım konuşunca ne olacak?

    Çocuk uyutup dizi izliyom artık Allah'ım ev kadını oldum resmen pühaha :)

    YanıtlaSil
  9. Ya önyargılı olmayayım diyorum ama Behlül imajı silinmediki daha. Biraz özletseydin be Kıvo kendini :D Umarım feyz alır oyunculuklardan. Resmen kadın izleyiciler için reytinglere oynanmış :D Ha hoş mu? Hoş ama Ezel be bu boru değil. Görsellik herşey demek değil. Kıvanç ve Kenanın yanında kaynıyor ama ben Tefonun boncuk boncuk bakan gözlerine de hastayım. Belirteyim dedim :D

    YanıtlaSil
  10. ben de izlemiyorum ezeli az buçuk anlatılanları biliyorum. öyle aralarda bakarken birden behlül çıktı karşıma ayyy geri dönsün geldiği yere :)))

    YanıtlaSil
  11. walla karımla kavgalıyız ama sus pus otururken o final sahnesinde dayanamayıp koptuk. aklıma direkt juddy'nin "eaamcacığıım" lafı geldi pühahaha

    YanıtlaSil
  12. @ Çavlan : beğendin mi çok merak ediyorum nasıl bulacaksın:)

    @Ruhdağı : annemmm ben de kediyi yatırıp izliyorum senin canın sağolsun, ne akıllı oğluşun var bak annesini üzmüyor, rahatrahat dizi izletiyor:)

    @Joey : ya ben de önyargılı olmak istemiyorum, ama sağolsun ekşi sözlük'de öyle şeyler yazıyorlar ki behlül-ezel muhabbetine, çok eğleniyorum. ne diyelim inşallah ortama uyar,dizimizin ambiyansını bozmaz, selma yengeye filan sarkmaz:)))

    @gürültü : ay seyretsene internetten indirmeden izleyebilirsin mesela cixdizi.com ya da diziport.com dan. valla biz hepimiz izliyoruz:)))

    @rock lee : ben de güldüm yahu:))) bi de ekşi'de şunu okudum artık dağıldım ***ramiz dayı: "bi kulağımızın arkası kalmıştı zaten, ona da behlül yetişti iyi mi..."***

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.