28 Mayıs 2011 Cumartesi

Ben küçükken MIM

Mia'cım beni mimledi sağolsun:) Çok eğlence vaadeden bir konu : Ben küçükken .... sanıyordum. Ama pek birşey hatırlayamadım, kimbilir neler vardı. Ne yazık, onları yazsaymışım keşke bir kenara.

Ben küçükken okula gittiğimde Atatürk büstünde yazan İZİNDEYİZ yazısını bir türlü anlayamazdım. Madem izindeler, tatil olması lazım, niye o zaman okula gidiyoruz diye için için gıcık olurdum. Daha o zamanlar tatil yapmanın kıymetini anlamışım yani dostlar:))

Fare ile Sıçan arasındaki ilişkiyi çözememiştim. Sıçan'ı Fare'nin soyadı sanıyordum. Bay Fare Sıçan.


Ne bileyim, hep küçük kalacağımı sanıyordum. 24 mesela akıl almaz bir yaştı. Ulan şimdi neredeyse 34 olacağız. İnanılır gibi değil ama zaman geçiyor.

Üniversiteye girdiğimde, şu dizi vardı ya, Evimiz Hollywood'da, işte oradaki tipler gibi maceralar yaşayacağımı sanıyordum:)) Küçük model Yalan Rüzgarı olacağımız zannediyordum. Olmadı neyse ahahahaah:)))

Küçükken değil ama üniversitede, çok güzel cillop gibi bi bölümde okuduğum için, mezun olur olmaz işe gireceğimi, çok para kazanacağımı, stilettolarımla Maslak plazalarında fink atıp fotokopi makinesi başında aşk yaşayacağımı sanıyordum. En çok bu koydu valla, gerçek hiç öyle olmadı. Hırf hüngür!

Hadi herkes yazsın bakalım, küçükken neyi nasıl sanıyordunuz ne oldu? :))

xo xo

8 yorum:

  1. Ben bunu bir post olarak yazacağım sanırım, bayıldım konusuna:)

    YanıtlaSil
  2. ayy canımm judyyciiim, ne tatlısın "izindeyiz" olayına koptumm :)

    YanıtlaSil
  3. ben küçükken şeker kız candy'deki terry'nin kız olduğunu sanırdım niye aşık olduklarına bir türlü anlam veremezdim (:

    YanıtlaSil
  4. bense küçükken gerçekten Atatürk'ün izinde olduğumuzu sanırdım, meğer kimlerin izindeymişiz

    YanıtlaSil
  5. Enne : evet evet yz lütfen, çok sevimli bir konu gerçekten.

    Mia Wallace : sağol canımmmm tembeldim işte her zaman:))

    Rosa : ahahaah halbuki bütün kızlar terry grandchester'a aşıktı, bi tek candy değil:))))

    Mehmet : en acı bu koydu sanırsam. biz çocukken evet onun izindeydik. biz şanslıyız. şimdiki küçüklere üzülüyorum ben.

    YanıtlaSil
  6. demek izindeyiz:)..Asliii milyonuncu kez soyluyorum alemsin :)

    YanıtlaSil
  7. :)))
    tatlı kız seni...yıllar çok çabuk geçiyor,değil mi?

    ben küçükken...siyah zeytin ağacının farklı,yeşil zeytin ağacının farklı olduğunu sanırdım:)))

    YanıtlaSil
  8. Gizoş : o zamandan beri tembelmişim canım:)

    Cepaynası : oyyyy çok tatlıymış:)) ama mantıklı, yeşil erik ağacıyla malta eriği ağacı farklıdır ya , onun gibi .)))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.