2 Mayıs 2011 Pazartesi

İşte bu bizim hikayemiz : MİM

Mia'cım bana güzel bir mim yolladı. Yazmakta geç kaldım benim suçum. Çünkü haftasonu dışarılardaydım, bugün de yeni işime başladım ve bu sefer istikrarlı olacak gibi görünüyor:))) Yani yarın da gideceğim inşallah işe:) Fakat korkarım internet hayatıma yavaşlama gelecek, iş saatlerinde internette takılamayacağım. Neyse n'apalım, bundan böyle akşamları görüşürüz dostlar.

Mim'in konusu : Blog açma hikayeniz? Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz? Bi anlatın bakalım..

2004'ün Kasım ayından beri bu blog var. İlk amacım salt günlük yazmaktı. Ben sanırsam liseden beri günlük yazıyorum. Bazen iki satır, bazen sayfalar dolusu, yıllarca yazdım da yazdım. (evett hala duruyor o defterler, hayırrr bakamazsınız). Bu benim için bir ihtiyaç, hergün bir süre tek başına kalmaya ihtiyacım var. İşten gelip odama kapanmak ve kimseyle konuşmak istemediğim bir süre var. Bu süre içerisinde de yazmak istiyorum, olanı biteni. Sonunda evrimleşen bu günlükler bloga dönüştü. İlk yıllarda durum böyle idi.



Fakat son bir iki yılda, blog çok daha anlamlı birşey olmaya başladı. Bir kere bloglardan modayı, yenilikleri, indirimleri, en son çıkan allık renklerini filan görebiliyordun. Harika kitaplar, filmler ve restoranlar  keşfedebiliyor, her konuda yorumlarını paylaşıp içini döküyordun. Bazıları olanca samimiyeti ile hayatını yazarken onunla beraber o günleri sen de yaşıyordun. Blog alemi kendine has bir dünyaya dönüşmüştü ve bu dünyada aktif olarak yer alırsan tüm zevklerden haz alabiliyordun.



Ve bir de, blog yazıp yorumlayarak; kimisiyle yüzyüze tanıştığın, kimisiyle hiç görüşmesen de gönül birliği kurduğun candan arkadaşlıklara sahip oluyordun. Blog sanal olsa da bu dostluklar gerçekti.



Bu yüzden bu dünyanın bir parçası olmaya devam etmek istiyorum.

Blog iyidir:)

Bu mimi, bazen uzunca, tatlı tatlı; bazen de twit atar gibi satırlık postlar yazan ve yazılarını çok sevdiğim Handan'a yolluyorum:)

xo xo

6 yorum:

  1. aynen judycim! blog iyidir. kurduğumuz bu arkadaşlık bu bağ her şey harika.. iyi ki tanıştıkk

    YanıtlaSil
  2. yazar haklı beyler.
    bu işi kesinlikle zevk alarak yaptığı aşikar.

    YanıtlaSil
  3. 2004 ne demek!!! sabrına hayranım, darısı başımıza :) ayrıca yeni işin iyi olur umarım judy'cim, haberlerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. günaydın, çokk zaman olmuştu mimlenmeyeli yazacağım yazacağım da 1 mayıs var yazacak 1, bir röp. gelecek o sayfaya koyulacak ama bu yazı hikayesini anlatmak çokk zevkli olacak, masayı temizleme hareketi çekebilirim diğer konulara.

    YanıtlaSil
  5. http://handannkaleminden-handan.blogspot.com/2011/05/yaz-yaz-yaz.html mim mim mim

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.