Mağazaya girerken alarmın COV COV ötmesi

Bazen mağazanın tekine girerken kapıdaki alarm cov cov öter ya? Bilmem size de olur mu? Bana son zamanlarda çok olmaya başladı, ne felaket! Birşey çalmadığım halde mağazaya girerken ya da çıkarken cov cov alarm ötüyor, ışıklar yanıp sönüyor, kafalar bana doğru dönüyordu. Önce Akmerkez Mango'da öttüm. Öyle bir nümayişle mağazaya girince ne yapayım bari birşey alayım da çıkarken başıma birşey gelmesin diye ilk gördüğüm en ucuz elbiseyi kaptım, denemeden aldım. O elbise de işte yılbaşında şirket partisinde giydiğim elbise idi, karından büzgülü, hiç yakışmayan. Neyse, elbiseyi alıp alı al, moru mor ödeyip kapıya koştum ki COV COV COV hayminako yine ötüyordum. Neyse başıma birşey gelmedi, (sanki ne olacak, yukarıdan kafama kocaman bir çekiç mi inecek, dev fare kapanı üzerime mi kapanacak ahaahah). Döndüm kasaya, kasiyer kız torbayı tekrar barkod öldüren cihazdan geçirdi, "burada birşey yok" dedi manalı manalı:)) Tabii elbisede sorun yoktu, sorun çantamda idi, ben de yazık yine COV COV öterek terkettim mağazayı.



Sonra aradan bir zaman geçti, kızçelerle Cevahir'de buluşmuştuk. Ben erken gittim, madem öyle Zara'yı gezeyim dedim. Ama Ocak ayında indirimin yeni başladığı, milletin mağazalardan taştığı günlerdi. Kalabalıktan içim daraldı, kendimi dışarı attım, COV COV COV! Yine ötmeye başlamıştım! Üstelik her mağaza bana bu tepkiyi vermiyor idi, yani mayın tarlasında yürür gibi, bazen ötüyordum, bazen ötmüyordum ve nerede başıma bu işin gelebileceğini tahmin edemiyordum. Misal Koton beni sessiz sakin kabul ederken, LCW kapıdan içeri sokmuyor idi. İnci gel hoşgeldin diyor, Hotiç git bi çay koy diye dehliyor idi. Asabım bozulmuştu, ne yapacaktım? Kızçeler gelene kadar Pull&Bear önünde dikelip bekledim (Öterim diye korkudan içeri giremedim). Sonra da bir bir geliveren arkadaşlarıma derdimi anlattım, "öyleyken böyle, ötüyorum ben" dedim. Meğersem bu iş Seval'in de başına gelmiş, girmiş bir mağazaya çantasının yeniden canlanan alarmını öldürtmüş. Zombi alarmlar söz konusu yani. Ölüp ölüp canlanıyorlar.


Ya sabır diyerek gittik yemek yedik, sonra indirim zamanı ya, haydi mağaza gezelim dedik ve Zara'ya geri döndük. Aman ben daha girerken COV COV COV ötmeyeyim mi? Seval de öteden "aa hanımın çantası öttü, içinde ne var acaba" demesin mi? Mosmor oldum dostlar:)) Kasaya gidip durumu açıkladık, çantamı barkod cihazının üzerinde gezdirip barkodunu öldürdüler, ben de rahat nefes aldım. Ondan sonra rahat rahat ötmeden mağazalara girip çıktım ama her seferinde bir huzursuzluk ensemde... Ya öterse? Ya öterse? Bir de bilmem dikkat ettiniz mi, alışveriş merkezinde gezerken etraftan sürekli bu alarm sesi geliyor. Ay aman ben ötmeyeyim diye telaşlanıyor insan.


Bu hadiseden sonra epeyce bir süre huzurla mağazalara girip çıktım. Ta ki Perşembe gününe kadar... Perşembe günü kabus geri döndü, zombi alarm canlandı! Öğlen arasında işten kaçıp Marmara Forum'a gitmiştik yemeğe; Özlem çizme alacakmış, Hotiç'e girdik, girmemle ötmem bir oldu. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü tabii, cov cov cov! Sonra İnci'ye girdik, orada ötmedim. Daha da beter ikircikli bir durum... Ötecek miyim ? Ötmeyecek miyim? Kuş mu bu canım???


Nihayet Cuma akşamı iş çıkışı, son günlerdeki keyifsizliğimi retail therapy ile iyileştirmeyi düşünerek eve gitmekten vazgeçip Cevahir'e uğradım. Aklımda şöyle yan takabileceğim bir çanta almak vardı. Zara'ya girdim, girerken ötmedim ama çıkarken COV COV COV! Mango'yu denedim, orada da COV COV COV! O zaman ilk girdiğim yerde Seval'den öğrendiğim gibi yeniden canlanan zonbi barkodumu öldürtmeye karar vererek üst kata çıktım. Derimod'a bakayım dedim COV COV COV! Kasaya gittim, "öyleyken böyle, çantamın barkodu canlandı, öldürebilir misiniz" dedim. Kasiyer adam "Çantanızı Nine West'den almışsınız, ben öldüremem, onlar öldürebilir barkodu" diye refüze etti beni. Sinirim burnumun ucunda koşa koşa Nine West'e gittim, öte öte kapıdan içeri girip ilk gördüğüm tezgahtara "Ben bu çantayı önceden aldıydım da, ama barkodu canlandı da, her mağazada ötüyor da vıy vıy vıy" ağlandım, bıdı bıdı adamcağızın beynini yedim. Tezgahtar gayet sakin, "çantanız ötmez, biz çantaların içine barkod koymuyoruz, makyaj malzemesi var mı, onlar ötebilir" dedi. Ulan yüzüm pelte gibi sapsarı, suratımda bi damla boya yok ama benim cevap "aaa rujum var" ! Sonra da tam 3 tane ruju çıkarttım çantadan sihirbaz gibi ahahah. Adam çantayı kapıya götürdü, yine öttü namuzsuz. "Cüzdanınızı deneyelim" dedi, Seval'le beraber aldığımız eski mor cüzdanımı çıkarttım, adam denedi ve COV COV COV! Bunca zamandır öten, çantam değil, bu yandan yemiş, terbiyesiz, ahlaksız, alçak cüzdanmış meğersem dostlar!!!


Oracıkta oturup cüzdanımı zavallı masum çantamın içine boşalttım. Sonra o şerefsiz mor şeyi atsın diye bana yardımcı olan tezgahtara verdim, o da inat etti, cüzdanın içindeki barkodları sökmeye başladı. Ama epey uğraştı, tırnakladı filan. O uğraşırken ben de kendime yeni bir çanta seçtim ahahah. Yan takabiliyorum, benim ölçülerime göre biraz ufak ama güzel, hoşuma gitti:)

Tabii artık o alçak cüzdanı kullanacak değildim. Zaten eskimiş, yıpranmış, çirkinleşmiş idi. Hemen YKM'ye gidip bulduğum en ucuz cüzdanı aldım, ohhh. Kasada iyice öldürttüm barkodunu, sonra bir yere oturup her tarafına parmak atarak içinde barkod var mı diye güzelce kontrol ettim:)

Oh, artık içim rahat. Zombi barkodların saldırısından kurtulmuştum dostlar.

Sizin de başınıza geldi mi böyle COV COV hadiseler?

xo xo

Yorumlar

  1. hahaha şimdi mağazalarda ötmeyince popülerliğini yitirmiş olacaksın kuzum ne güzel tüm gözler senin üzerindeymiş halbukisi

    YanıtlaSil
  2. kuş mu bu!? ahahahhahaha sen çok yaşa yahu

    karşımda bir kaltak oturuyor cafede, benim bir tanıdığın tanıdığıymış mış mış ilk bakışta sevmedim kaltağı! siz konuşun ben twit atcam deyip ayak ayak üstüne attım karşıdaki kaltağın burnuna sokmak için ayağımı

    kadın benimle muhabbet derdinde, yanındakiyle fısır fısır kaltağa bak
    twit adresimi sordu, söylemiyorum ben dedim, nik benimki dedim, kadın aaa nik mi dedi elini sallayarak, ben de onu taklit ederek aaa nik evet, ama sosyal medya yazmanıyım ben dedim, ilginizi çekerse bulabilirsiniz beni deyip 2.darbeyi indirdim kaltağa.

    yazın iyi geldi bu kaltağın üstüne

    öperim

    YanıtlaSil
  3. ahaha basit bir çanta ötme hadisesini bu kadar komik bir hikayeye ancak judy dönüştürebilirdi :)

    YanıtlaSil
  4. Evvet, D&R'da, hem de eski bir öğrencimin çalıştığı D&R'da. Ben kapıdan çıkarken zırlayınca çantam "Anaa bizim örtmen hırsızmış da habarım yokmuş" demiştir kesin. Hemmen çantama saldırdılar, ben o panikle çantayı açıp burunlarına tuttum, kendimden eminim ya. Şimdi olsa hayatta açmam çantamı:) Aa o da ne "Ahan da kitap" diye löppedek çantamdan kendime ait kitabı çekip çıkardılar. Yahu kitap benim ama kahretsin D&R'dan alınma. Neyse ki kitapların ilk sayfasına adımı yazıp tarih atmak gibi bir alışkanlığım var, mağaza müdürü de arkadaşımdı da kurtardık vaziyeti. Aynen seninki gibi eski kitabın alarmı hortlayıp zombi olmuş:)) Ama o günkü halimi hiç unutamam, gözgöre göre okkanın altına gidiyordum hırkız diye:))

    YanıtlaSil
  5. Çok kısa bir zaman önce benim de başıma geldi bu ötme olayı.
    Arkadaşımla işsiz işsiz teknoloji mağazalarını gezip iç çeke çeke telefonlara bilgisayarlara bakıyorduk. Sonra bir mağazaya daha girdik ben ötmeye başladım ! Adam bir daha girin çıkın dedi gene öttüm.Montumu verdim hala ötüyorum ve herkes bana bakıyor ! Sonra kasaya gittik ben korkmamaya çalışıyorum korkarsam şüphelenirler bir şey çaldığımı zannederler diye hahaha.Sonra üstümdekinin bir yerinde lanet bir alarm varmış neyse hallettiler.İnsan bir şey çalmasa bile çok utanıyor ötünce. :) Seninki daha betermiş korku filmi gibi ne zaman öteceğini bilemiyorsun haha :)

    YanıtlaSil
  6. ben mağaza girşinde değil de alışveriş merkezi girişlerinde ötüyorum hep. cebimde de hiç anahtarlık ya da cep telefonu olmaz ama illa bi dıt dıt cihaz öter. genellikle çoğu alışveriş merkezi şöle cihazla üstünü tarayıp seni serbest bırakıyor ama metro city'nin metro girişindeki güvenlik çok fena. zaten daha kapıya yaklaşmadan görevli kadının "teker teker geçiyoruz üstümüzdekileri kaba bırakıyoruz evet yeşil ışığı görmeden cihazdan geçmeyelim lütfen" diye uyarılarını duymaya başlıyorum ve binbir duayla makinadan geçiyorum allahım nolur ötmiyim diye:D metrocity'e girceğimiz zaman üstteki girişten girelim diye yalvarıyorum arkadaşlarıma korkulu rüyam oldu.

    YanıtlaSil
  7. Zoitsa : oh vallaha çok şükür haftasonu rahat rahat gezdim, böyle daha iyi kuzum:))

    YanıtlaSil
  8. Handaniko : sosyal medya yazmanım benim:)) şöyle ellerini saçına dolayıverseydin kaltağın:))

    YanıtlaSil
  9. Arkadaş zannettiğim bi adama pandik atmışlığım falan oldu ama hiç ötmedim açıkçası dostum :)

    YanıtlaSil
  10. Çavlan : neee basit mi :))))) ömrümden ömür gitti aylrdır, 3 tane şerefsiz barkod yüzündenmiş meğersem ahahaha:))

    YanıtlaSil
  11. Leylak Dalı : ne kadan abartmışlar D&R'cılar olayı. Allahtan tanıdık çıkmış. Ben de kitapların kapağına adımı yazıp tarih atarım, bak ne kadannn işe yarıyormuş meğersem. Geçmiş olsun arkadaşım, kahrolsun zombi barkodlar:)

    YanıtlaSil
  12. KadirBey : geçmiş olsun canım. rahatsız edici bir durum kesinlikle, o COV COV COV sesi, ışıklar yanıyor sönüyor, herkes sana bakıyor. kafana 1 tonluk Acme ağırlığı mı düşecek ne olacak bilemiyorsun:)) ama çok oluyor saırım artık, ben hep o sesi duyuyorum dışarıda gezerken. barkodların canlanması engellenemiyor:)

    YanıtlaSil
  13. gürültü : aaa o da çok fenaymış kuzum yahu. ne ötüyor acaba? ya KadirBey gibi üzerinde bir barkod kalmıştır ya da botların ötüyor olabilir. benim botlarım ötüyor bazen avm girişinde, neden bilmem.

    YanıtlaSil
  14. rock lee : sesli güldüm dude:)) adam ne yaptı?? ahahaah

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar