31 Aralık 2012 Pazartesi

2012 Özet Geç Lan Piç Yazısı

Maceralarla dolu koskoca bir yıl daha geride kalırken geleneksel olarak geriye dönüp bu sene neler yapmışız bir bakalım istedim benim canımdan çok sevdiğim izleyenlerim.


2012'de blog performansım yarı yarıya düşmüş, geçen senenin yarısı kadar post yapmışım. Ben bunu artık gün içinde hiç bir şekilde bloga giremeyip, akşam iş dönüşü de hep yorgun olmama bağlıyorum. Çoğu günler bilgisayarı açmıyorum bile, kocaman Galaxy Note ile internette gezinirken sızıp gidiyorum zaten. O zaman 2013 için hedefim, bloguma en az haftada 2 kere yazı yazmak olsun. Aynı durum kitaplar için de geçerli, geçen sene 70 tane kitap okumuşken bu sene 60'da kaldım. O da son aylarda, evde kapandığımız kış günlerinde gerçekleştirdiğim atak sayesinde.

Ocak

Ocak ayı haliyle indirimleri sömürdüğüm, bir sürü elbiseler aldığım ay oldu 2012'de. Aynı geleneği 2013'te de sürdürmek boynumuzun borcu olsun:))

Ocak ayında 6 tane kitap okumuşum, en güzelleri Amcam Oswald ve Zindan Adası idi.


Şubat

Nedense günlük hayatımda hep Aralık'la karıştırdığım cüce Şubat'ta bir alarm krizi yaşamıştım hatırlarsanız. Meğersem eski musibet cüzdanımın içinde zıkkım bir alarm etiket kalmış, defalarca rezil olmuşum o yüzden mağazalara girip çıkarken.  Bunun dışında Oscar heyecanı, 3 boyutlu Yıldız savaşları, kızçelerle kutladığımız Sevgililer Günü derken dolu dolu geçmiş bu kısa ay.

Bu kadar gezmeye bir tane kitap okumuşum : Kedi Hikayeleri


 Mart

Kutlu doğumgünümü kutladığımız bu güzel ayda dillere destan 32 kısım tekmili birden hayat hikayemi yazmış idim:)) Ayrıca emektar pasaportumu yenileyip yeni, 10 yıllık pasaportlardan almıştım.

Mart ayında okuduğum 7 kitaptan en çok Travma ve Tatlı Rüyalar'ı sevmiştim.


Nisan

2012 için 2 hedefimden ilkini Nisan ayında gerçekleştirdim ve kendime Samsung Galaxy Note telefonu aldım. Fakat hala taksitleri bitmedi mendeburun, banka bunun taksitlerini bana sormadan 6 ay ötelemesin mi, bunun taksitleri 6 ay sonra başlayıp yaz tatili taksitleriyle çakışmasın mı, abovvvv hala ödüyorum, iflahım sikildi dostlar:))

Bu güzel bahar ayında Lady Charlotte ve Zekish ile bol bol sergi gezip, Terkos pasajını da talan etmiş idik.

Nisan ayının kitabı ise tabii ki Ahmet Ümit'in yeni romanı Sultanı Öldürmek idi.


Mayıs

Havanın ısınıp şahane bir İstanbul baharı yaşadığımız bu güzel ay, Denizo'nun evindeki mangal partisi ile başlamıştı. Sonra Smash dizisini izleyip çok sevmiştim. Nihayet blogda bol bol yer verdiğim Cambridge Düşesi Kate'in rüya gibi kıyafetine ayılıp bayılmıştık.

Bu ayın tek kitabı ise gayet eğlenceli bir çocuk kitabı : Gizemli Benedict Derneği


Haziran

Haziran ayı muhteşemdi. İstanbul yazı doyumsuzdu. İstiklal caddesinde şu günü unutamam. Haziran'da, İngiltere kraliçesi İkinci Elizabeth, tahta çıkışının 60. yılını yani elmas jübilesini kutladı muhteşem törenlerle. Ekrana yapışıp izlediğimi söylemeye gerek var mı? Tabii İstanbul'un aksine Londra'da hava götüm gibiydi, Thames nehrinde yapılan efsanevi tekne geçişinde yağmur hiç durmadı. Neyse, jübile konserinde yağmur yağmadı ve ağzım açık izledim o müthiş organizasyonu. Haziran'ın unutulmaz olayı ise Lady Charlotte ve Zekish ile gittiğimiz Madonna konseri idi.

Haziran'da okuduğum 2 kitabı da sevdim : 22/11/63 ve Gece Sirki


Temmuz

Temmuz ayında Londra'da şahane törenlerle Olimpiyat Oyunları başladı. Once Upon A Time dizisni keşfettim ve çok sevdim. Ayrıca 2 ay önce mangal partisi yaptığımız Denizo'nun malikanesnde bu sefer havuz partisi yaptık ve nihayet karpuzum suya girdi!

Temmuz'da ayrıca eski kitap okuma hızıma kavuşup 9 tane romanı bitirdim. En sevdiğim kesinlikle Kar Kuyusu olurken, Kitap Hırsızı unutulmazlar arasına girdi.


Ağustos

Ramazanın Ağustos'a denk gelmesi tabii bu ay hızımızı kesti. Yine de gökdelenlere tırmanıp 4 boyutlu simülasyonlar izlemekten geri kalmadık. Olimpiyatlarda ise 2 gencecik Türk kadını, harikulade bir başarıya imza atıp hepimizi ağlattılar. Aslı Çakır Alptekin ve Gamze Bulut, 1500 metre kadınlar finalinde birinci ve ikinci olup tarihe geçtiler. Ayın sonunda Lady Charlotte ile Bodrum'da 2 haftalık bir tatile çıktık:) Rodos senin, Kos benim, deli gibi gezdik, Bodrum koylarını fethettik:) . Bu tatil 2012'de gerçekleşmesini istediğim 2. dileğimdi:)

Ağustos ayının en güzel kitabı, Ferhan Şensoy'un Başkaldıran Kurşunkalem'i idi.


Eylül

Eylül  ayında William ile Kate'in uzakdoğu turunu takip ettik keyifle. Tur esnasında Kate'in çıplak fotoğraf skandalının patlaması ayrı bir eğlence oldu. İtalya ve Fransa'daki müşterilerimizin yolladığı dergiler sayesinde Kate'in yalın ayak götü kabak fotoğraflarıyla ofisimiz epey şenlendi. Fotoğrafları tarayıp bloga koyma önerilerini reddettim:)

Bu ayın kitabı : Hiç Kımse Sıradan Değildir


Ekim

Ekim ayına damgasını vuran hadise, iş için gittiğim Paris'te geçirdiğim haftasonu ve de Emine'nin kınasında dehşet biçimde dağıtmam olmuştu. Paris'te daha önce hiç gitmediğim yerleri yağmura aldırmadan arşınlamış; Montmartre'daki üzüm bağını bile keşfetmiştim. Kınada kendimi kaybederek pistin tozunu atmamın ardından ise adım şirkette dillere düşmüş idi yaleppim:)))

Ekim ayı boyunca bin küsur sayfalık bir başyapıtı okudum : Monte Cristo Kontu


Kasım

Kasım ayına damgasını vuran gün kesinlikle Tüyap Kitap Fuarında Sedef ve Nihan'la tanışmamız; Sittirella ile Euphoric kuzuların da bize telefonla katılması olmuştu. 2013'teki dileğim hepimizin bir araya gelerek toplanmamız. Bakalım, olacak inşallah:)  Nihan bize kitaplarını imzaladı, çizimlerini hediye etti. Ne kadar mutlu bir gündü anlatamam.

Kasm ayında okuduğum kitaplardan en etkileyici olanı Tavan Arasındaki Buda idi


Aralık

Yılın son ayına uçuk çıkartarak girdim, yine uçuk çıkartarak bu ayı kapatıyorum. Demek ki en çok sıkıldığım günler bu kısa ve karanlık kış günleriymiş:(  Bu ay ekseri gezip tozma ve yeme içmeyle geçti, ayrıca kitap fuarının ardından başlayan İdefix sanal fuarından bolca kitap aldım. Çoğunu da okudum.

Yılın son ayının unutulmayacak hadiselerinden biri de, Düşes Kate'in nihayet hamile kalması olmuştu:)) Aman gözümüz aydın:)

İnşallah içimize attığımız sıkıntılarımız da eski yılla birlikte geçip gider. Dermansız derdimiz olmasın, sağlığımız sıhhatimiz yerinde olsun yeni yılda. Sevdiklerimiz, dostlarımız hep bizimle kalsınlar, etrafımızı çevirsinler. Ve her mahalleye bir hayvan barınağı açılsın. Sokaktaki kedilerin köpeklerin hep mamaları olsun ve kışın ıslanıp üşümesinler. 2013'den isteklerim bunlardır.

Herkese mutlu seneler,yeni yılda yeni maceralarla görüşmek üzere:)

xo xo


tabii annemle sekiz olup kedinin geleneksel pozunu da çekmiş idik :

MUTLU SENELER:))))

12 yorum:

  1. iyi seneler
    aşkla
    heyecanla
    yollarla

    YanıtlaSil
  2. Pek güzel bir döküm olmuş, 2013'de daha da güzelini diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, inşallah hepimiz dolu dolu, serüvenli günler yaşarız:)

      Sil
  3. Kedi ne tatlı yaa :) Mutlu seneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok seviyorum kediyi :) o yen yıla uyuyarak giriyor tsbii :))

      Sil
  4. mutlu yıllar

    Kediciğin adını merak ettim.

    çok tatlı:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yıllar canım

      kedinin adı kediş:)) tombikto diye de bilinir:)))

      Sil
  5. 2012 iyiydi yahu... En azından 2011'den iyi olduğu kesin.Ama bir 2010 da değil :) Yazılarına baktım, bence 2012'deki en güzel yazın, doğum günü yazın olmuş.:) Kedicik de tatlı gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2012'nin iyi geçmesine sevindim:) 2013 daha da güzel olsun inşallah:)

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.