3 Aralık 2012 Pazartesi

Gırtlağıma Hakim Olamamıştım

Son günlerde kızçelerle pek güzel şeyler yedik, rejimi bir kenara bırakıp kendimizi dünyevi zevklere verdik dostlar:)) Bu da demek oluyor ki yılbaşına kadar yine ölüm diyetlerine girmemiz gerekiyordu:)

İlk durağımız Mecidiyeköy'deki çirkin Trumps avm'deki Fratelli La Bufala isimli İtalyan restoranı idi. Burası hakiki Napoli pizzaları, manda sütünden yapılma mozarella peynirleri, şarapları, tatlıları ile tam manasiyle damaklarda bir bayram coşkusu yaratacak lezzet ve sıcaklıkta bir İtalyan restoranı idi.

Öncelikle masamıza manda sütünden yapılmış mozarella peyniri geldi:



Terbiyesizlik edp bir başlangıç daha seçtik, bunun toplu moplu bir ismi vardı, artık aklımda kalmamış. Kızarmış hamur ile patates kroket karışımı bir şeydi.


Ana yemek olarak tabii ki müthiş etleri deneyecektik. Yanında patetes ve kurutulmuş domates püresi ile servis edilen ızgara bufala antrikot söyledik. Gelen tabak muazzamdı:



Etin tadı mükemmeldi: yumuşacık, yağsız, sinirsiz, sulu, mis kokulu nefis bir etmiş bu bufala eti... ayhhh ağzım sulandı yahu!!

O kadar yemeğin üzerine çatlamak üzere olduğumuz düşünülebilirdi ama masaya gelen üçlemeli creme brulee tatlısı aklımız başımızdan almaya yetmişti.



O akşam biz bu yemeğin üzerine Breaking Dawn filmine gitmiştik.

İkinci yemek turumuz geçen hafta gerçekleşti. Bu sefer de Carl's Jr diye bir burgerciye girdik. Burger King'in bir tık üstü bir fast-food restoran burası. Siparişi verip masaya geçiyorsunuz, burgerler masanıza geliyor. Ayrıca bir kere  bardak veriyorlar ve sonra çatlayıp patlayana kadar kola, Schweppes  vb alıp içebiliyorsunuz, beleş.


Bu foto biraz çirkin, kusura bakmayın
Beğendiğimi söyleyebilirim ama bir dahaki sefer hamburger yerine sağlıklı seçim ne alabilirim, onu bilemedim?

Yeme içme turumuzun sonunda, geçen Cuma iş çıkışı O Kafe'de alem yaptık sevgili dostlar. Cuma feci bunalmıştım (ertesi gün dudağımda uçuk çıkaracak bir takım sebeplerden ötürü)

Valla burayı seviyorum, yemekler güzel; mesela patlıcan yatağında köfte sipariş edince zeytinyağı ve ekmek sepeti getiriyorlar.  Ortam da o çirkin avm'nin içinde olduğunu unutturuyor insana.

Menüde seçenek boldu fakat bu gece sağlıklı yemeğe değil; içmeye, eğlenmeye, küçük Judy'i eğlendirmeye gelmiş idim ben.

Önce çerez ile biralar geldi, alkole kavuştuk.



Sonra ortaya karışık kızartmalı bir tabak söyledi bizim kızçeler, işte bu hataydı, genellikle kilo alma sebebi bu tabak oluyor:



Fakat tabaktaki patates kroket ile soğan halkası yerleşimi efsane olmuş, ne diyeyim:)))

Ana yemek olarak hepimiz burger yedik:



Üzerindeki ekmeği attım, yanındaki patatesleri de yemedim ama yine de biraz fazla geldi, insan olan bu kadar yemezdi, yememeliydi dostlar:))) Tadı çok güzel, yemesi çok zor, kocaman, devasa, nefis bir burger idi bu.

Bu yemeğin ve biraların üzerine bir yudum bile kahve içemedik tahmin edersiniz ki, geç saatlere kadar muhabbet edip evlere dağıldık, ertesi sabah da uçuk geldi zaten:)

Şimdilik böylece yuvarlanıp gidiyoruz:)

xo xo

15 yorum:

  1. Yutkuna yutkuna bi' haller oldum :)
    İyi etmişsiniz, yemeyip de yaşadık mı sayacağız kendimizi?
    Afiyet-bal olsun, kalori-kilo olmasın!
    Dinimiz amin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel duamız olmuştu, afiyet-bal olsun; kalori-kilo olmasın,işalla yaleppim işalla:))

      Sil
  2. karnim acken hic iyi gitmedi bu yazi ama!
    afiyet bal seker olsun, su manda sutunden mozarellayi pek bi merak ettim acikcasi, farklimiydi bari tadi normal mozarelladan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu inan ki anımsayamıyorum, bir daha yemem lazım canım:)

      Sil
  3. 3. fotoğrafta saydım tam 3 tane patates var. 3 tane. ben fiyatlarını merak ediyorum, 3 patatesli etin özellikle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fakat et bikaç kilo vardı Handaniko:)) gerçekten devasa boyda idi:))

      Sil
  4. Maaşallahhh :)
    sanırım 2.532.586 kalori falan var bu yiyeceklerin hepsini toplasak :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman aman, kalori hesaplamıyoruz. yok etin yanında patates yemedim (ama 5 kilo et yedi) , yok tatlının kenarını sıyırdım (tabağıyla yuttu) diye kendimizi kandırıyoruz onun yerine:))

      Sil
    2. ya bi de eski iş yerimin oralardaymişsın, diğer gırtlağıma hakim olamamışım yazılarına da bakınca fark ettim, duygusallaştım :/

      Sil
  5. Aslı selam
    konuyla alakası yok ama eğer daha önce duymadıysan sevineceğin bir haber vereyim.
    We will rock you müzikali mayısta istanbul'da:)
    Bunu kaçıracağını sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burger aşığı olduğum için keyifli bir yazı oldu bana. Hem özlemişim ben bu gırtlağıma..serisini. Carls'ın tesadüfen orjinal sitesini gördüm aa bi baktım istanbulda da var.Baya merak ediyordum. Nasıl diğer fast foodlara göre?

      Sil
    2. neeyyyy gerçekten mi? we willl we willlll rock youuuuuu

      gerçekten çok sevindim üleyynnnn

      Sil
    3. Kori, valla böyle mantarlı filan hoş burgerleri, bir tık üstünde diğer fast foodların diye düşünüyorum. ama senin deneyip ne diyeceğini görmek lazım:)

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.