16 Ekim 2013 Çarşamba

Bayram Gezmesi : Taksim

Arife günü güneş tepemizde parlarken Lady Charlotte ile kendimizi Taksim'e attık. Şu şehri şirin Istanbul'da en sevdiğimiz yer. Bu esnada parkın ve meydanın son halini de görmüş olduk. Tabii cevval bir belgeselci blogger olduğum için her tarafı bir güzel fotoğrafladım sizler için, benim canımdan çok sevdiğim izleyicilerim:)

Meydandan otobüs durakları kalkmış, iyi hoş amma; Harbiye bomboş görünüyor, öyle beton döküp bırakmışlar :(

Lady Charlotte ile ilk iş koşa koşa Terkos Pasajına gittik dostlar, epeydir gelmemiş,tezgahları karıştırıp gizli hazineler bulamamıştık:) İyice dolaştıktan sonra sonra, şu etekten aldık ikimiz de:))

Eteğin üzerine bir de sımsıkı, dalgıç kıyafeti gibi kalın ve esnek bir ceket buldum, tam ganimet:

Terkos'u sömürdükten sonra İstiklal'in üst kısmına yeni açılan devasa Mango mağazasına gittik. Ama komple binayı almışlar. Burayı da kat kat gezdik. Outlet kısmından yine sımsıkı üzerime oturan, askeri tarzında havalı bir ceket kaptım. Oh, kelepir :

Mango alışverişi de bitince, elimizde torbalar, bohçacı gibi Midpoint'e oturduk, köfte yedik. Köftenin yanında gelen elma dilim patatesleri yalamak istesek de, Perihan diyetinde idik ve zinhar bozamazdık rejimi. Patatesleri geri gönderdik içimiz kan ağlayarak.

Yemekten sonra Midpoint'in altındaki Beyoğlu Çarşısına daldık, burada kat kat tükkanlara daldık çıktık. Lady Charlotte çok şahane çiçekli bomber ceket kaptı:)

Artık yorulmuştuk, fakat gezmeye devam etmek istiyorduk, biz de Nişantaşı'na gittik ama hayal kırıklığı yaşadık. Promod kapanmış:( Topshop'ta da hoş birşeyler bulamadık. Nihayet Watsons'a girip %50 bayram indiriminden Maybelline BB krem, Loreal ruj, Max Factor maskara, Bourjois allık alarak günü tamamlamış olduk:) Ayaklar mafiş olmuş, paralar suyunu çekmiş idi, biz de evlere dağılmaya karar verdik.

Gece Lady Charlotte'ın ayakları su toplamış, benim de dizcağızlarım ağrıyordu:)) Fakat haftaiçi Taksim'de rahat rahat gezmek çok zevkliydi:)