4 Nisan 2005 Pazartesi

eşya bağımlılığı hakkında ben de bişi yazayım

ben de bisürü şeyi biriktiriyorum, ülke temalı anahtarlıklar, bardak altlıkları, kibrit kutuları, kitaplar, cd'ler, çeşit çeşit kutular, seyahatlerden kalma kartpostallar, hatta seyahat ederken ecnebiden topladığım her türlü evrak, fiş, fatura, boşalttığım safari ve şarap şişeleri, (safari'nin formunu seviyorum, şarabı sevdiysem şişeyi atamıyorum), yoksa o çöp evler yaratan çöpçü adamlardan mıyım?

ama bütün bunlardan bisüre sonra bıkıyorum, peki neye bağımlıyım yarebbim?

1.günlüğüm: her sene mutlaka bir tane para verip alınan ajandaya tutulan günlük.
2.converse botlarım + yeşil sırt çantam: ikisi benim gençlik ve özgürlük ilacım, emarem
3.ayna-cımbız: bıyıkları yolmadan huzura eremem(bu şıkkı braun epileydi ile genişletebiliriz)
4.peçete, selpak,kağıt havlu üçlemesi: elimi, kıçımı,burnumu silmek için her an gereksinirim onları
5.okan'ın en son tel numarası: ona sahip olmalıyım mutlaka

aklıma başka gelirse yazarım, hayret, ben daha çok takıntım var sanıyordum.

1 yorum:

  1. eşya bağımlılığı hakkında ben de bir şey söyleyeyim. benim de bardak altlığı koleksiyonum var :) ve parça parça yayınlıyorum açtığım sitede. beklerim.

    http://bardakaltligi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.