20 Nisan 2005 Çarşamba

iki şöförler ve evrenin kozmik güçleri

Bu akşam her zamanki gibi ispanyolca kursundan çıkıp her zaman bindiğim otobüse yetiştim, yerleştim, otobüs te mutat saatte kalktı, fakat tam otobüs caddeye inerken zart diye bi taksi geçti, sonra fren yapıp az ilerde durdu, otobüs şöförü de fren yaptı, iki şöför başladılar birbirlerine bağırmaya, gayet anlamsız bir kavga! Allah bi baktım otobüs şöförü hamle etti, dışarı uçtu, o sırada yoldan geçen halkımız taksi şöförünü kolundan bacağından tutup taksisine tıkmaya çalışıyor, neyse kanlı bir kavga olmadan iki şöförler araçlarına geri döndü, bizimki otobüsü tekrar çalıştırdı, ve tam kapıları kapatıp gideceğimiz anda kızın biri yetişti ve otobüse bindi.

“işte” diye düşündüm, “bütün bunlar sırf o kız otobüse binebilsin diyeydi” evrenin kozmik güçleri piyonları oynatmış ve kızı otobüse bindirmişti, çünkü herşeyin bir sebebi var, hayat anlamlı tesadüflerden ibaret. Buna gerçekten inanıyorum, herşeyin bir sebebi olduğuna, zaten en çok merak ettiğim şeyler sebebini keşfedemediklerim...

Sonra belki kötü görünen şeylerde de iyi bir parça vardır, kavga aslında birinin eve vaktinde gitmesini sağlamıştır, sonra başka raslantılar, herşey, tüm dünya bir tiyatro sahnesi ve her anı belirli, tüm aktörlerin birbirleriyle ilişkileri, olayların zincirleme gelişmesi, kozmik güçler, Allah... vb.,vb.... akşam akşam ne kadar düşünmüşüm dostlar, başım ağrıyor yahu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.