1 Nisan 2005 Cuma

kapan

kapan (I) isim Arapça ®abb¥n
1 . Bazı hayvanları yakalamak için kullanılan, hayvanın ayağının değmesiyle işleyen tuzak.
2 . mecaz Düzen, hile.
kapana düşmek (girmek, kısılmak, koymak, tutulmak veya yakalanmak) İçinden çıkılmaz bir duruma düşmek, ele geçmek: "Onlar beni kapana koyacaklarını sanadursunlar."- R. H. Karay.

etrafımdaki parmaklıkları görüyorum. adım attığımda o kara demirlere çarpıyorum, güldüğümde kahkahalarım onlara takılıp kırılıyor, bu yüzden kısa kısa hep gülmelerim artık. güzel olan buradan kurtulmayı kafama koymuş olmam, çay kaşığıyla da olsa tünel kazıyorum dostlar, eninde sonunda kaçacağım buradan, umut güzel bir şeydir, deliği iyice büyültmeyi becerdiğim gün so long, farewell, kermit uçar gider! VURUŞ SIRASI BİZE DE GELECEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.