4 Nisan 2005 Pazartesi

eşya bağımlılığı!

bende eşya bağımlılığı hastalığı var bazı şeylerden vazgeçemiyorum , neden , tüketim toplumunun esiri mi oldum , yoksa teraziyim diye mi oluyor?
bazı şeylere manyaklık derecesinde bağlıyım.
bunlar:
1.evde her odayı benimle dolaşan özgürün geçen doğumgünümde aldığı varraklı ahşap el aynası
2.tırnak makasım
3.eeeeeski sevgilimin aldığı ahşap radyo(e sayısı kaç eski olduğunu hesaplamanız için)
4.annemden 10 sene önce yürüttüğüm bordo minik makyaj çantası
5.tasarım ders notları defterim
6.fuşya sütyenim
7.çiçekli kartvizitliğim( sırf bunu kullanabilmek için ota boka kart dağıtıyorum)
8.paslanmış kelebekli küpem (tek takıyorum ama iki tane var)
9.honkong mutluluk adamım
10.illa da ayşe armanım.

1 yorum:

  1. bu bağımlılıktan bugüne geri kalanlar:
    2.tırnak makasım
    4.annemden 12 sene önce yürüttüğüm minik bordo makyaj çantası
    6.fuşya sütyenim
    8.paslanmış kelebekli küpem
    9.honkong mutluluk adamın

    eklenenler:
    1.yaralı kalbim
    3.cep telefonum
    5.migren ilacım
    7.accuweather hava durumu sitesi
    10.diet cola

    anlaşıldığı üzre halim memleketin hali....

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.