5 Kasım 2005 Cumartesi

eski mektuplar

bu bayram evde oturunca temizlik yapmak geldi içimden ve ne zamandır anahtarını bulamadığım kilitli çekmecemin anahtarını bularak maziye balıklama dalıverdim.
eski mektuplar...
taa lise arkadaşlarımdan gelmiş 1990 yılına ait mektuplar.
eski sevgililerin mektupları.
adını unuttuğun insanların ingilizce mektupları.
uzak diyarlardan atılmış posta kartları.
e-mail olmayan çağlardan kalan sararmış sayfalar.
büyük hatıralar.
ya da benim öyle zannettiğim.
hem gülerek hem ağlayarak okuduğum mektuplar.
hem okudum hem de yırtıp attım çoğunu.
bu kadar hatıranın beni yorduğu gece yarısı çoğunu yırtıp attım evet.
neden mi?
anlatması o kadar zor ki.
eski mektuplar geçmişten bir yara gibiydi sanki ve görmek istemedim daha fazla.
unutmak istediğim geçmişimden kurtulmaktı sanki.
yırtıp attığıma daha sonra üzüleceğim biliyorum ama gittiler işte.
uçuuuup gittiler.
tüm yazanlara selam olsun
tüm eski arkadaşlara
tüm eski sevgililere
tüm sevgilere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.