12 Mart 2007 Pazartesi

Kitapkurdu

Size hafta sonu okuduğum kitaplardan bahsedeyim sevgili izleyiciler.

Aşka Şeytan Karışır , Hande Altaylı
Modern şehirli kadının bunalımlarını anlatan bir roman. Para verip almadım, kadınlar günü hediyesi olarak geldi. Roman kahramanının adı Aslı! Fakat karı afedersiniz motorun önde gideni, bildiğiniz kaşer. Kitap boyu önüne gelenle al takke ver külah , bekledim ki sonunda hepsi akraba çıksın ama olmadı hahahayyt.

Kiralık Nişanlı , Amanda Quick
Bir heves aldığım yeni çıkmış bir aşk romanı idi, tabii bu da oldukça hafif bir romandı ama Barbara Cartland'dan bir tık yukarda olduğunu söyleyebiliriz. Efendim, bu roman Viktorya dönemi İngiltere'sinde geçiyor, yakkışıklı ve de çok zengin bir lord , büyükamcasını öldüren çılgın mucidi ararken etrafın dikkatini dağıtsın diye genç bir kızı göstermelik nişanlısı olarak sosyeteye takdim ediyor. Tabii sonu en baştan belli, bu iki derhal aşık oluyorlar falan filan.

She's Got the Look, Leslie Kellie
Leslie Kelly'nin She Drives Me Crazy isimli romanını okuyup sevdiyseniz bu da hoşunuza gidecek. Ben ikisi de geçen sene Amazon.com'dan almıştım. İki romanda da yeni boşanmış güzel bir kadın, Güney'de tozlu ve bol dedikodulu bir kasabaya taşınıyor ve kasabanın en yakışıklı adamına aşık olup al takke ver külah gününü gün ederken bir takım anlaşmazlıkları, cinayetleri, bilmemneleri çözmeye çalışıyor. İki kitaptaki yakışıklı heriflerin kardeş olduğunu belirtmem gerek.



Anlayacağınız , bir tane işe yarar birşey okumamışım hafta sonu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.