4 Mayıs 2009 Pazartesi

Fishmekaaaann

Geçen Perşembe akşamı nefret hissiyle dolup taşarak işten çıkmış eve gidiyor idim, zırr telefon: La Capitana arıyor, meğer kuzen kardeşlerim Arnavutköy'e inmişler, hadi sen de gel dediler, yemek içmek dediler , bira dediler... nereye gidelim dediler, eh Fishmekan'a gidelim dedim oohhhh. Sonra hemen peşlerinden uçtum Fishmekan'a... Bir de gittim ki, elektrikler kesilmiş, jeneratör bozulmuş, karanlıkta mumlar yakılmış her masada, karşımızda bir Boğaziçi gecesi... Ne kadar güzeldi yaleppim. (Ha, ilk cümlede geçen nefretin sebebi 1 Mayıs'ta çalışacak olmamdı)

Yedik içtik... Börülce, ahtapot, patlıcan.... kocaman bir çanak salata... kalamar tava... veee ana yemek harikulade deniz levreği. Oy oy, ben böyle nefaset, böyle lüplüp bir et yemedim dostlar. Tadı damaklara seza... Maalesef fotoğraf makinem yanımda yoktu, o yüzden aşağıdaki resimle idare ediverin artık


Hahahaaaa
Gecenin sonunda tatlı olarak tabii ki volkanik aldık, hani çatalı batırdıkça çikolatası patlayan sufle gibi birşey , neredeyse tabağı yalayacaktım, tam kıvamında ve mükemmeldi.
Ne zamandır Fishmekan'a gitmiyor idim , aslan kuzenlerim benim beaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.