17 Ekim 2009 Cumartesi

Kaset nasıl takılıyordu beaa

Bu sabah odamı süpürürken kitaplığımın ne kadar tozlandığını farkettim, neyse elektrikli süpürgeninin ucuna takılan bi aparat var imiş, taktım onu, tek tek bütün rafların tozunu aldım ama raflarda kitapların önünde birsürü obje dizili olduğundan çok yoruldum dostlar. Ama tozları görünce hırslandım coştum, iskemlelerin üzerine çıktım süpürge makinesini de başka bir iskemleye çıkartıp kütüphanenin en tepesini (hani parmak kadar toz olur ya) bile silip süpürdüm. Tam süpürgeyi çekerken boinkkk suratıma birşey uçtu : yıllar önce Göteborg'daki Liseberg parkından aldığım toplu telli zamazingo püahahahaah, korktum yahu!!! Sonra kafama taktım, kısa saçla çok şirin oldu böyle kafamın üzerinde 2 kırmızı top... neyse

Kitaplığımın da düzenlenmesi lazım biraz yığılma var ama...

Kitaplıktan sonra sıra CD-DVD köşesine geldi. Ben öğrenciyken alınan bir çalışma masam var idi, hani böyle çekmecesi , üzerinde 2 raf ,en tepede kapaklı kısım, oturup iğrenç dersleri çalışır idik... İşte eğitim hayatım bitince ben bunu da kitaplığıma ekledim, ve sıra sıra filmlerimi , müziklerimi buna dizdim ama yıllardır düzenlemiyordum, şimdi biraz bunu düzenledim, filmleri , oyunları ayırdım, CD'leri de klasik müzik - Serge Gainsbourg - U2 - ve diğer herşey olarak ayırdım. Tabii ki QUEEN CDlerim müzik setinin yanında üleeeyyynn. Bazı prensiplerim vardır, mesela DVD oynatıcının yanında sadece STAR WARS ve INDIANA JONES filmleri durabilir, müziksetinin yanında sadece Queen dizilir falan filan. Hoparlörün tekinin üzerinde de Millenium Falcon oyuncağı durur her zaman :)))


İşte bu cdleri dizerken en arka sıraya saklanmış, uzun yıllardır yüzlerine bakılmamış kasetler çıktı ortaya...Ahhh ah ulan ömrümün en güzel yılları kasetlerle geçti herhalde, neler neler var idi, tek tek tozlarını aldım, Guns n Roses, Genesis, Nirvana, bir sürü soundtrack, işte kapağına bin dokuzyüz bilmem kaç senesinin hitleri yazdığım radyodan çekme karışık kasetler... Ya nasıldı ama, böyle radyodan mesela Bon Jovi'nin yeni şarkısını bekler bekler ve tam o anda record tuşuna basardın, ya da kaydetmek istediğin şarkının başladığını farkederek teybe doğru depara kalkardın...

Sonra The Freddie Mercury Album ü buldum.Ayyy içim bir hoş oldu, düşünsene 17 yıllık kaset. Kasetin kapağına da o yılların vazgeçilmez dergisi BLUE JEAN'in verdiği bir Freddie çıkartmasını yapıştırmışım.


Ehhh kaseti bulunca çalayım ulan dedim, müzik setinin tepesinde hiç kullanılmamış kasetçalar var idi, hatta üzerindeki yapışkan bandı bile sökmemişim o derece kullanılmamış. Açtım yapışkan bandı, kasetçaların kapağını da açtım, sonra bir kasete baktım bir kasetçalara... nasıl takılıyordu bu beaa?? Hahahahahah, taktım ve çaldı kaset!!! Hiç bozulmamış!!! İşte bu kasette en sevdiğim şarkılar IN MY DEFENCE, BARCELONA, LIVING ON MY OWN idi... Kasetin ilk yüzü bitince trakk diye attı, haydi kalk ikinci yüzünü çevir... son şarkı da Barcelona, dalıp gittim ulan o zamanlar ezberlemiştim bu şarkıları ve hala hatırlıyor idim... tam öyle nostalji rüzgarlarına kapılıp gitmiştim ki, TRAKK diye ikinci yüz de bitti ...korktum üleyynn PAÜAAHAHAHAHAH

36 yorum:

  1. ehe benimde kaset koleksiyonum var :) 2 kocaman kutu. şşşt cudicim be şahane şeylerin var ölürsen bana bırakılmasını söylesene noluuuuuur :))

    YanıtlaSil
  2. o zaman hepücüğü orijinal Star Wars serisini sana bırakıyorum hahhaah

    yaa korhancan, ben lightsaber aldım kendime, kendi kendine birleştirip kılıç yapiyorsun, içine istediğin renk kristali koyuyorsun , yani istersen jedi sıkılırsan sith olabilirsin... ama daha gelmedi postadan, çok helecanlıyımmm

    YanıtlaSil
  3. o bende de var yaa kasetleri kitapları falan istiyorum ihi:) Ne kadara aldın?

    YanıtlaSil
  4. 30 liraya aldım, bunu Markafonide satışa koymuşlar, yazdıklarına göre normal satış fiyatı 75 lira, markafonide 50 lira imiş, ama benim 2 arkadaşımdan 20 liralık hediye puanım varmış ne güzel değil mi, eh 30 lira bu lightsaber için birşey değil. Ee sende varsa düello yaparız o zaman dayanıklı birşey mi bari, şöyle biraz çarpıştırabilir miyiz dayanır mı?

    YanıtlaSil
  5. yok işte ben de aliyim dedim. çılgınca kapışırız

    YanıtlaSil
  6. puhhahahah arkadaşımı kapıştırmam uleeyynn ben kimseyle,gerçi bilimum tüm deneylerden geçti we o artık kesinlikle 'ölmüyor' ama olsun kıyamam =))))) asliii aldığın konuşan kitabıda koysanaa şekercim fiestayaa müahahahaha :DDDD

    YanıtlaSil
  7. oyyy unuttum onu, ama artık çok geç
    sewall sewall, abimle sibel kavga ettiler kitapla konuşmak için ama pelinsu vahşi çığlıklarıyla hiç kimseye bırakmadı valla.. puuuahahahaah

    YanıtlaSil
  8. ah bu kasetlerin gözü körolsun:)
    ne kadar güzeldiler hayatamızdalarken. şimdi ise bir köşede görevlerini tamamlamış emekliye ayrılmış ölümü beklemekteler. radyodan kaydetmek dışında başka bir heyecan da "kasetçiye" (before müzik market konsepti) giderek liste verip şarkıları çektirmekti. şimdi hiç anlamıyorum en az 3-4 gün sonraya randevu verirdi kasetçiler 2 saatlik kayıtlar için nedense...
    sonra hızlı kaydeden kasetçalarlar çıkmıştı:)fwd ile kayıt yapabiliyordu tiz sesler çalarak hızlı hızlı.ne emek harcamışım kendim kaydederken ve ne çok harçlık...:)hayatın süper olduğu dönemlerdi.
    gerçi tüm tutuculuğuma rağmen tek karşı çıkmadığım teknoloji dijital ses ve video teknolojisidir.

    kitaplığınızdaki külliyat şahane gözüküyor bu arada. ve topladığınız için benden daha şanslı durumdasınız. ben ipin ucunu kaçırdım.kitaplar-müzikler ve filmlerin durduğu oda cangıl halinde ve toplayabilmek için profesyonel yardoıma ihtiyacım var.
    bi de yüzlerce vhs kaseti bir gün aktarabilme umudum hala sürüyor, bazılarının dvdsini zaten aldım ama bazısının dvdsi zaten yok:( bozulmadan aktarabilsem keşke kalanları.

    bazen düşünüyorum. öldükten sonra bu kadar uğruna çaba ve para saçılmış gerçekten göznuru bunca şey bit pazarlarına saçılmaz inşallah diye.kıymetini anlayacak birileri olacak mıdır acep, yüzlerce oyuncak askeri Sunay Akın'a bağışlarım, kitapları kütüphaneye, filmleri sinema okullarına...ama ya çizgi romanları?83-2009 arası çıkmış hemen her sayıyı bağışlayacak bi kurum gelmiyor aklıma. bu arada müjdeler olsun sevgili devletimiz tvdeki filmlerden sonra çizgiromanlarda da sigara çizimlerini sansürletti. artık tecavüz edilmiş çr.lerde sigaralar da filmlerdeki gibi iğrenç bi halde kare kare fotoşoplanmış durumda. sanat kahrolsun ama çocuklarımız kurtuldu yaşasın.

    YanıtlaSil
  9. Mehmet dediğin tarihlerde yayınlanmış olabilecek bir çizgi romanı arıyorum. Adı Rom olmalı. Acaba nasıl bulacağıma dair fikrin varmı?

    YanıtlaSil
  10. evet korhan o çr biliyorum uzay şöv.rom/alfa yay; şu yolları deneyebilirsin. biraz zor bulunur haberin de olsun
    1-Gittigidiyor sitesinde kitap ve dergiler linkinin altında çizgiromanlar linkinden bulma olasılığın var
    2-Kadıköyde çizgi roman sahaflarının olduğu Kadıköy Çarşısındaki sahaflardan sorabilirsin. Bende bi tanesinin tel no aklımda var:"Büyülü Rüzgar-0216 345 14 06 dükkanında İlyas Erkul"
    eğer onda yoksa ve kadıköye uzaksan diğerlerinin tel no.larını da alıp yazarım

    YanıtlaSil
  11. O verdiğin tükkanda varmış. Süper. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Muhteşem oldu bunu sınırsız yemekle kutlayalım her real fiesta insanı gibi :D

    YanıtlaSil
  13. rica ederim bulduğuna sevindim

    YanıtlaSil
  14. Judy bak söz verdin çocuklarımla hepiniz ilgileeencaksınız görüştüğümüzde heeee ama bak ladies night'ımızda organic takılıcaz öyle egetürk sucuğu mucuğu, sosisi mosisi olmaz ayrıca ben hamileyim herşeyi yiyemem (Bülent Abla tavırlarım soldan soldan geliyor, lütfen şaşırmayın heeee) bütün yemekleri ben getiriyiiim izninizle, mönüde deniz mahsülleri olucak hepsini ben yaptırıp gelirim heeee. Sufle de yiyemezsiniz! Kııız bu Ryder Usta'ya ultra light bir banana cheesecake mi yaptırsam (çok güzel yapıyor), o da gelebilir mi? Ulan var ya aşericek olan benim siz benim yerime maşşallah Koriş (bu gün yumurta sarısı aşeriyodu) başta olmak üzere aşeriyosunuz utanmazlar, ayyyy bu arada Koriş da hamileymiş ama şimdi söylersem Korhanella Hanım Teyzemi kimin hamile bıraktığını Leydi Şarlot üzülür kıyamam, iyi tamam söylüyorum, Polat Alemdar, gerçi Koriş Memati'yleydi (Şarlot, valla bu Koriş cilvesiyle etkilemiş yoksa biliyorum bu heriflere zaafını taaa Londre'lardan izliyorsun Woolves Walley'i) :P Koriş, çocuklarımla ilgilenmiycek olmandan ötürü bütün sırlarını döküyorum ortalığa :) eee pazar sabahları transparan kıpkırmızı babydoll giydiğini de mi söyleseydim, hmmm hazır açmışken bayramlık ağzımı? :P aaaayyyy inanmıyorum pardon ağzımdan kaçtı yaaaa kızıııım :))) Neyse kimse duymadı... :D Mehmet seni de çok anti-sokulgan buldum var ya yani beeeea :) İnsan biraz kaynaşır yani :D Sana Memoş diyebilir miyim, hmmm? :))) Sevoş seni de unuttum sanma, naber kızzzıııım? :) İçimden bir ses ben bu satırları yazarken hepinizin zıbarma phase'ınızda olduğunu söylüyor eee iyi yarın okursunuz bunu hoşşikler, fena mı beeeea uyanınca 'moralmanınız' düzelir! O diil de, gittikçe daha mı banalleşiyorum nedir? Neyse, bakın yemek yemeliyiz beraber işte o kadar beni de hasta etmeyin beeea paçç yani bebeklerim! :) Hepinizi öptüm.

    YanıtlaSil
  15. Sayın Hadsizin Başkanımcığım, bir çok kereler tebrik maillerimi bloğuna bırakmaya kalkışmış olsam da başarılı olamadım. Sorun benim beceriksizliğim değil senin kaprisli siten haberin olsun. Sonuçta niyet iyi olunca buradan da gönderebiliriz güzel ve rahat bir hamilelik dönemi geçirme temennimizi... Bir çırpıda tatlı bebişinize kavuşma dileğimizi.. :)

    Bu arada yemek deyince az kalsın haddini bildirecektim de dua et hamilesin :)

    Sen yorulma, söyle 7 değişik mutfaktan dilediğin yemeği yapayım. Merak etme, Ryder ın bir değişik versiyonu da benim evde :) Onu da çok rahat doyurabiliriz. Yalnız ikizlerine söyle, bize geldiklerinde gümüşlerimle Limoges'larıma dikkat etsinler. Değişik bir yemek daveti oldu ama anlayın işte, bu arada tüm realfiesta ahalisi davetlidir...

    YanıtlaSil
  16. yukarda adı geçen mehmet ben miyim?the antisokulgan olan?

    YanıtlaSil
  17. hay allah, valla bize real fiesta ahalisi olarak bahane lazım korhancan biliyorsun BAYILANA KADAR yemek yiyebiliyoruz. Hadsizim bak kaptancığımın davetini ciddiye al derim, kendisi dünyanın çevresini defalarca dolaşıp 7 denizlerin fatihi olarak en şahane tarifleri keşfetmiş biridir, biz bayılana kadar yiyebiliyorsak o da bayıltana kadar yedirir , ah ah, bir de biz sanki senin muhteşem layt menüyle doyamayız bebeğim, deniz mahsüllerini etli ekmeğe dürüm yapıp yersek belki o zaman püahaahah... Haayyyyy hep beraber buluşup çılgın bir yemek partisi verecektik ne şahane değil mi? mehmetcan sen de geleceksin değil mi, antisokulgan iddialarına gerekli cevabı vereceksin değil mi:)))hee yalnız ben itiraf ediyorum çocuk bakmaktan hiç anlamam, annemi getireyim mi, o süper bakar çocuklara, ama tabii yok judy halaları baksın derseniz bakarım, belkim ultra bilmemneli lightsaberımı getirip kapışırız bilem hem haa??

    YanıtlaSil
  18. Ulan silikon beyinli sığır bozma milletin içinde benim ultra ingiliz lordu asaletimi:))) Sana kalsak değil yemek yemek fotosentez yapıcaz. Biraz gırtlağın insan gıdası görsün. Judi hakkaten yapsak ya bi real fiesta yeme gecesi ya. Sınırsızca yiriz:)) Hadsiiiz silikonların patlasın emi :)) Öpüom hepinizi.

    YanıtlaSil
  19. Hımm. Davetli olursam seve seve katılırım elbet de, neden Korhan ile (Korhan yanlış anlamasın)daha fazla birbirimize sokulmamız gerektiğini anlayamadığım Hadsiz Hanımın(70) anti-sokulganlık iddialarına bence burada verilebilecek en güzel yanıt dün akşam şuursuzca yediğim yemekleri içerikleri ile açıklamak olur:)

    1-Vişne Kebabı:
    (Vişne,domates, soğan, yağsız bıçak kıyması/G.Antep)
    2-Falafel:
    (Bakla, nohut, kişniş, maydanoz, soğan, sarımsak/Orta Doğu)
    3-Bozbaş (kestaneli) Parça et, patates,ekşi erik,taze kişniş,sarı kök,nohut,kestane/Kars
    4-Teleme-İncir Dondurması Kaynatılıp kendi kendine soğutulmuş süt ve dövülmüş kuru incir/Samsun-Bafra yörükler köyü

    Tek amacım mide bazında realfiestaya liyakatımın onayı olup herkese ve başkana dostane saygılarımı sunarım

    YanıtlaSil
  20. Mehmet sen onu dinleme. Hastalıklı ve sapık bir beyine sahip kendisi. Tabi gıdasızlıktan oluyor bütün bunlar. Bir insan çimeni neden hem yer hem suyunu içer,içerse ne olur sonuç ortada. Yazdiklarin suriye-lübnan yemek kültürüne benziyor sanki. Yemedim hiç ama malum yemekle ilgili makale falan oldumu atlamam :) Sevgiler..Sokulgan kardeşin Korhan

    YanıtlaSil
  21. Karar verin lütfennnnnnnnnn! Fransız mutfağı mı olacak Fas mutfağı mı? Suriyeyi pek tanımam, Antep mutfağını çalışabilirim ısrar ederseniz... Judycan'a kalırsa kesin capon filan der.

    YanıtlaSil
  22. Karar verin lütfennnnnnnnnn! Fransız mutfağı mı olacak Fas mutfağı mı? Suriyeyi pek tanımam, Antep mutfağını çalışabilirim ısrar ederseniz... Judycan'a kalırsa kesin capon filan der.

    YanıtlaSil
  23. hasbehas türk mutfağı isteriz kaptancım, bizi ancak o paklar. hadsizim, bak burada infial çıktı senin layt yemeklerin yüzünden... biz onları çerez niyetine yeriz diye gürledi real fiesta ahalisi heyy püahahaah

    YanıtlaSil
  24. Uzun uzun cevap yazıcam sizlere ama şimdi çıkmam gerekli :)

    YanıtlaSil
  25. annnecciğimmm
    bomba geliyor hadsizimdennn

    YanıtlaSil
  26. @Örnek Kadın: Hamarat Kaptanım, Queen’in manevi kızı Judy’im,

    Öncelikle canım kaptanım. Çok teşekkür ederim canım… Sen yorulma derken? Ayol ben yapmıyorum ki, hoş ben yapsam gelecek seneye kadar anca biter o ayrı beeea, heee bi de zehirlenmeniz cabası :P İstanbul’a gelince Hatçe’ye söylerim, sonra Kamuran’a da söylerim hatta duruma göre Zehroş'uma da söylerim yaparlar işte, ayol işleri ne beeea… Sen yorulmasana kızım kızııııım. Hatta yukarıda saydığım "bağyan"ları da getiriyim yanımda, servis yaparlar işte fena mı? Ayyy ne uğraşıcaksın yemekle memekle… Valla yanımda görüceğin 3 kişilik ordu mutfak robotu gibi hem de kısalar böyle boyutlarıyla da yer kaplamıyorlar var ya hissetmiyorsun da ayrıca ağızları var dilleri yok, çok şekerler tam her kadının rüyası şeklindeler, heee ama kırmızı noktalı, yakışıklı aygırlı rüyalarımızdan sonraki rüyalarımız… Ya da bizde yiyelim beeea! Geçen seneki o kro yemek yarışmasındaki gibi de puanlarız yemekleri :D

    Demek 7 değişik mutfaktan yemek yapabiliyorsun… Hmmmm, bak bu iyiydi. O zaman Ryderello’nun yapacağı low carb banana cheesecake’i de repertoire’ına katıcaksın demektir, yer yemez. Çocuklara gelince, Ryder höt diyeceği için bunlar sadece durdukları yerde zıplarlar ve atlarlar merak etme… Limoges’lara ya da pièces d'argent’a bişiycikler olmaz… Ama dediğim gibi bizde de yiyebiliriz, çok ciddiyim.

    Judy, anneciğini ne diye yoralım beeea, hepimiz işte bakarız (aslında bakmak gibi olmuycak, amaç çocukları sizlerle tanıştırmak beeea ne bakması, istiyorum ki sizler de tanıyın onları, zaten Ryder olacağı için höt mealindeki sözleriyle harb-ı zapta alıcaktır onları yukarıda yazdığım gibi) zaten bizim çocuklar böyle “wow”ları ve “whoa”ları duyunca gaza gelen veloşlar siz alkışlayın ve “Man, you’re awesome, how do you do that?” diyin bunlar mest oluyolar. Senin kılıçları görürlerse var ya artık seni best buddyleri filan ilan edebilirler sana söliiim hatta aralarında kavga edebilirler senin için. Ayyy, bana neden senin gibi cool olmadığımı filan kesin sorucaklardır veletlerim çünkü erkek eşyalarıyla ilgilenen bütün dişileri pek cool bulmaktadırlar, onlara göre ben çok süslü olduğum için çok sissy, lass ve girly’mişim, mesela şimdiden, geçen sabahki yüzme dersinden önce, “oh please not again”lere başladılar öptürmemek için kendilerini… Bi de o gün mutlaka yapıştırma dövmeleri kollarında olucaktır, asla ama asla bunlara “Are they sticker tats?” diye sorma mesuliyet almam sonra! :) Bir de “boy” dedin zaman tepki gösteriyolar… “Man” dersen tamamdır :P

    Beyler sizlere de bi çift lafım var sıkı durun var ya! :)

    YanıtlaSil
  27. @Anti-sokulgan Obur Memhoşşşt ve siz zataaliniz Angara’nın Gülü: Neydüğü belirsiz “Minik” Korhoşşşşt,

    Ve koca göbek koca göt Korhan! Çok terbiyesizsin, evli barklı kadınım lan, sana ne benim mememden götümden başımdan, lan it! :))) Şerrrrrefsiz domdom! Sen kendi silikonlarına bak paççççoz, ayrıca bak kaç defa Pazar sabahları balkona çıkma dedim sana babydoll’unla, kapıcı, tüpçü ve bakkal çakkal efendiler seni çok güzel buluyormuş (İstanbul’u terk etme nedenin ortaya çıktı galiba, bebeğim beeea!) :) Bak işte beni salon kadını çizgimden kaydırdın, dangalak! Neyse bi dahaki paragrafa kadar düzelirim. İngiliz asaleti mi? İngiltere’de saraylılar en büyük köylü bebeğim :) Asaletin belli oluyor, icabında :P Çimen suyu içiyorum ama çimen yemedim beeea! Napıyiiim burada Jamba Juice’ta antioxydant olarak çimen suyu var, senin gibi bira mı içiyiiiim heee :) Tebrikler bir adet Xmas dayağı kazandın benden :P Ben mi teslim edeyim yoksa Ryder mı teslim etsin dayağını?

    Ayyyy, Memiş (Mehmet bu senin yeni adın bebeğim şu anti-sokulganlığını kır beeea) o yediklerinden hiçbi şey anlamadım ama çok yiyosun sen kızıııııım! Az ye!!! Sinirlendirme beni! Bi de benim mahlasımın yanına parantez açıp nası 70 yazarsın sen heeee! Valla bir adet tokat kazandın sen de :))) Unutturma, memnun oldum diyip tokadı basıcam yemekte. Ayrıcana (ne güzel Türkçem diil mi, ayrıcaya ayrıcana diyorum, offf kendimle gurur duyuyorum :P) benim ultra light yemeklerimle zıpkın gibi olursunuz ama yok yok siz alışmışsınız ekmek yerine lahmacun hatta ekmek arası lahmacun yemeğe beeeea!

    Çocuklar, biz de yapıyorsak, mönü vallahi de billahi de light şeylerden oluşucak, doymazsanız üstüne de hepinize double portion kebap isteriz yine doymazsanız mantı da söyleriz sonra dürüm-tantuni söyleriz beeeea ayılarımi sabbbbbaha kaddddar yersiniz tabii bi yeriniz yerse :) Şayet, kaptanım yapıyorsa bana iltimas geçip bir iki şeyi light yaparsa sorun çözülmüş olur işte sizlere de özellikle kuyruk yağı koyar ki böylece daha iyi doyun diye, napsın kızcağız ancak öyle doyuveriyorsunuz işte yok bıçak kıyması yok terleme yemekleri filan noluyo beeea, biraz Süperstar Ajda Pekkan Hanım Teyze gibi olun günde sadece 3 adet zeytin yiyin, sabah-öğle-akşam olmak üzere! Amaaaan sizinlen uğraşamiyceeeem beeeeea :) hamileyken seksi görünmek adına şimdi bir kuaföre gidiyim de kocamın “tikkat”ini çekiyiiiim…

    Neyse napıyoruz??? Karar nedir? Hüküm nedir? Feleğin çemberinin çapı kaç cmdir? :) Kızııııım, Judy eee o kadar da kötü olmadı beeea cevabım; ama ayol biraz az yiyin lan!!! Ayyyy, neyse yaaaa! Şişşşşt, cevabım kısa mı oldu yoksa? Ayyy demeyin, pek iyi ifade edemedim mi kendimi beeea??? :)))

    YanıtlaSil
  28. Lan Laleli'nin l.a şubesi. Öncelikle son postunda bana not yollamışsın gülmekten sandalyeden düşüyodum hayvanat! Sana son çağrım gel doğru yolu bul ve real fiesta organizasyonunda light a falan veda et. Beynin boş bari miden dolsun :D

    Hoş mevcut organizasyona imza atabilirsek sevgilimle gelirim ki o da gramla yemek yer. Hatta "o yemek bitmezse sana dondurma yok" falan demişliğim vardır. Velhasıl yapalım be güzel olur.

    Hırsımı alamadım iyimi. Lan hadsiz gel sen istanbula silikonlarını iğneyle patlatıcam!! (şimdi silikonlarının neden iğneyle patlamayacağına dair uzun bilimsel estetik yorumu yazacak)

    Ryderın höt demesine gerek yok lan çocuklara. Kız çocukları peluş ayı sanıyo ama erkek çocukları gerçek ayı diye korkabiliyo benden :D

    YanıtlaSil
  29. aaaaa postta yorum ve sataşma patlaması olmuş , 9 gündür yemeden içmeden çizim yapan zavallı lady'cik te her ne kadar okuduysa da olaya konsantre olamadı ayol. ama şunu söyleyeyim Polatım yapmaz öyle şeyler:)))) dermişim hahaha:)))
    Polatım yapmışsa vardır bir bildiği derim geçerim hahah:) Fekat hepinize geçmişler olsun beee.

    YanıtlaSil
  30. Sevgili Hadsizim Başkanım :)))))))))) İnce düşüncen için teşekkürler, bizim evde de bilumum sayıda yardımcı bulunmakta avrupanın bir iki şubesinden... O sebeple gelin yeter. Her türlü light delicious and müthiş şeyler itinayla yapılır, tarafımdan kontrol edilip tarafınıza sunulabilir. Dont mind yani. Sanırım seninle boyutlarımız aynı, o yüzden fazla yabancılık çekmeyeceğine inanıyorum.

    Sevgili fifucanıma da geçmişler olsun diliyorum tekrar.

    YanıtlaSil
  31. Oyyyy Hadsizim bence la Capitanacığım gerçekten istiyorsa onun malikanesinde toplanmak şahane olurdu, hem bütün biz tosunlar sığardık, hem senin oğlanlar bizim küçük prensimiz Ertuğ ile takılır benimle de lightsaber düellosu yaparlardı , yaa ne güzel olurdu böyle hepimizin biraraya gelmesi, çok mutlu olurdum hee

    YanıtlaSil
  32. @Korhan,

    Sana bişiy dedim ama yazmadım buraya neyse yemekte söylerim sevgili puştçum, hiç meraklanma Fox ama Zerrin Fox senin silikon beynini patlatçakmış öyle dedi :)

    @Capitanacım,

    Quelle dimesion? :) Bir ufak not, şekil yapiiim diye şu Royal Albert Old English Rose'unu çıkarma :) Limoges'lu her kadının Old English'i vardır da o yüzden söyledim. Senin yoksa da süpersin demek istiyorum çünkü o çirkin tabak takımını her gittiğim evde görmekten gına geldi artık. Ertesi akşam da bize gelin ama valla söz ver.

    Evinde parkelerin üstünde masum "bağyan" misafirleri stilettolarıyla yürütmemek-gezdirmemek gibi bir huyun var mı? Bunu soruyorum çünkü ismi lazım diil tanıdığım biri bana yanımda getirdiğim ayakkabılarımı bile çıkarttırmıştı. O zaman da, bütüm havam gitti ev terliği ve gece elbisesi uyumsuzluğu ne beklersin ki...

    Salonun rengi ne renk? Ona göre couleur contraste bişiy giycem ve salonun rengini de uygun bir arajman yaptırıcam çiçek olarak :)


    @Judyiş,

    Donc, allons a la Capitana ama var ya kızıııım as I wrote above le jour prochain venez chez de moi, işte ça suffit beeea! :) Ayyy tabii bi araya gelcez ve sen excessivement heureuse olcan :) Petit Prince Ertuğ'la oynayıp masum çocuğu da bunlar fişeklerler söyliiim heee :) Bu arada, hiçbiriniz yanımda sigara içemezsiniz beeeea hoşşikler! :D

    YanıtlaSil
  33. İlahi Hadsizcan :)))) Pembe ve çiçekli haaa :))))) Pure and white honey! Yemekler bence sadece beyaz tabaklarda kendini gösterir, tabi aşçı kendine güveniyorsa:)

    Valla salon kısmına gelince işler karışık be anacığım. Alt kattaki salon tipik Osmanlı renkleri ve desenleri içeriyor. Altına çalan yeşilimsi sarı ipek perdeler, vizon ve şarap renkli osmanlı desenli büyük mobilyalar gümüşler vs ler :))) Ama burada minik göbüşünle ve sırma işli osmanlı desenli harem hatunu kıyafetinle müthiş olurdun. Yok daha cool bir şey olsun dersen eğer, sizi üst kat salonda ağarlarız şekerim. Deri kollu yayvan bej kanepeler, ön cephesi sadece cam olan ve boğaz manzarasını tüm içeriye dolduran güneş ışığında parlayan renkli yörük halısı ile donatılmış rahat bir ortam. Renkleri sırf senin kostümüne fikir olsun diye veriyorum canımcım. Yoksa ne giyersen giy farketmez. Aaaa ayakkabı konusunda, parkelerde kayma da ne istersen giy :))))

    YanıtlaSil
  34. hadsizim biz sigara içmeyiz bebişim zaten ailecek, alkole abanırız o kadar:))))

    YanıtlaSil
  35. @Judycik,

    Ben ve bebeğim alkol masalarına meze olamayız oh mon dieu :)

    Bu arada, yukarda "a" yerine "chez" olucak grammatique hata yapmışım bak görüyo musun olur şey diil :P

    @la capitana,

    Ayyyy o zaman üzerine afiyet, YSL vignette’li, boyunu kısalttırdığım leopar desenli georgette elbisemi, iç astarı elbisemin kumaşıyla aynı, reglân kollu, kol uzunluğu dirsek hizasından biraz uzun dizimin biraz üstünde biten couleur’ü bronze olan yine YSL trenchcoat’umu, YSL siyah tribute sandal’larımla, bir adet chanel 2,55’le gelicem ama büyük ayım ve yavru ayılarımı düzgün giydiremem çünkü hal-i hazırda superpower’lar geliştiremedim henüz, ayyy çok inatçılar ben napıyiiim :) Uyumsuzluğumuza gülene bir çarparım var ya bi de yer çarpar heeee ona göre :)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.