Madonna, Dracula, Frankenstein = muhteşem üçlü

Geçen Pazartesi sabahı bir uyandım ki, bademciklerim iki oda bir salon olmuş dostlar... sürünerek işe gittim, hemen akabinde fırk fırk burnum akmaya başlamaz mı, eh her sene bu zaman bu ıstırabı çektiğim için kabullendim kaderimi, antibiyotiğe dayandım. Salı günü evde yatıp yuvarlandım allahhh, bütün gün uyudum, sonra çarşamba ve perşembe yine işe gittim ama pek halsiz idim, bugün de yattım öğlene kadar çok şahane oldu. Sonra bu akşam işten çıkınca kendimi daha iyice hissediyordum, fırsat bı fırsat diyerek Starfaksa gittik bizim ekiple, kahvelerimizi içtikten sonra da D&R tükkanına daldık (gezerken sıkılmadığım tek mağaza olsa gerek) , ve de Madonna kardeşimizin yeni toplama albümü CELEBRATION'ın 2 disk versiyonunu aldım sayın seyirciler, yeni dedim çünkü biz biliyoruz ki, Maddy teyzemin neredeyse 20 sene önce yayınladığı The Immaculate Collection diye başka bir toplama albümü daha var, hatta şu naçizane tozlu kaset kolleksiyonumda bulunmakta kendisi, dinlemekten yıpranmış halde:))


Dinlemeye 2.diskden başladım , Material Girl - La Isla Bonita - Papa Don't Preach grubuyla... Ooofff bee, şahane değil mi? 1. diskte de Like a Virgin ve Like a Prayer , Vogue ve aman bir dolu şarkıları var Maddy'nin... Ama benim en sevdiklerim bunlar idi :) Haaaah, abim bana papa don't preach şarkısının "baba bana vaaz çekme" demek olduğunu öğretmişti, evde papa don't preach diye dolanır olmuştum...sonra material girl şarkısından ders alayım , materyalist olayım diye kendime kendime karar vermiştim... sonra bu şarkıları bir güzel ezberlemiş, İngilizce sınıfının da tozunu atmıştım hey gidi ... bu sevdiğim şarkıları öğreneceğim diye İngilizcem epey gelişmişti...Youtube yoktu diyorum, cırt internetten şarkı sözü bulamıyordun, internet yoktu işteee, kasetin içindeki kitapçıkta da herzaman sözler yazmazdı ki, elin mahkum, Blue jean falan şarkı sözü verdi mi otur ezberle:)))

Neye sonracığıma D&R'da serseri serseri gezerken (birgün bizi kovacaklar çok gürültülüyüz diye buradan ama çok eğleniyorum ben burada:)), anaa ne göreyim?? 1931 yapımı Bela Lugosi'nin oynadığı Dracula filminin dvd'si sadece 5 lira... Edward diye ömrümü yediniz üleyyynnn alın size vampirin babası diyerek onu da attım sepete, yanında Boris Karloff kardeşin Frankenstein'ı da olsun dedim. Şimdi evde herkes uyurken tek başıma takıp izlesem mi, yoksa korkar mıyım diye merak etmekteyim, ne güzel fıkır fıkır nostaljik Maddy şarkıları dinliyorken kendimi korkutup bir de ishal olursam??? püahaahahahah

You know that we are living in a material world And I am a material girl...

Yorumlar

  1. aynı 5 liralık seride gene boris karloff'un oynadığı mumya(the mummy/1932) ile the house of frankenstein ile wolfman versus frankenstein da satılmakta. günümüz izleyicisine hafif demode kalsa da türün meraklısı iseniz bunlar da şimşklerin çaktığı bi gece karanlık bi ortamda izlemesi keyifli filmlerdir.

    sevgi,saygı

    YanıtlaSil
  2. Bu filmleri böyle grup halinde izlemek gerek sanırım. Çünkü filmler sessiz olmadıkları çok sessizler, yani alışık olduğumuz bütün film boyunca arka planda çalan bir soundtrack yok. O yüzden içim sıkıldı biraz. Ama Dracula'yı izleyip Coppola versiyonu ile karşılaştırmak çok zevkli idi. Zavallı Lüsi:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar