İnsan ailesi için nelere katlanıyor yaleppim:))

İşte haftasonu Sibel ve abim minik Pelinsu'yu alıp bize taşınmışlardı sevgili seyirciler. Gelirken de taa ilk evlendikleri zamandan beri çektikleri "bütün videoları" toplayıp getirmişler. .... .... İmdaatttt!!! Çocuk benim kadar oldu düşünün kaç tane video eder bu?

Allah aşkına, bu düğün dernek çekimlerini, ailedeki çocukların oyunlarını, cartlarını curtlarını kaydettikten sonra oturup izleyen var mı? Ben bunları görünce genelde arkama bakmadan kaçarım da. Sebebi herhalde bu tarz aktivitelerden şahsen hoşlanmayışım. Çocukken yok 23 Nisan, yok 19 Mayıs bu kutlamalara katılmaktan nefret ederdim, eskaza hoca beni seçtiyse zır zır ağlardım. Ne kadar ağlarsan ağla, bi kere Kırmızı Balık bi kere de balerin mi pilli bebek mi bi nane olmaktan kurtulamamış idim. Hatta o tütüleri giydiğimiz senesinde bizim beleşçi tembel öğretmen yine aynı oyunu yapmamızı istemişti de "ben elbiseme sığışmadım örtmenim" diyerek sıvışmıştık o işten. Sonra halk oyunlarına filan da merakım yoktu. Sevmiyordum nedense böyle aktiviteleri. Şimdiki ufaklıklar aman bayılıyorlar. Bense yayayım yatayım, kitabımı okuyayım, kucağımda kedi, elimin altında bilgisayar, karşımda televizyon olsun, film oynatan... bu sırada kimse beni videoya çekmesin. Benim aktivitem bu . Doğuştan bezginim. İdolüm Bezgin Bekir.


Bu sefer ne yapacağımı , nasıl kaçacağımı şaşırdım. Allahtan Cumartesi günü tansiyonum düşmüş, suratım kağıt gibi bembeyaz olmuş, ayılıp bayılmış idim. Böylece kimse bana ilişmedi, zaten suratım asık olunca kimse bana dokunmaz:))) Sağolsunlar.:)))  DVD oynatıcımı da verdim, alın siz seyredin dedim. Sonra bizimkiler oturup Pelinsu'nun anaokulu mezuniyet gösterisini izlediler. Yani zaten kalkıp gidip izledikleri şeyin amatör filmine de baktılar anacım, hem de parçasız:)))

Sonunda dayanamadım, Pelinsu'nun Anadolu Ateşi dansını ben de izledim dostlar. Amannnn, böyle pullu pullu elbiseler, bizimki en önde, minicik,  saçları kelebek gibi savrularak bir gurup bıdıkla dansediyor. Eyvah gözlerim doldu lan Pelüşü öyle görünce. Neyse dalgaya vurdum, kimseye farkettirmedim, ay çok duygulandım ama ufacıcık yeğenimi öyle görünce.Belki de bunları izlemek istemeyişimin bir sebebi de bu. Yaşlandıkça daha çabuk sulanan gözlerimi saklamak istiyorum. İnsan Harry Potter izlerken ağlar mı? Yuh.

xo xo

Yorumlar

  1. sen şimdi edwardgillere de ağlarsın, ay canım kıyamaaammmm :)))

    YanıtlaSil
  2. yok ona ağlamıyorum, çok eğleniyorum vallaha paühahahaah dalga geçmeyin hüleeeenn hissiyatımla :))) o diil de Harry Potter'ın son kitabında baya bildiğin ağladım höngürt şakırt, noluyo lan didim ben de :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar