21 Haziran 2010 Pazartesi

Tuncel Kurtiz ve Dostları

NTV kanalı birkaç yıldır Yeşil Ekran adıyla çevreci yayınlar yapıyor idi . Bu sene kadrosuna Tuncel Kurtiz'i katmış; mesela Cuma akşamları Kurtiz'in seslendirdiği BBC Life - Hayat belegeseli yayınlanıyor. Ben çok sevmem belgesel, işte aslan yavru ceylanı yedi, fil düştü öldü muhabbetleri beni üzüyor açıkçası, salak mıyım neyim? Ama eğer siz belgesel seviyorsanız, Tuncel Kurtiz'in muhteşem sesinden belgesel izlemek çok zevkli. Ben dün gece BALIK konulu bir tane izledim. Okyanusun engin dünyasında geçen sualtı belgesellerini seviyorum sanırım; belki çocukken izlediğimiz Kaptan Kusto'nun bir etkisi, belki deniz aşkımdan , belki balık burcu olmaktan gelen doğal bir merak:) ) , anemonların içinde saklanan palyaço balıkları; hipopotamların ağzını temizleyen hem de kendi karınlarını doyuran şapşal balıklar; çamur zıpzıpı derken; deniz beni büyülüyor.

Fakat bu yeşil ekranın bombası, dün akşam izlediğim TUNCEL KURTİZ VE DOSTLARI isimli sohbet programı idi dostlar. Kurtiz bir dostunu (dün akşam Fikret Kuşkan geldi) güzelim Kazdağlarında kurduğu mekanı Zeytinbağında ağırladı. Fiko fener balığı pişirdi, rakı balık yaptılar bildiğin, ve bir sohbet, bir sohbet amaannn. Çoğunluk Kurtiz anlattı; Fiko da bizim gibi hayranlıkla dinledi. O kadar keyifli, dolu dolu anlatıyor ki.. Anılar, şiirler, alıntılar derken köpeklerle , keçilerle, ağaçlarla konuşuyor, anlatıyor sonra yine, bi şiir patlatıyor... Seyrettiğim en tatlı sohbet programı oldu, vallahi tadı damağımda kaldı. Hiç böyle gülmemiştim bir Pazar akşamında dostlar. Resmen pazar akşamı sendromundan kurtuldum. Sağol , varol Tuncel usta. Nasıl da tatlı anlatıyor hınzır, ağzından bal damlıyor bal!


Program her Pazar akşamı 9'da NTV'de, bence kaçırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.