28 Temmuz 2010 Çarşamba

Tatile gideceğim ya

bütün işler son güne kaldı. Şirkette 2 aydır hallolmasını beklediğimiz bir operasyonun bugün netleşeceği tuttu. Haftalardır çekemediğimiz kumaşların bugün serbest kalacağı tuttu. Hindistan'dan geminin yola çıkacağı, Fransa'daki şirketteki direktörün (yani benim çalıştığım adam) 1 aylığına Afrika'ya babasının köyüne gideceği tuttu. Son güne kaldığım için Cuma gecesine yer bulamadım ve Perşembe'den gitmem gerekti. Allahtan şahane patronum izin verdi, ne surat yaptı ne laf etti sağolsun. Zaten geçen ay da kolum kadar Dior Addict getirmişti minik Judy'e ne kadar mükemmel değil mi? Ben de ona Ayvalık zeytinyağı alayım bari. Neyse aslında bu işlerin çözülmesi daha iyi olmuştur herhalde , belki fazla aramazlar. Tatilde işyerinden aranmak kadar insanı geren birşey olabilir mi? Ulan ilgilenmiyorum , yapmıyorum işte, yapacak olsam tatile çıkmazdım:)))) Geçen sene kumsalda sürekli telefona yapışmış ve mutsuz olmuştum. Bu sene keyfimi bozmaya niyetim yok, arasalar da canımı sıkmamaya kararlıyım.

Bu sene tatile hazırlanmam kolay oldu : komik turuncu bavuluma bir torba don, bir torba tişört attım. İki şort , bi çift Birkenstock, bi takım yazlık pijama, 20 faktörlü güneş kremi ile plaj havluları da tamam. İşte bu kadar. Yanıma alacağım kitapları seçmesi kaldı. Indiana Jones Omnibusları mı taşısam yoksa kıytırmasyon Gece Evi serisinin okumadığım kitaplarını mı aradan çıkartsam? Neyse gıcır gıcır Indy çizgiromanlarıma bişey olmasın, onlar kalsın; Gece Evi'ni götüreyim. Yarısında olduğum Kitabın Kulları'nı da götüreyim yeter. Ve hala okumamı bekleyen düzineyle kitabım kalıyor. Oyun olarak da Harry Potter 3. yıl ile 5. yıl yeter, zaten vakit olur mu bilmiyorum oyuna.


Yarın sabahtan , kontrol için diyetisyene gidiyorum, bakalım nasıl karne verecek, yeni listeler hazırlayacak, aaayyyy  tatilde dondurma yemek istiyorum tamam mı, dondurmalı liste ver bana kadın!

xo xo

8 yorum:

  1. pek özendim, ben hâlâ gidemedim, kafayı yemek üzereyim... iyi tatiller judy'cim :)

    not: dondurmadan ne olacak? hem dondurma yemeden tatil olmaz. acımasızlık etmesin.

    YanıtlaSil
  2. Çavlancım inşallah tez vakitte gidersin, ben de kendimi araya sıkıştırdım resmen kaçarcasına tatile gidiyorum:))) çünkü yoksa eylül sonuna kadar yoğun olacağım biliyorum.

    Dondurma topları gözümün önünde geçit yapıyor, listeye yazar zannediyorum :)) İyi yanı bu, ne yemeden duramazsın diye soruyor, ona göre sana liste veriyor, en çok sevdiğin şeyi listeye ekliyor, böylece moralin bozulmadan devam ediyorsun.

    Şimdi tutup kadına balkabağı suyu içip çikolatalı kurbağa yemeden duramam desem ne yapar acaba haahahahah:))))

    YanıtlaSil
  3. ahahaha :)) bir de binbir çeşit fasulye gibi bir şey vardı ya, ama o gerçekten var sanırım, minik minik fasulye şeklinde rengarenk şekerler. ama tabii kulak kiri ya da kusmuk ya da ıspanak aromalı olanlar yoktur herhalde bu dünyada :d

    YanıtlaSil
  4. evet evet marketlerde var fasulye şeker, çok severim onları da... rejimi en zorlayan nane. Yok çok şükür kulak kirlisine hiç denk gelmedim:))))

    işte ben küçükken zannederdim ki , 30 yaşına gelince böyle şeker, çikolata, gofret vs vs zararlı şeyleri hiç canım çekmeyecek, büyümüş olacağım, bunları yemek istemeyeceğim sanırdım. Meğersem öyle olmuyormuş:)

    YanıtlaSil
  5. Judycannnnnn, biz de kısmetse cumartesi Kore'ye uçuyoruz miçoyla. Denk gelirse arada, bir de Japonya yapacağız. Dönüşte görüşmek dileğiyle, kocaman öpüyorum seni kuzinim :)

    YanıtlaSil
  6. ay canımmm hayırlı olsun, güle güle gidip gelin inşallah, fifucana öpücüklerimi iletin. bana Kore'den buzdolabı magneti veya anahtarlık getirir misin ? heyyyy çok teşekkürler:)))) öptüm canımmm.

    YanıtlaSil
  7. dondurma deyip geçmişsin.halbuse ben senden giderayak özendire özendire cunda dondurması anlatmanı beklerdim, şehvetli bir aşk romanı gibi :P
    iyi tatiller dilerim. iyice dinlen olur mu?

    YanıtlaSil
  8. rock lee gittim geldim canım çok teşekkürler, dondurmalara gömüldüm:))) bugün yazacağım hemen:)))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.