28 Aralık 2011 Çarşamba

Parlak Yeni Yıl Işıkları

Dün akşam Kübra arkadaşım ile yeniyılı kafamıza göre kutlamaya karar verdik ve iş çıkışı kendimizi Nişantaşı'na attık dostlar. Bu sene herkes Nişantaşı'ndaki yılbaşı süslemelerini anlata anlata bitiremiyordu, biz de çok merak ediyorduk tabii. Meraktan Topshop'u bile gezmedik, hızlı hızlı yürüdük ve köşeyi dönüp Abdi İpekçi caddesi karşımıza çıkınca nefesimiz kesildi , en vahşi hayallerimizden bile güzeldi cadde, şahane süslenmişti. Işıkları görünce "heeyyy" diye bağırıp zıpladık önce caddenin girişinde:)))

Cadde boyu renkli ışıklardan taklar yapmışlar, takların altından aşağıya doğru bakınca rengarenk bir tünel gibi görünüyordu ve çok hoştu. Kaldırımlara da beyazlı gümüşlü kocaman sempatik heykeller dizmişler, işte peri kızı, noel dede filan enteresan figürler. Tabii cadde vıngır vıngır kalabalık ve herkes çılgınlar gibi fotoğraf çekiyor idi. Şu heykellerden biriyle foto çektirene kadar epeyce sabretmem gerekti:)))


Kaldırımdan aşağı, lüks mağazalara karşı cikletimizi balon yapa yapa yürüyüp meydana geldiğimizde bir daha çığlığı bastık: meydanda ışıklardan yapılmış, gökkuşağı gibi kocaman müthiş bir ağaç vardı. Bir de altın yaldızlı fayton çekmişler ağacın altına ahahaha, herhalde fotoğraf çekmek içindi o fayton!! Nihayetinde caddede trafik vardı, beygir de huysuz huysuz kişniyordu. faytona binip tur atmak mümkün görünmüyordu hiç. Neyse, en azından depiklenmeden arabanın yanında durup prensesler gibi fotomuzu da çektik:))

Atın poposu çıkmış ahahah:)))

Atiye sokaktan yukarı kıvrıldık, Teşvikiye'yi de görelim diye. Atiye tipik olarak ağzına kadar dolmuş taşmış, buz gibi soğuğa aldırmayan titrek vatandaşlar masalarda yayılmış içiyor, bir o kadarı sıra bekliyor idi.. Valla bence hava dışarıda oturulmayacak kadar soğuk ve ayazdı. O yüzden fazla düşünmeden eski gözağrımız Kırıntı'ya gittik. Kapıda kuyruk olmuştu millet, sanki bedavaya her yer nasıl kalabalık hafta içi, şaşırtıcı değil mi? Bize ne tabii, biz kendimize bakalım, neyse çok beklemedik, hemen yer bulundu bize. Üstelik beklerken 2 tane bende olmayan bardak altlığı da çaldım oracıktan, iyi oldu, güzel oldu:))

oohhh hayat bana güzel
Biz bu gece hovardalık yapmaya, yeni yılı yeni umutları kutlamaya gelmiştik Kübracık ile, oohh bir şişe kalecik karası açtırdık... Etli nachos ve peynir tabağı getir dedik garson kardeşe, sonra bir de ambulans getir diye şakalaştık, soframızı donattık.

Kırıntı'nın nachosu öyle bir tabak cips üzerine peynir eriteyim oh oh kolay çabuk birşey değil. Bir tabakta 8-10 tane nacho var sadece, fakat her biri inanılmaz imce ve kıtır; üzerlerinde peynir, mantar, et eriyip birbirine karışmış; müthiş bir tat geçişmesi. Mutlaka tavsiye ediyorum.


Nachos ile nefsimizi körelttikten sonra şarabımızı yudumlarken peynir tabağındaki enfes lezzetlerin tadına baktık. Ayak kokan en güzel Fransız peynirleri; brie ve rokfor harikaydı. Bir tane Konya'ya giderken yediğim isli peynire benzer bir peynir vardı, onu da beğendim. Bir de yumuşak bir cins vardı, ama peynir değil adeta kaymak, kar öbeği.. ağızda eriyor.. Mükemmeldi. Tabakla gelen erik marmelatına ise kafamı gömesim geldi, o kadar lezzetli idi.


Peynirlerin son kırıntısı yutup, şarabın son damlasını içtik; birbirimize üniversite yıllarının karşılıksız aşk maceralarını ve rezilliklerimizi anlattık. Sürekli güldük tabiii, hem yiyeceklerden hem de muhabbetten dolayı tadı damağımızda kalan bir gece oldu.

Bu yıla böyle veda etmek çok hoşuma gitti, yeni yıl da yılbaşı süsleri gibi pırıltılı ve rengarenk olur inşallah:))



Bu fotoyu görünce kendime U2'dan şarkı gönderesim geldi : Oh you look so beautiful tonight, in the city of blinding lights:))



xo xo

14 yorum:

  1. kırıntıya gidesim geldi acilen! bi de seninle midpointe gitme hayalim var hehe:)

    çok güzelmiş her yer ışıklı ışıklı ama en güzeli şaraptan tatlılışan judynin aynen şu şekilde göründüğü an

    "Oh you look so beautiful tonight, in the city of blinding lights:))
    " :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel resimler, ışıklar, yemekler,dostluklar ve umutlar. Belki bir gün biz de görüşürüz. Yeni yılınız kutlu olsun Judy can ve tüm arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  3. Ohh, harika bir gün geçirmişsiniz. Biz de farklı versiyonunu bugün yaptık.. Nişantaşı'nın o ışıl ışıl haline bayıldım. Yılbaşı coşkusu yaşamayan beni bile gaza getirdi hatta..:)) Şimdiden iyi yıllar.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. eşşek! kahvaltı yaparken daha doğrusu peyniri yutarken ayak kokulu kısımını okuyor olmam benim hatam olamaz!

    ayvalıktan günaydın

    YanıtlaSil
  5. O değil bu sene sana ananas da almadık.Neyse yılbaşından sonra yemek yiyelim o zaman gider beraber alırız :)

    YanıtlaSil
  6. Miacım : Kırıntı tam vıngır vıngır eskisi gibi çok eğlenceli idi. En son gittiğimizde karanlık, sıkıcı gelmişti, epeydir gitmiyorduk o yüzden. Silkinip üzerinden ölü toprağını atmış, pek güzel olmuş:))

    Midpoint'te karşılıklı bir barbekü soslu tavuk yeriz inşallah:))

    YanıtlaSil
  7. rock lee : mutlu seneler olsun tüm real festa dostlarına:)) beraber eğlenmeye devam ederiz inşallah:)

    YanıtlaSil
  8. İmge : ışıkları çok seviyorum , bir anda neşeleniyorum parlak renkli ışıklarla:)) Işıklar gibi parlak ve güzel, çok mutlu bir yıl diliyorum ben de. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Handan : püahahaha:)) o peynirlerin alayına "ayak kokulu frasız peyniri" diyoruz ama bayılarak da yiyoruz hani.
    rakı-balık-ayvalık sefan olsun Handanikoo:)

    YanıtlaSil
  10. İstanbul Kazan Biz Kepçe : ne güzel bir mahlas buuu:)

    YanıtlaSil
  11. Kori : ahah senin canın sağolsun:)) yeriz tabii konuşuruz.

    YanıtlaSil
  12. judyyyy...
    nasıl güzel olmuş her yer,
    kıskandım ben ya....
    sağlık,huzur,mutluluk,bol kazanç,
    kızçelerle sıkça gezme getirsin sana ve sevdiklerine 2012!
    mutlu yıllarrrr:)

    YanıtlaSil
  13. Cepaynacım, ışıl ışıl mutlu yıllar sana da:)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...