6 Şubat 2005 Pazar

bir pazar günü beyaza kalkmak ve evde kalmak

her sabah uyanınca onuncu dakkadan sonra ev bana batar , hemen sokağa çıkmam lazımdır,neden acaba?
bu ruh daralmalarına bir çözüm bulmam lazım,....
evim hep dağınıktır bu yüzden , toplayacak kadar evde kalamamışımdır çünkü...
ama dağıtabilmişimdir, her zaman...
işte sabah bir uyandım ,her yer bembeyaz,haliyle bugün evde kaldım ,bunun bana faydası oldu amma eve bir faydası olmadı galiba....
bir pazar gününü evde geçirmeyeli uzun zaman olmuştu , bir düşündüm de , hatırlayamadım walla...
kendime süper kahvaltı hazırladım , tv deki bütün abuk sabuk şeyleri izledim ama hiçbirşeye çok uzun dayanamadığım çin heosinde 3 - 5 dakkalık kesitler izledim , kafamda sonra onlar match oluyor , boşlukları da ben dolduruyorum.
şimdi kalkıp kendime puding yapacağım mesela , sonra akşam için kısır yapacağım , allah sizi inandırsın belim ağrımasaydı yerleri de bir süpürürdüm ama böyle işler olunca psikolojik olarak hep bir tarafım ağrı yapar.
sonra serpico filmini seyredeceğim , kitap okuyacağım , çalışacağım , bu gün bitmez bence...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.