6 Şubat 2005 Pazar

cumartesi - zafer!!! hala genciz, genciz, genciz!!!!!

cumartesi çito ile buluşmayı 2 haftadır planlıyorduk, kara aldırmadık, fırtınalı taksim tepelerinde buluştuk.

önce fiktor levi’de saatler süren bir ziyafet çektik, haydari, acılı ezme, patlıcan salatası, zeytinyağlı sarma, kalamar, patates kroket.... dev biralar....



üzerine krem bürüle latte içtim ben, çito espresso bazlı kafe moka tercih etti

geceyarısı olduğunda kahveci tükkanını terkedip alman bira evine uçtuk, o ne? canlı müzik yok? faaaaakkk! kalkıp eski mojo’ya geldik. MOJO GİRİŞ 20 YETELE.
(vestiyer hala ücretsiz)

cumartesi gecesi yine circus var, şu sırık oğlan, bazı bilmediğimiz şarkılar, çokça 80’ler, bildik yeni şarkılar... take on me, big in japan, psychokiller... eğlenceli ama grup ara verdiğinde sweet child o’mine patlatan , it’s my life ile uçuran dj’i daha çok seviyorum ben!

ve sabaha kadar dans, dans , dans....

4’e doğru program bittiğinde elimi havaya kaldırıp bağırdım: zafer! hala genciz!

işte hala midem bozulmadan bisürü bira içebiliyorum, saatlerce dansedip kulaklarım çınlayana kadar müzik dinleyebiliyorum, hooolleeeeeyyyy

mekandan çıktık, kar yağıyordu, mojo’nun sokağında başka bir mekandan taşan “lemon tree” yi duyduk ve çito’yla sokakta dansettik.

sabah kalktığımda her yer bembeyaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.