Geyik

Dün Sibo ile Twilight filmini izledik sevgili seyirciler. Kocası Japon'u da çağırdık ki, enteresan yorumları ile günümüzü şenlendirsin (kendisi abim olur:)

Neyse efendim film başladı, Sibo da kitapları okuduğu için tüm detayları biliyordu. Ama abim daha ilk dakikadan dırdırlanmaya başladı, "kız filmi mi bu, erkek yok mu" dedi, işte geliyor dedik, edwaard dedik, "aha tam kız filmi" dedi. Kurtlarla vampirleri birbirine karıştırdı, "yiyecek mi kızı" diye sorup durdu.... neyse izlemeye devam ettik.

Bella ile fampir çocuğun yüzleşme sahnesinde abim dedi ki, "çocuk bana böle bişi sölese, bağırsaklarımı bile boşaltırdım, altıma mışmayı bırak, sonra da bağırsaklarımı toplar kaçardım"

Sonra Edward'ın Bella'yı sırtına alıp uçtuğu sahnede "ben olsam arkamda kakadan izler bırakırdım"

Meşhur, hatta MTV movie awards ödüllü öpüşme sahnesinde ise Sibo çok helecanlanıp bir şey dedi ama anlamadım, ne dedin kız? :)))

Film bitince abim devamını sordu, 20 Kasım'da gelecek dedim, ona hep beraber gideriz demesin mi???? :))))

O zaman şu mükemmel "Bella yerine bir cheeseburger olsaydı ne olurdu" konulu fanmade fragmanı izleyin, süper olmuş :)))

http://www.collegehumor.com/video:1909423

Yorumlar

  1. aaaazzssslıııı
    aaaazzssslıııı,

    kızım sen de ne hafıza varmış yahu,
    yaptığım tüm esprileri en iğrenç ayrıntılarına kadar kaydetmişsin yahhu?

    fakak harbiden kız soğukkanlı hatta tamamen kansızmış,
    birader. herif kesiyor, uçuyor,
    kızda kendinden geçiyor, aşk delisi oluyor,

    yav senin odanın penceresine uyuzdan bi karakedi sıçradı diye çarşaf değiştiriyordun be kuzum.

    Bak hikayeyi bilmiyorum ama,
    herif vampir, babası kızı kurtadama emanet etti, kız kesin
    azrail çıkacak, demedi deme,
    son sahnede hidayete ermiş neo gibi zıplayıp "ulan sizin ırkınızı..." diye dalacak bunların cümlesine,

    kimi zenci, kimi hindu, kimi bilmem ne bela......:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar