6 Haziran 2009 Cumartesi

skinny jeans

Bugün şirkette herkes çok neşeliydi çünkü maaş aldık. Haftalardır ilk kez güldük. İlker Nilüfer'e çiroz dedi, ben de dedim ki, "keşki Nilüfer gibi çiroz olsam da sikini cins giysem" Gadanallah! herkesin gözleri yerinden fırladı , boğulurcasına gülmeye başladılar, "sikini cins dedim" diye bağırdım, herkes masalara kapanıp gülmeye devam etti, o paçoz Arzu "dar paça mı" demesin mi, bir yandan katılırken... Ulan naylon, dar paça jeans ile skinny jeans'in nalakası var?? "Yaa" dedim, "hani Ayfer giymişti ya geçen sikini cins" bu sefer Ayfer böğürmeye başladı "abbowww abboowww ne ettim beennn" diye, ooohhhşşş, yoruldum dostlar. Sikini cins işte be! Sanırım haftalardır hepimizi saran gerginlik bu şekilde patladı. Ohh para. Şu sefil para. Paranın bizi bu denli neşelendirmesi utanç verici.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.