20 Kasım 2009 Cuma

İdefix paketim geldi

işte size yeni telimle bir foto çektim :))) Kitaplar harika, %35 indirimli Star Wars ve Sophie Kinsella (Yirmiler Kızı'nı yeni bitirdim ve çok eğlendim okurken , o yüzden birkaç kitabını daha deneyeceğim bu yazarın)

Bir de Freddie Mercury The Video Collection dvd'sini aldım. Freddie'nin solo video kliplerinin tamamı bu dvd'de:

Barcelona (Live Version)
The Great Pretender
I Was Born To Love You (bunun klibi harikadır, evin içinde kız kaçar Fred kovalar, havaya çikolata saçarlar)
Time
How Can I Go On
Made In Heaven
Living On My Own
The Golden Boy
The Great Pretender Extended Version (bu harika, Fred, Roger ve 3. arkadaşlarının nasıl drag kıyafetlerine girdiklerini falan izleyebiliyorsun)
Barcelona
In My Defence (Re-edit 2000) (bu da Rudy Dolezal'ın yaptığı dokunaklı ve sevecen bir Freddie kolajı)

işte hafta sonu lightsaberım ile Star Wars alemlerinde uçuşa geçeceğim dostlar.




Fotoyu görünce anımsadım, bir de yeni başlayan vampir serisinin ilk kitabını aldım. Göreceğiz bakalım.

xoxo

2 yorum:

  1. Freddie Mercury'li kısım göz kamaştırdı. Absolute Greatest gelsin asıl:)

    YanıtlaSil
  2. ben de kitaplı versiyonuna göz diktim Absolute Greatest'ın. Bu versiyonda Roger ve Brian'ın şarkılar hakkında yorum yaptıkları bir cd de var. bekliyoruz bakalım:)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.