Kobayaşi restoran:)))))

Dün benim meşhur dallama Fransız müşterimle bunun İtalian tassarımcısı Türkiye'ye geldiler. Önce şehir dışındaki kumaşçıya gittiler koleksiyon yapmaya, ama daha sabahın köründe akşam İstanbula döndüklerinde ne yiyeceklerine dertlenmiş bunlar ve Fr olan beni arayarak Kobayashi restoranda yer ayırtmamı istedi bi zahmet.....Ulan!!!! Aradım taradım İstanbulda böyle bir Japon restoranı yok??? Patrona sordum,Sunset'e gitsinler sushi yemeye dedi, herifleri geri aradım böyleyken böyle demeye...Demez mi sushi değil törkiş kebap restoranı, yuuuh ananın yanı! Hahahahah jeton düştü , "Köşebaşı olmasın o?" dedim, hee dediler, allaahhh

Neyse bunlar kazasız belasız gelip Köşebaşı'nda bayıla bayıla kebapları mezeleri yemişler.Bu sabah gittim bunları otelden almaya hala Köşebaşı sayıklıyorlardı:)))) Şirkete geldik, showroomda çalıştık çalıştık... Bunlar acıktı, patron da "Kebabi'ye götürün bunları" demez mi? Haydi aldık adamları gittik Kebabi'ye ... Adamlar önce ırın kırın etti, şirkete yakın bir yerde çabucak yiyerek dönseydik diye, oldu ben de sizi Perpaya esnafınkini yemeye götürecektim...

Ama ne zamanki restorana geldik, bunlar tabak tabak patlıcan ezmesini (değişik birşey, söğürme imiş adı), fıstıklı yoğurtlu birşeyleri, fındık lahmacunları, zeytinyağlı sarmaları lüplettiler. Bi de yonanlıların yaprak sarması daha iyi dedi, ama tabağı silip süpürdü denyomatikler:)))) Üzerine de tavuk şiş yediler. Ben de fırsat bu fırsat Beyti kebabı yedim ohhh


Kebapların üzerine şirkete geri dönüp akşama kadar çalıştık, sonra bunları havaalanına dehledik... Sonra da benim patron bana bir duble Jack Daniel's ikram etti sağolsun:)) Ben de coke ile karıştırıp içtim... Bildiğiniz gibi bir kadeh şarabın arkasından hayat toz pembe görünür... o zaman bir kadeh viskinin arkasından da hayat kake sarısı mı görünür, bu ne yaman çelişkidir dostlar?

Viskimi de içtikten sonra akşamın kör saatine kadar çalışıp koleksiyon kumaş siparişlerini geçtim öööffff, bu yüzden Bu Kalp Seni Unutur Mu dizisini kaçırdım, halbusem Necdet çıkacaktı, (Hatırla Sevgili dizisi ile spin off olacaktı) Şimdi paketin dibindeki çekirdekleri yiyip hemen yatacağım.

Bugün de böyle geçti işte sevgili günlük:)

Yorumlar

  1. YAHU AMMA TESADÜF
    dün ve pts İtalya'dan gelen çevirmenliğini üstlendiğim Sinyor Federico Ferrari (herifin soyadı cidden bu ama galiba bu orda bizdeki Şahin/Yılmaz falan kadar yaygın) ile kendisinin TRdeki iş partneri olan zat ile birlikte olabildiğince otantik/ottoman ve de egzotik olsun maksadıyla Küçük Çamlıca sırtlarında Testi adı verilen alaturka but luxurious bir restorana gittik.
    Bir önceki yemek seferinden kalan gözüdoymamış intikam duygularıyla olabildiğince gaddar siparişlerde bulunma fırsatını tabi ki de kaçırmadım. Dolma içli köfte gavurdağı falan derkene işte tam da o fıstıklı yoğurtlu beytiden ben de hunharca yedim ve tabak osmanlı usulü uçandaire ebadında olunca ye ye bitmedi.

    sonrası ohhhhhhh ve derrrrin bi sessizlik. yemişim iş bağlantılarını. bunun üstüne uçan halı üzerinde hareme uçmamız gerekirdi ama :))

    YanıtlaSil
  2. "Adamlar önce ırın kırın etti, şirkete yakın bir yerde çabucak yiyerek dönseydik diye, oldu ben de sizi Perpaya esnafınkini yemeye götürecektim..."

    Sana misafirliğe gelirsem terbiyesiz evladıyım!! Yemem ben esnafınkini falan nası bi fantazidir lan bu komisyon mu alıyosun napıyosun!

    YanıtlaSil
  3. Çok alakasız ama bu ayki Marie Clarie dergisini aldın mı? Maison ekini de vermiş. Bir reklamcının party evi olarak dekore ettiği evde Star Wars'ta kullanılan ışın kılıçları ve diğer bir sürü aksesuar sergileniyordu. Belki ilgini çeker dedim?

    YanıtlaSil
  4. kızım sen bu yemek konusunda ne şanslısın yaw...sen bulmasan o gelip seni buluyo...
    Korhanın tekrardan yazdığı satırlarda da koptum resmen..:)

    YanıtlaSil
  5. daha ilk dakkada farketmiştik amma velakin ortalığı bulandırmayalım diye susmuştuk:))))))) Ama susma sustukça sıra sana gelecek felsefesiyle hareket eden ve geleceğinden korkanlar elbette anında farkedip itiraz şerhini koyacaktır ve de koymuşlardır:)))

    YanıtlaSil
  6. mehmetcan ne güzel olmuş Beyti Kardeşliği püaaaaa
    ah o damakta kalan kebap esansı ve midede kalan muhteşem doygunluk... hangi sebze bu hissiyatı veriyor sorarım??:)))

    korhannn, o senin esprin idi unuttun mu? hahaahahah perpada esnafınkini yemeye gelirim belkim dediydin bi kerem:))))

    enneciğim çok teşekkürler, kesin ilgimi çeker Star Wars ile alakalı her şey. Adamın sırf parti vermek için özel evi mi varmış?

    sibocuğum, hakikaten ben yemekten kaçsam da yemek beni buluyor, demek ki, this is my destiny :)

    Kaptancığım, canım, kuşum, bebişim... neye itiraz ettin sen şimdi ben anlamadım hoşşik kardeşim :)

    YanıtlaSil
  7. İnsanoğlu acaip işte sen yedirince batıyo kendim kuzu kuzu yiyorum :D Hakkat perpaya çok geliyoruz biz ama altta bizim ana bayi videofon var kamera falan alıyos ondan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar