17 Şubat 2011 Perşembe

Ezel 2. Sezon 21. Bölüm : UTANÇ

Hafta başından beri o kadar işim vardı ki, hiç vakit ayıramadım bloga. Ezel analizim de gecikti.

"Bu Azad salak, yemin ediyorum gerizekalı" diyerek izlediğim enteresan bir Ezel bölümünü geride bıraktık dostlar. Kerpeten Ali'nin neden Ezel'e ihanet ettiğini öğrendik. Yine oyunlar, ters köşeler yaşadık. Ben de gayet portakalımı soyup dizi izleyen hanım teyzeler gibiydim, çok içi geçmiş gördüm kendimi pazartesi akşamı öyle tv karşısında portakal filan soyunca:)))



DİKKAT





EZEL 54. BÖLÜM SPOILER







Ezel nezarethanede idi, Tefo da kendini içeri attırmış, Ezel'e mesaj vermeye gelmiş. Eğer Ali gelmezse, Ezel çıkamazsa, işler ters giderse, oradaki adama çay söyleyecekti Ezel. O zaman arkada bir araba hazır edilecekti. Ezel emindi Ali'nin geleceğinde. Tefo ise inanmıyordu buna.

Eyşan Bade'ye tüm hikayeyi anlatıp Ezel'in artık onu sevdiğini söyledi. Eyşan'ı ise sadece unutamıyordu, Ezel'in Badeciğe ihtiyacı vardı.

Kerpeten Ali arkasına bakmadan kaçmış, Zonguldak'a gelmişti. Böylece geçmişe gittik ve Ali'nin Ezel'e neden ihanet ettiğini öğrendik.

Kerpeten Ali , Ömer/Ezel'e niçin ihanet etti :

Ali'nin babası kaptanmış, Rıza Kaptan, bi gün sarışın güzel bi kadınla dönmüş seferden...
Yok yok okuyor musunuz diye sizi kontrol ettim:))) Kaptan elinde hediyelerle seferden dönen sevecen bi babaymış, en çok minik Ali'yi severmiş. Ama Ali büyüdükçe hayta olmuş. Okuldan atılmış. Bu sahnelerde Ali'nin delikanlı halini canlandıran oyuncu İNANILMAZDI sayın seyirciler, resmen minik Barış Falay olmuştu bu genç adam, tonlamalar, mimikler, deli deli gülmeleriyle şahane bir Ali vardı karşımızda. İşte Ezel'in büyüklüğü böyle minik rollerdeki mükemmel oyuncu seçimlerinden geliyor.

Bu delibozuk genç Ali evde içerken babası basmış bunu, küsmüş buna. Bu da meyhaneye gitmiş, kavga çıkarmış, havaya ateş etmiş. Abisi gelip kavgayı bastırmış, herkes masasına dönmüş, tam ortalık sütliman derken, meğersem meyhanecinin küçük oğlunu vurmuş öldürmüş bu şerrefsiz Ali. Ah o meyhanecinin "oğğlummm" diye ağlaması içimi parçaladı be! Bak ufacıcık bir rolde bile ne güzel bir oyunculuk var Ezel'de.

Sonra efendime söyleyeyim, Ali'nin babası gelmiş mekana, suçu üzerine alıp hapse girmiş, Ali'ye de "sen git kendini kurtar, ama bana söz ver, adam gibi adam olacaksın, o tekneyi de alacaksın, söz ver" demiş. Ali de "söööz bubaaa" diyerek İstanbul'a kaçmış.

Mal, salak, yemin ediyorum gerizekalı. Adi çocuk katili.

Adam gibi adam lafını nerenden dinledin gerizekalı? Gittin yine masum bi insanı öldürdün, arkadaşını yok yere hapse işkence çekmeye yolladın, sonra parayı alıp ben adam oldum baba diye köyüne döndün. Var mı böyle birşey ya?? Ama babası hapishanede dayak yemiş maalesef akli melekelerini kaybetmişti. Ali yıkıldı babasını o halde görünce, babası onun anlattıklarından birşey anlamadığından yaptığı herşey de elinde patlamış oldu, oh olsun.

İşte Ali'nin hikayesi bu idi. Bence oldukça TIRT bir sebepti. Bence Ali salt para yüzünden satmış olmalıydı Ömer'i, o öyle cahil, basit bi adam. Yok babama söz verdim de filan diye duygusala bağlayıp Ali'yi aklama çalışması niye? Neden yani? Biri de salt kötü, bencil, paragöz olduğu için satmış olamaz mı Ömer'i?

Bu esnada Ezel'i komiser Engin sorguluyordu. Ezel'e hikayenin başından beri ölenlerin fotoğraflarını gösterdi, Eren, Kamil, Bahar, Mert.. Mert'i görünce fıtırdı Ezel. "Kullanıyorlar seni" dedi Engin'e. Kenan Birkan ve adamlarının Engin'i maşa gibi kullandıklarını anlatmaya çalıştı.

Beri yandan Dayı ofisinde Tefo ile konuşuyordu. "Oğlum bir daha hapis yatmayacak" dedi. Ali'ye de inanmıyordu "10 sene önce sattı, gene satacak, ben bu çocuğu mert biri sanmıştım, kendime benzetmiştim" dedi esefle. Ayyy dangalak Azad , "niye Ali kendini feda etsinmiş, hep Ezel'i düşünüyormuşlar" bikbikledi, ay içime fenalık getirdi, ulan Ali adam öldürdü, para çaldı, niye Ezel çeksin cezasını manyak???

Badecik nezarete gidip Ezel'i gördü, "ben elimden geleni yaptım, sen de yap" dedi, Ezel de "o zaman ne yapar eder çıkarım buradan" dedi, iyi oldu.

Dayı Tevfik'den adamlarını yollayıp Ali'yi bulmasını istedi. Azad bunu duyunca kaçıp Zonguldak'a geldi. Ali'yi babasının mezarında bulup teslim olmasını istedi. "Ezel umrumda değil, ama sen teslim olmazsan, en iyi arkadaşını göz göre göre ikinci defa hapse yollarsan ben artık sana aşık olamam. Bir daha yapma bu hatayı" dedi.  Aaaa, o anda Tefo belirdi mezarlığın ucunda, ışınlandın mı zezevenk ahahaahahah:))))))

Ali kaçtı tabii hemen. O zaman Tefo İstanbul nezarethanedeki herifi aradı, "ben ne diyorsam tekrarla" dedi, böylece Tefo'nun ağzında çaycı konuştu, Ezel dinledi ve öğrendi. "Ali silah çekti, ölürüm de gelmem dedi, yok abi yok, kendi gelmeyecek"

Bunun üzerine Ezel, Engin komiseri görmek istedi, herife de "çay getir ama Engin komserin odasına" dedi:)))

Ayy bundan sonrası çok fenaydı. Badecik Ömer'in evine gitti; ortalık darmadağın. Komşuların şöyle dediğini duydu "Ömer'in mezarını açıyorlar" . Bunu Engin istemişti. Badecik mezarlığa gitti. Ulan şu dizinin yarısı mezarlarda geçti ya. Neyse, işte bu sahnede Meliha öyle bir ağladı, inledi, oğullarımmmmmmm diye öyle bir delirdi ki, en taş kalpli insanı bile etkilerdi yani, aman evlerden ırak, çok acıklıydı.

Ezel cephesinde ise çok hoş şeyler oluyordu. Ezel, Engin'le yanlız görüşmek istedi. Komiser odayı boşalttı. Sonra Ezel'in bir elini iskemleye kelepçeledi. Ezel'e de itirafnameyi yazmasını söyledi. Allah sayfaları doldurdu bizimki, sonra Engin komiser başladı okumaya.

Benim adım Ömer Uçar. 10 yıl önce güvenlik görevlisini ben öldürmedim. Bu bir itirafname değil. Olanları değil olacakları yazıyorum. Birazdan buradan kaçacağım...

Engin fırladı yerinden ama geç kalmış, Ezel onun silahını indiragandi yapmış bile. Kendini çözdürttü, Engin'i iskemleye kelepçeledi, yazıyı okumasını tembihleyip çıkıp gitti.


Ömer'in evinde Mümtaz amca Bade'ye "Eyşan'ı ara gelsin Can'ı alsın bir süre" dedi. Oğlan dedesini , hatta hasta yatam Meliha'yı bırakmak istemedi. Ezel eve geldi bu arada, annesiyle konuştu. Kadıncağız eğer oğlunu tekrar hapse atacaklarsa onu da öldürmelerini söyledi, yine çok acıklıydı ama sonra daha da acıklandı, Ezel odadan çıkınca Badeciğe sarılıp oturunca Eyşan'ın yıkılması o kadar içtendi ki. Acıdım lan resmen Eyşan'a.

Eyşan onların muhabbet kuşluklarını görünce kaçıp gitti tabii ama Ezel yakaladı onu. "Bade'ye seni sevmediğimi söylemişsin, aklım karıştı, neden?" "Çünkü seni çok seviyorum" dedi Eyşan da ağlayarak.




Tefo'nun adamları işkencehanede Ali'yi kıstırdılar. Ezel evden çıkıp geldi. Ali'yle yüzleşti. "Ali abi, karar senin, başkasının değil, sen istemeden kimse götürmeyecek seni" dedi. "Ama artık anlatman gerek, nedenn?" diye üsteledi .Ali de yukarıdaki hikayeyi anlattı nihayet.

Engin komiser Ezel'in mektubunu okurken, mektupta yazanlar gerçek oluyordu birer birer. Çok güzel bir sahneydi. İşte Ezel "bir adam gelecek, cinayeti itiraf edecek" diye yazmıştı. Ali çıkageldi, cinayeti, soygunu itiraf etti.

Ezel mektubunda Engin komiserin davayı deşmesine izin verilmeyeceğini, suçsuz olduğu halde Ezel'i de dosyaya dahil etmesinin isteneceğini yazmıştı. Gerçekten komiser emniyet müdürünü arayınca müdür "dosyaya Ezel'i de dahil  edin" dedi. Böylece Engin uyandı, gözü açılmaya başladı.

Ömer olduğu resmen tespit edildiği için, Ezel gidip teslim oldu. Polisler Cengiz'i de aldılar içeri. Ali zaten itiraf etmişti. Kenan Birkan da açıp Ramiz Dayı'ya teşekkür etti :)))

Eyşan Kenan'a gitmişti,  hangimiz daha kötü gibilerden bir konuşma yaptılar, Kenan herşeyi anlattı, "ben yüzlerce adamın ölüm emrini verdim, Ramiz'in çocuklarını bir günde öldürttüm, herkes benim oyunumda bir piyon, 2 telefonla herkesi hapse yolladım, şimdi tek istediğim Ramiz'e ulaşmak" dedi. Ama işte Eyşan'a aşıktı ve de artık ondan kesinlikle şüphelenmeyeceğini söyledi. Sonra da Eyşan'ı öptü, Eyşan'ın kusası geldi, tuvalete koştu.. Ama MEĞERSEMMMMMM, Eyşan telekulak olmuş dostlar, Engin'le Ezel ayarlamışlar, Eyşan'a dinleme cihazı takmışlar, Kenoş'un bütün cinayet itiraflarını kaydetmişler.

Böylece Engin dosyayı kendi bildiği gibi yazıp, Kenan Birkan'a ucu uzanan haliyle savcıya verdi. Savcı dosyalarda Kenan'ı görünce DOSYALARI YAKTI dostlar. Böylece bizim elemanlar da serbest kaldılar. Ali ile Azad kavuştular. Ali burada biraz delirdi, ben olsam arkama bakmadan kaçardım ama Azad inatçı çıktı manyak ne diyelim, Allah mesut etsin!


Ezel ile Bade, artık heyecansız yaşamaya karar verdiler. Hemen akabinde Ezel Eyşan'ı aradı, artık ona güvendiğini söyledi. "Onu yenmek için içerden birine ihtiyacım var, yani o sensin" dedi, çok ama çok mutluydu Eyşan. "Kenan hakkında öyle birşey bul ki ..." dedi Ezel.... "Oldu bil" dedi Eyşan mutlu mesut gülerek.

Ve böylece bir bölümün daha sonuna gelmiş olduk.

xo xo

7 yorum:

  1. safritik bade saftirik tefoyla evlenir,ali eyşanı babası için karaköye satıp tekne alır,ezel deli annesine dayanamayıp ben ömer diilim ezel de diilim hepimiz hrantız der,dayı da ergenekondan içeri girer ben sana söyliyim..

    YanıtlaSil
  2. Ulen bi gün geldiğimde Ezel yazma beee eheh :) Şaka bir yana yapım ekibi seni taçlandırmalı nokta!

    YanıtlaSil
  3. zoikuş koptum akşam akşam dayı'nın ergenekon'dan içeri girmesine:))))))

    kitaba bağlı kalırlarsa ezel'in bade ile gemiyle uzaklara gitmesi lazım finalde.

    Stil Direktörü :Edacım vall sen de haklısın ne diyeyim:)))
    ya beni sete çağırmıyor bu tosunlar napim artık vazgeçtim o sevdadan.

    YanıtlaSil
  4. judy,
    Ezel'i izlemeyi geçen yıl bıraktım ben...bana aynı yerde debelenip duruyorlar hissi veriyordu:)
    benim dizim bugün:P

    bu arada mimledim seni...yanıtlarını merakla bekliyorum,umarım yanıtlarsın:)))

    YanıtlaSil
  5. aaa çok zevkli, yarın sabahtan yazacağım canım, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Ezel artık bitse de gitsek hissi veriyor. Sıkıldım bu bölüm fena değildi. Ezik Eyşan, embesil Bade :D Zaten pc açık tv açık internette gezinirken izliyorum ancak öyle katlanırım bu saatten sonra.

    YanıtlaSil
  7. evet Joey'cim, ikinci sezon zaman zaman bana da bitse de gitsek hissi verdi açıkçası. bu ara toparladı gibi bakalım:))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.